Jaquote:
quote:
Heh bah CL.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo klauwt ie zich een weg naar buiten via je navel
Hoezo? Hij komt er toch wel onder het bloed uitquote:
Ja maar via m'n navel. No thanks. Ik gruwel ervan als er iets bij m'n navel gebeurt. Ik hoop ook niet dat 'ie gaat ploppen ofzo want dan ga ik gillenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Hij komt er toch wel onder het bloed uit
Dat betekent dat ie gaar is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar via m'n navel. No thanks. Ik gruwel ervan als er iets bij m'n navel gebeurt. Ik hoop ook niet dat 'ie gaat ploppen ofzo want dan ga ik gillen.
Hoeft niet. Deed hij bij mij ook niet. Maar kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar via m'n navel. No thanks. Ik gruwel ervan als er iets bij m'n navel gebeurt. Ik hoop ook niet dat 'ie gaat ploppen ofzo want dan ga ik gillen.
Oh daar hou ik maar aan vast. Aan die wetenschap, dat ie dat bij jou ook niet deed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet. Deed hij bij mij ook niet. Maar kan altijd natuurlijk.
Ergens weet ik het maar tochquote:
O ja zeker maar normaal gaat ze er niet heen als ik thuis ben, dat vind ik dan onzinquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
Daar zijn oma's voor, even lekker tutten met de kleinkinderen.
Begrijp helemaal wat je bedoelt. Deed het zelf ook nooit, tot grote ergernis van mijn moeder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja zeker maar normaal gaat ze er niet heen als ik thuis ben, dat vind ik dan onzin
Ben afgelopen woensdag geopereerd. Dus ik moet wel. Gister was manlief nog thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begrijp helemaal wat je bedoelt. Deed het zelf ook nooit, tot grote ergernis van mijn moeder.
En toch is het goed om aan jezelf te denken.
Oh rustig aan doen dan hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
Ben afgelopen woensdag geopereerd. Dus ik moet wel. Gister was manlief nog thuis.
Ik denk dat je meer bedoelt dat jullie dol op elkaar zijn, heel veel van elkaar houden, het superleuk hebben samen.quote:
Je navel kan 'ploppen' door je zwangerschap? Nooit bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet. Deed hij bij mij ook niet. Maar kan altijd natuurlijk.
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer bedoelt dat jullie dol op elkaar zijn, heel veel van elkaar houden, het superleuk hebben samen.
Maar het échte verliefd zijn - niet kunnen eten, niet kunnen slapen, 24/7 aan hem/haar denken, 24/7 over hem/haar willen praten, 24/7 alleen maar bij hem/haar willen zijn, elke keer weer zenuwachtig zijn als je hem/haar gaat zien, alleen maar de positieve dingen van hem/haar zien - dat is niet gezond hoor om dat jarenlang achter elkaar te zijn!
Je navel komt dan naar buiten zetten. Ik moet dan altijd denken aan het handsvat van een skippybalquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je navel kan 'ploppen' door je zwangerschap? Nooit bij stilgestaan.
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.
Hij ging bijna 2 weken op motorvakantie toen onze kleine 4 maanden was. Ik ben bij mijn ouders gaan slapen zodat er toch nog iemand was voor de kleine als ik zo'n labiele vaatdoek wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mij. Als ze terug is ben ik net gewend aan het feit dat ik alleen in bed lig.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:55 schreef Tally het volgende:
Ik wil 24 uur per dag bij hem zijn. Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is. Ik kan niet slapen als hij er niet is.
Als hij op vakantie gaat met vrienden kan ik dus een tijdlang niet eten of slapen.
Heb het altijd over hem (en nu ook over mijn dochtertje). Mijn hartje maakt een sprongetje als hij me onverwachts belt of smst.
En na de geboorte van ons kindje is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
Ondanks dat doen we veel dingen niet samen en gaat hij ook gewoon op vakantie
Dat vind ik echt niet gezond overkomen. Heeft hij dat andersom trouwens ook? Ik vermoed dus dat het van zijn kant iets minder obsessief is aangezien hij ook zonder jou op vakantie gaat.quote:Pijn in mijn buik als ik weet dat hij een avondje iets anders gaat doen en dus later thuis is.
