dit klinkt heel logisch..quote:Zij beweren dat hij gewoon naar zijn werk was gegaan ondanks dat Coco dinsdag al een zelfmoordpoging deed door pillen en drank in te nemen. Een vriendin die erachter kwam, belde toen het ziekenhuis en Coco werd met leeggepompte maag naar huis gestuurd. “ Kim kan niet beweren dat er s’ ochtends niets aan de hand was. Een beetje man was niet van haar zijde geweken. Maar hij ging gewoon naar een job,” zo is te lezen in de Telegraaf.
Ik zat dat gisteren te lezen met een opgetrokken wenkbrauw. Ik had trouwens ook nog nooit van haar gehoordquote:Op zondag 27 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
Oh, haar pagina is nu uit de lucht, maar eerder vandaag keek ik er even rond want eerlijk gezegd kende ik het hele mens niet.
Maar ze gaf lezingen, seminars, coaching etc.
En nu ga ik het heel voorzichtig zeggen: maar lezingen die gegeven worden door lui die zelf niet sporen zijn toch wel verdomd gevaarlijk.
En idd, Millecamp-gevoel. Lekker alternatief
quote:Partner wijkt voor familie
Herdenkingsdienst Coco de Meyere afgezegd door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Mr. Kim Tjoa, de geliefde van Coco de Meyere, heeft onder druk van haar familie de speciale herdenkingsdienst afgelast.
Intens verdrietig zegt de laatste geliefde van Coco: "Ik hoop dat ik nu bij de uitvaartdienst word toegelaten. Ik hield zo zielsveel van haar. Dat moet de familie beseffen."
Kim was samen met een goede vriend van hem en Coco, Wouter de Wild - de broer van dj Ruud - en Cees Wijberg het hele weekeinde bezig met het samenstellen van een afscheidsdienst die dinsdag op het Mediapark zou gaan plaatsvinden.
Wouter de Wild: "Ik heb uiteindelijk zondagavond met een lid van de familie gesproken en besloten dat we er niet mee door moesten gaan. Ik ben een bruggenbouwer en nu was er gevaar dat de nagedachtenis aan Coco met wrok bezoedeld zou worden. Dat wil ik niet en Kim ook niet. We moeten één zijn in ons verdriet."
Hoezo?quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef missyB het volgende:
Netjes, maar ik denk echt niet dat ze hem bij de uitvaart toelaten
Wuote?quote:
Dan moeten ze hem wel toelaten bij de uitvaart, gebeurt zeker nietquote:
Toch lees je vaak "begraven in besloten kring'quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:28 schreef missyB het volgende:
een uitvaart is toch een openbaar iets?
Nee hoor, dat zou wat zijn... Ja officieel misschien wel, maar je kan niet zo maar aan komen waaien overal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:28 schreef missyB het volgende:
een uitvaart is toch een openbaar iets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |