abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 november 2011 @ 00:49:18 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104908402
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef MamaPurk het volgende:
Lekker ding die Jan!

Spannend dus Bar, hopelijk is zijn medicatie nu ok maar kan me goed voorstellen dat je niet rustig slaapt. Hopelijk laat hij zich toch troosten arm mannetje :*
we proberen het hem ook af te leren hoor, geven constant een zakdoek in handen, het uit te leggen dat dat vies is, etc. zelfs op de gang zetten dringt het niet echt tot hem door helaas dat het gewoon echt smerig is :X :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104911978
Hoe is hij erop gekomen om zo zijn neus te snuiten? Ergens moet hij misschien wel denken dat het grappig is wat hij doet ofzo... Of hij is gewoon hardleers ;)
Als Jaël snot heeft of moet niezen blijft ze als een plank staan en roept ow nee mama ;) En dan moet ik met een zakdoek aan komen rennen, tatutatu :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 28 november 2011 @ 09:47:47 #128
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104913030
Roy heeft eigenlijk vanaf 3 uur rustig geslapen, vanmorgen koortsvrij, wel naar oma gebracht met als afspraak als het niet gaat dat ze belt dan stop ik met werken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104913147
Fijn Bar dat hij uiteindelijk goed geslapen heeft en dat de koorts weer weg is!

Jaël zeurt hier de hele dag door om eten, ik ken dat helemaal niet van haar.. Het begint met "mag ik een koekje?" het antwoord is nee want ze heeft net haar brood op. Dan komt ze met "mag ik een banaan?" antwoord blijft nee want net brood op. dan komt ze met "mag ik een manderijntje?"
antwoord blijft hetzelde, maar ik zat te denken misschien heeft ze wel honger omdat ze in een groeisprint zit ofzo en waarom zou ik fruit weigeren?! Ik denk dat als ze weer komt dat ze dus gewoon een stuk fruit van me krijgt :)
pi_104913184
Mamapurk hier ook vaak tijdens een groeispurtje veel vraag om eten en fruit of een boterham mag dan altijd. Merk dat ze dan tijdelijk echt even veel meer trek hebben.
  maandag 28 november 2011 @ 21:19:17 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104941974
SSSerpente hoe is het met Lente?
pi_104942379
Goed! Dwz, beter; ze lijkt op te knappen. Ze wordt al wat tieriger, maar heeft nog wel diarree. Wel maar één keer per dag gelukkig. En ze eet geen drol, maar ook dat komt wel weer goed, hoop ik.

En met Roy?
  maandag 28 november 2011 @ 21:29:38 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104942735
Fijn dat het beter gaat :*

Met Roy gaat het goed, koortsvrij op bed gelegd.
Het "vervelende"aan Roy is dat die lekker door blijft eten,drinken,spelen, helemaal niet liggen op de bank tegen je aan hangend ;(
Oma heeft 1x getemd en toen was het 38,2. vanmiddag.
Hij ligt nu ook rustig te slapen dus maak me nu al minder zorgen.
pi_104946177
Fijn bar, dat de koorts ook eens normaal kan verlopen. Je bent er ook al zo vaak met roy mee in het ziekenhuis beland.

En lente knapt gelukkig ook op, fijn!

Lars meldde vanmorgen dattie moest poepen. Potje erbij, en jawel, een poep en een plas! Knapperd he
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_104948414
Wauw, wat goed van Lars!

En wat Karin zegt, Bar. Wat fijn dat Roy nu 'gewoon' ziek kan zijn! Hoewel ik me kan voorstellen dat je er zelf nog niet helemaal gerust op bent.

Lente begrijpt het hele Sinterklaas- schoen-principe nog niet helemaal. Ze wilde niet eens gaan kijken vanmorgen. En toen ze na een half uur toch besloot te gaan, kwam ze terug met twee van de vier pepernoten die erin lagen. Om daar goed bij te kunnen had ze het stickervel voor het gemak maar aan de kant geflikkerd. :')
pi_104948612
Ze ligt nu te praten in dr slaap. O+
pi_104965588
Lief dagboek, Lente is nog steeds ziek. Morgen al een week dus ;(

Geen koorts meer maar wel erg hangerig. Ze huilde om half twaalf vanmiddag al dat ze naar bed wilde. Gelukkig neemt Nils morgen een dagje vrij.
pi_104965670
Och arme Lente, ze heeft het echt goed te pakken he! Hopelijk knapt ze toch wel snel op nu! :*
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:45:35 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104979881
Lente gelukkig ben je al koortsvrij :* nu verder op knappen hoor.
SSserpente :*

Roy is overdag koortsvrij, en tegen bedtijd loop de koorts terug op, niet hoog gelukkig.

Morgen logopedist dus hoop dat hij dan ook goed te pas is en koortsvrij.
pi_104980456
Vervelend zeg voor Lente!
Fijn dat Nils ook een dag vrij neemt Ssserpente. Succes ermee, ik hoop dat ze er snel weer bovenop is.

Bar succes morgen alvast bij de logopedist.

Wij zijn bij het cb geweest, 88 cm en 12,2 kg, alletwee precies op de gemiddelden lijn geloof ik, helemaal goed iig. Verder moest ze proberen de bal te raken met haar voetje zonder om te donderen en mijn tomboy knalde snoeihard die bal terug naar de wvk :') zelfde verhaal met gooien. Ja dat krijg je met 5 buurjongens :P dat voetballen dat lukt wel :D
Blokjes stapelen/bouwen/autootje bouwen enz enz ging mooi. Plaatjes benoemen uit een boekje ging achter elkaar door in een moeite.