Je mag wel hierheen komen hooorrrr.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heb ik ook met Anna. En ze gaat dit weekend een paar dagen naar Parijs. Dus dat gaat leuk worden voor mij. Als ze terug is ben ik net gewend aan het feit dat ik alleen in bed lig.
Tussen jou en Lit in slapen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag wel hierheen komen hooorrrr.
Ik zou het niet weten hoe ik me dan zou voelen, vind alleen nu de dagen erg lang duren allemaal.
Gelukkig geven de honden iets afleiding. Het is dat ik me verder zo vreselijk voel dat het Lit missen misschien erger voelt dan "gebruikelijk".
Vroeger , toen ik jong was, nooit last van gehad.
Lijkt je dat niet knus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tussen jou en Lit in slapen?.
We komen echt nog wel een keer langs hoor, maar het is mij even iets te onrustig allemaal om ons heen. Weinig tijd om snel even langs te komen. De aankomende weekenden zijn wij voorlopig ook niet eens thuis.
Nee hij heeft dat niet. Althans hij kan ook niet slapen als ik er niet ben. Maar hij heeft geen pijn in zn buik als ik een avondje iets ga doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Serieus?
Nou, dat lijkt me echt knap vervelend, ben blij dat ik dat nog nooit gehad heb. Vooral dit:
[..]
Dat vind ik echt niet gezond overkomen. Heeft hij dat andersom trouwens ook? Ik vermoed dus dat het van zijn kant iets minder obsessief is aangezien hij ook zonder jou op vakantie gaat.
Dit weekend ga ik o.a. naar mijn ouders toevalligquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet knus?![]()
Je zegt net dat je dit weekend alleen bent.![]()
Raafje komt ook. Dacht ik.
Weekenden zijn hier meestal wel "druk" met de jongens/vriendin, hondentraining enz.
Whehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik o.a. naar mijn ouders toevallig.
uhm dat heb ik dan niet. Al voelde het fijn. (raar ik weet het) dat ze iets huilde toen ze mequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, het blijft als thuis voelen
Verschilt per persoon lijkt mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm dat heb ik dan niet. Al voelde het fijn. (raar ik weet het) dat ze iets huilde toen ze me
op haar verjaardag zag.
Mijn vader heb ik al jaren niet meer gesproken, hij kent mijn kinderen ook niet.
Natuurlijk, het lijkt mij alleen maar fijn als je een goede band met je ouders hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verschilt per persoon lijkt mij.
Dat laatste gaan wij waarschijnlijk ook naar toe ooit met toekomstige kinderen.
Is ook wel de manier waarop je met je ouders om gaat lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm dat heb ik dan niet. Al voelde het fijn. (raar ik weet het) dat ze iets huilde toen ze me
op haar verjaardag zag.
Mijn vader heb ik al jaren niet meer gesproken, hij kent mijn kinderen ook niet.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ging tot enkele jaren terug ook nog naar mijn moeder en stiefvader elke week. Tot het lastiger ging met vervoer. En nu woon ik toch iets te ver weg om even heen en weer te rijden.
Ik zie mijn familie een keer per jaar ofzo. En mijn zussen en moeder kan ik best zonder zo paar weken (vader is dood.) Maar dan gaan zij weer bellen of ik nog leef. Heb niet zoveel met mensenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook wel de manier waarop je met je ouders om gaat lijkt me
Ik zie ze wekelijks. Mijn Oma ook. En zou geen week zonder kunnen.
Ook als ik op vakantie ga heb ik het daar moeilijk mee.
Mijn zusje zie ik zelden. En vind ik best ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie een keer per jaar ofzo. En mijn zussen en moeder kan ik best zonder zo paar weken (vader is dood.) Maar dan gaan zij weer bellen of ik nog leef. Heb niet zoveel met mensen.
Herkenningquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie een keer per jaar ofzo. En mijn zussen en moeder kan ik best zonder zo paar weken (vader is dood.) Maar dan gaan zij weer bellen of ik nog leef. Heb niet zoveel met mensen.
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Herkenning. Denk dat ik, voordat ik een relatie had, gerust drie weken dood in huis zou kunnen liggen voordat iemand het zou merken
.
Ik zie die van mij gemiddeld 1x per 2 maanden denk ik. Max.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders en zus nu al drie weken niet gezien, dat vind ik eigenlijk veel te lang.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind ook dat het feit je familie van iemand bent nog niet zoveel zegt. Mijn familie zie ik zelden, zeker sinds mijn oma is overleden. Ik heb geen klik met ze en heb me jaren ongemakkelijk gevoeld op verjaardagen. Nu ga ik niet meer heen, ben er klaar mee om me sociaal wenselijk op te stellen, te doen wat 'hoort'.
Vroeger, toen je nog niet zo gemeen was.quote:
Dat is tevoorschijn gekomen toen zijn haar verdween, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog niet zo gemeen was.
Das lang geleden!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog niet zo gemeen was.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is tevoorschijn gekomen toen zijn haar verdween, toch?
quote:
quote:
hagelslag in de vanillevlaquote:
Hagelslag met pindakaas zelfsquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]. Ik ga uit chocolagebrek maar een broodje chocopasta maken.
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Vind je ook wel eens dingen leuk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Charmant doordrammen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vind je ook wel eens dingen leuk?
Seks met paarden denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
RIP Saromaquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Het bestaat nog hoor, is alleen van naam veranderd.quote:
OH NOES. De lekkerste kloppudding niet kennen.quote:
Ik denk ze zit in de neefase, hebben peuters ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, naar Oetkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het bestaat nog hoor, is alleen van naam veranderd.
Ooh, jawel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES. De lekkerste kloppudding niet kennen.
Meestal wordt dat er toch uit geslagen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk ze zit in de neefase, hebben peuters ookGaat vanzelf over als ze ouder worden
Puddingquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES. De lekkerste kloppudding niet kennen.
Ik weet hetquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal wordt dat er toch uit geslagen?
Ik ben Darkwolf niet.quote:
Stomme hoofdpijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooh, jawel.Lampje ging nu pas branden. * Bengeltje geeft hoofdpijn de schuld.
OMGquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Stomme hoofdpijn.
Omg, ik vind net een site met 100x Saroma.
Oh ja, dat denk jij, vast...quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, _A_ heeft de ipad gevonden. Ik zie opeens een heel ander topic in MyAt
Post die DM. Ah, toe nou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh ja, dat denk jij, vast...
Het is dat ik hier geen DM's mag posten, en denken moet je aan een paard overlaten en daar heeft Darkwolf dan weer seks mee en seks is zooo 2012.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, _A_ heeft de ipad gevonden. Ik zie opeens een heel ander topic in MyAt
Happensquote:
Ja maar dat is nog niet de neefase, die is leuker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
Mijn dochtertje zegt (nou ja zegt, knikt) ook de hele tijd nee! Maar dies 7 maanden
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog niet de neefase, die is leuker.
Althans voor omstanders
Maak me gek. Dat vind ik ook heerlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
De lekkerste pudding is gewoon griesmeel pudding van Dr. Oetker. Dat je in kokende melk moet gieten en even door moet laten koken. En eindigt met een heerlijk velletje op de pudding zelf
Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.
Vond er geen bal aan, snel op negeerstand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Althans voor omstanders
Was het in niet een reclame dat een moeder die net zo achterlijk ging liggen doen? Zoek het uit, kindquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.
Dat neefje van mij begint te gillen op een toonhoogte die je snel zat bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe deed achterneefje laatst ook. liet zich midden in de woonkamer gewoon plat op de buik vallen om even helemaal te flippen. het zag er niet uit.
Ja maar heel veel mensen denken dus wel dat je je kinderen niet op kunt voeden als zoiets gebeurd en dat weten die ouders, daarom voelen ze zich zo opgelaten en daarom vind ik het lollig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Was het in niet een reclame dat een moeder die net zo achterlijk ging liggen doen? Zoek het uit, kind.
Ook voor jezelf, want een beetje tegenstribbelende vrouw is opwindend toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Althans voor omstanders
probeer het uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ook voor jezelf, want een beetje tegenstribbelende vrouw is opwindend toch?
O ja, ik zou voor jou nog tarotkaarten gaan leggen:quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als dank voor je begrip Grrrrrrrr, ga ik binnenkort een gratis tarotkaartenlegging voor je doen voor slechts 25 euro.