Kortom, geslaagd en ik ben trots, mn stoere grote O+
:)
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:02:50 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104980927
Leuke berichten Migonne,!
pi_104980932
Lente alweer zo lang ziek, hopelijk gaat het snel beter. Hoe is het afgelopen met de 30 stukjes puzzel? Heeft ze hem helemaal kunnen maken?

Mignonne, fijn dat je grote dame het zo goed doet. Dat is iig een zorg minder.
pi_104999199
Murning!

Wat een ziekenboeg hier. Hoe is het nu?

Ik blijf maar lachen om die grapjas van me.

"Jommes...hé jommessss, luister even!
Ik kan niet praten!"

Ik: Hé schatje, je bent wakker!
Isabeau: Echt waar schatje?

En ze zegt 's ochtends tegen iedereen die ze tegenkomt: Goedemorgen menir/mevjouw. Manieren, ze heeft ze! (niet van mij!)
:D

Vannacht waren we met z'n tweetjes en vanmorgen dus ook. Ik heb lekker een treintje later genomen. Even heerlijk knuffelen met mijn smurfje O+ Allemachtig wat is dat genieten, neus in dat peuternekje gedrukt en snuiven maar. Ze ruikt zo lekker, mijn mooie meisje. O+
pi_104999208
Oh fijn Mignonne, dat ziet er allemaal goed uit zeg!
pi_105006158
Poeh.... Morgen worden we opgebeld om eens een kijkje te nemen op een speciaal kdv..
Moet dit even verwerken ook al is dit duidelijk het komt rauw binnen vallen.
pi_105006628
Confronterend Bar....

Mignonne, wat fijn dat ze het zo goed doet, je oudste!
Ik vind het ook zo'n mooierd om te zien!

wij hebben vanmiddag Sinterklaasfeest bij mijn vriend op het werk.
Zal mij benieuwen.
Mijn vriend zweet peentjes, die is echt bang dat Lars de baard eraf trekt haha!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105007839
Mamapurk, ik zou een mandarijntje dus nooit weigeren.
Het geeft een lekkere boost energie, en het kan een groeispurt zijn idd.
Of gewoon heeft ze er heel erg trek in.

En dan als regel ook nog hebben dat ze niets nieuws krijgt als het andere niet op is dan weet ze ook heel goed dat vragen om het vragen geen nut heeft. Als je het wel geeft dan zie je snel genoeg namelijk of het inderdaad gewoon vragen is of echt honger.

Kinderen moeten ook gewoon leren om de juiste honger gevoelens te herkennen.
Het verschil tussen zin in iets hebben en honger bijvoorbeeld.
pi_105043300
Leander heeft eergisteren weer controle gehad ivm zijn spraak. Zijn taalbegrip zit nog steeds op 3,5 jaar en zijn spraak op 1,5 jaar. Dat loopt dus een jaar achter. Maar hij is van 9 maand naar 1,5 jaar gegaan en dat is al een hele vooruitgang.
Zijn beschadiging is nog steeds duidelijk zichtbaar en ze durven nu ook wel te zeggen dat dat niet meer weg gaat. Maar aangezien zijn spraak en motoriek steeds beter word gaan ze ervan uit dat het op den duur wel goed komt en dat andere delen van zijn hersens de functies aan het overnemen zijn. Chirurg zal ie wel nooit worden :P
We hebben nu ook toestemming om hem echt naar gewoon basisonderwijs te doen *O* En na de kerstvakantie begint de logopedie weer. Misschien dat die hem nog iets kan helpen.
Gaat helemaal goed komen hier *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105043934
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Mamapurk, ik zou een mandarijntje dus nooit weigeren.
Het geeft een lekkere boost energie, en het kan een groeispurt zijn idd.
Of gewoon heeft ze er heel erg trek in.

Nee ik wil dat dus eigenlijk ook niet, maar als ze echt net 5 minuten daarvoor haar boterhammetje op heeft... Dan vind ik het wel eens lastig. En als ik haar haar gang laat gaan eet ze denk ik zo 6 manderijntje op een dag.. Dat vind ik wel wat veel.

Wat fijn dat Leander gewoon naar het gewone basisonderwijs mag! *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 20:38:04 #150
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_105068482
Voor de mama's onder ons.

Mijn zusje heeft 8 vrijkaarten voor het grote sinterklaasfeest in Slagharen voor vier december. Aangezien wij op bijna drie uur rijden afstand wonen is het gewoon veels te ver rijden op een dag en een hele dag daar en dan maandag weer sinterklaas op school binnenhalen om 8 uur 's morgens.

Ze zijn verpakt in twee setjes van vier kaarten. Wie ze wil kan pm-en!

E. is hier eindelijk weer een beetje aan het aankomen. Het is echt nogwel een soort van drama met het eten maar ze valt niet meer af en ze heeft wat meer energie dus al met al toch best wel tevreden. Alleen is het nog steeds een week onderhoud en daarna begint het weer van voor af aan en dan krijgt ze soms de ab vloeibaar en als ze die blijft uitspugen dan ligt ze (is nu twee keer gebeurd intussen) een paar dagen aan een ab infuus. We gunnen haar nu even wat rust en 12 december moeten we weer terugkomen als het tot die tijd goed gaat.

[ Bericht 40% gewijzigd door Books op 01-12-2011 20:44:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')