Wel graag vooraf het geld overmaken op mijn rekening, maar dat spreekt natuurlijk voor zich, want met oplichters wil ik niks te maken hebben.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
En ja, ik weet dat hier over kleine kindjes in de nee-fase ging, maar dat soort onderwerpen bespreken jullie maar lekker in OUD. Anders roep ik Michielos erbij en gaan we er weer een TRU-topic van maken...
Nee dat doen we niet. Het is wel genoeg zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O ja, ik zou voor jou nog tarotkaarten gaan leggen:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.quote:
Ik ook, terwijl het helemaal niet koud is buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om een of andere duistere reden heb ik het vandaag al heel de dag koud. Brrrrr.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.
KT komt dit weekend bij ons op bezoek.quote:
Dat dus, verwarming staat ook niet lager, heb zelfs extra dikke sokken en een extra fleecetrui aangetrokken waar ik het meestal zo warm van krijg dat ik de verwarming uit kan doen en rustig het raam erbij open zet ook nog. Maar vandaag niet dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl het helemaal niet koud is buiten.
Ik ben bang dat ze vlucht zodra ze hoort dat ik de sloten over benquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Wat wil je trouwens eten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze vlucht zodra ze hoort dat ik de sloten over ben
omdat je vast heel lief bentquote:
Waarom voel je je aangesproken?quote:
Herkenningquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind ook dat het feit je familie van iemand bent nog niet zoveel zegt. Mijn familie zie ik zelden, zeker sinds mijn oma is overleden. Ik heb geen klik met ze en heb me jaren ongemakkelijk gevoeld op verjaardagen. Nu ga ik niet meer heen, ben er klaar mee om me sociaal wenselijk op te stellen, te doen wat 'hoort'.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KT komt dit weekend bij ons op bezoek.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
En ja, ik weet dat hier over kleine kindjes in de nee-fase ging, maar dat soort onderwerpen bespreken jullie maar lekker in OUD. Anders roep ik Michielos erbij en gaan we er weer een TRU-topic van maken...
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
héy,
is het een beetje een gezellige SC hier?
Wij zijn heel stom, maar misschien ben jij wel gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
héy,
is het een beetje een gezellige SC hier?
Net doen alsof je het allang zo gepland had, wat ben je toch uitgekookt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben toch heel het weekend haast niet thuis. Alleen om te slapen.
Ben jij een winterslaaptype?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben toch heel het weekend haast niet thuis. Alleen om te slapen.
Als je dat zegt, dan doe ik het juist. Dat weet je toch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee dat doen we niet. Het is wel genoeg zo.
Don't push it.
Lekker!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een MonChoutaart gemaakt, ik hoop zo dat hij eetbaar is en niet uit elkaar valt als ik hem uit het blik haal
.
Die straf krijg je toch welquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als je dat zegt, dan doe ik het juist. Dat weet je toch!
Gelukkig voor jou en je collegamods ben ik er vanavond niet, dus jullie kunnen met een gerust hart ademhalen en het scheelt mij weer straf.
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?quote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop het, heb nieuw recept gebruikt from scratch.
Zit nu koekkruimels te eten die over waren.
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Tegan het volgende:
Dat wel. Maar dit weekend kom ik niet aan winterslaap equivalente uren.
Did you create the universe first?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop het, heb nieuw recept gebruikt from scratch.
Zit nu koekkruimels te eten die over waren.
Klinkt als een normale werkdag.quote:
Helaas geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Did you create the universe first?
Dan was 't ook niet 'from scratch'.quote:
Ik heb deze week echt dagen gemaakt van 14 uur of zoquote:
Aah dat lijkt me leuk maar ik kan maandag nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:44 schreef Tegan het volgende:
.
Kom je maandag de andere helft die over is opeten rhutje?
Check mijn posts, ik reageer op zoveel mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?
Is dat een strikvraag?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet om te zeiken maar reageren jullie alleen op elkaar ook op de rest van de SC?
Oeh, een schattige vrouw. Zou ze ook onbedorven zijn denk je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel schattig dat je altijd linkjes erbij post.
Ook, als in 'schattig en ook onbedorven'.quote:
Even een serieuze vraag: wat is de link tussen jou en dat vrouwtje? Mannetje?quote:
Benader het universeel; of ze hebben al met elkaar geneukt, of ze zijn flink onderweg om dat zeer binnenkort met elkaar te gaan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
Even een serieuze vraag: wat is de link tussen jou en dat vrouwtje? Mannetje?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een MonChoutaart gemaakt, ik hoop zo dat hij eetbaar is en niet uit elkaar valt als ik hem uit het blik haal
.
Kiptandooritaart hoor ik net.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef Lolaatje het volgende:
. Ik heb wel MonChou in huis, maar dat is voor de kip tandoori bedoeld. Het is maar goed dat ik verder geen ingrediënten voor taart in huis heb.
Babiesquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb deze week echt dagen gemaakt van 14 uur of zo
pfoe
naja weekend
vanavond hoef ik van mezelf lekker niks
ja misschien op iemands baby passen maar dat is prima
Zo wou ik het niet zeggen. Het kan ook een moderator zijn die een user in de smiezen houdt om zijn of haar gedrag te beoordelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benader het universeel; of ze hebben al met elkaar geneukt, of ze zijn flink onderweg om dat zeer binnenkort met elkaar te gaan doen.
FOK! om mee te beginnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: wat is de link tussen jou en dat vrouwtje? Mannetje?
bekende babies vind ik niet zo engquote:
Waarom zou je een user anders in de gaten houden dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo wou ik het niet zeggen. Het kan ook een moderator zijn die een user in de smiezen houdt om zijn of haar gedrag te beoordelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bekende babies vind ik niet zo eng
Om ermee te batsen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je een user anders in de gaten houden dan?
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je een user anders in de gaten houden dan?
Ik zal eens zoeken achterquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh*denkt even aan alle mods die mij in de gaten houden*.
De hartige versie van MonChoutaart.quote:
Dank voor de bevestiging.quote:
Ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Daniel1976 het volgende:
LOL, één van jullie heeft gelijk, maar rara wie is het
Ik heb altijd gelijk. Duh!quote:
Dr valt helemaal niets te vinden over jequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je vindt in een dm.
Lees: genoeg gevonden, maar ik mag er niks over zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr valt helemaal niets te vinden over je
Ik denk dat er weddenschappen lopen hoe hoog jij op het GM-batslijstje staat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Tegan het volgende:
Zo ben ik. Geweldig in onopvallendheid.
Word je er opgewonden van?quote:
Achter de schermen bedoel ik!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: genoeg gevonden, maar ik mag er niks over zeggen.
Hai, ik denk nu aan je.quote:
Uiteraard.quote:
Ik denk 'heel hard' aan je.quote:
Dat klopt!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar mag jij toch nix over zeggen![]()
Ik heb al gezocht, wat ik allemaal gevonden heb in Danny's groot archief pfff daar kan ik me nog weken mee vermaken. Laat ik maar bij de DM's en PM's beginnenquote:
In het archief heb ik niet gezocht. Dacht dat is verleden tijdquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht, wat ik allemaal gevonden heb in Danny's groot archief pfff daar kan ik me nog weken mee vermaken. Laat ik maar bij de DM's en PM's beginnen![]()
Het siert je dat er geen vislucht uitkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij heb ik Pandora's Box geopend.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat er geen vislucht uitkomt.
Je moest wel lachen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
In het archief heb ik niet gezocht. Dacht dat is verleden tijd
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat er geen vislucht uitkomt.
Ik denk nog wel steeds aan je.quote:
Aan oesters, maar dat is omdat ik het album Oyster van Heather Nova luister as we speak.quote:
Ik heb dan ook beroerde humor.quote:
Precies, doe mij maar een lekkere mossel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ooit een oester op op een personeelsfeest. Wat smerig
.
Hou'en zo!quote:
Die sla ik ook overquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, doe mij maar een lekkere mossel.![]()
Wat lief van je.quote:
Hierrrrrrrrrrrrrrr jij!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ooit een oester op op een personeelsfeest. Wat smerig
.
Dat zou betekenen dat ik ook alleen op Tegan zou reageren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benader het universeel; of ze hebben al met elkaar geneukt, of ze zijn flink onderweg om dat zeer binnenkort met elkaar te gaan doen.
Of op posts waardoor je je aangesproken voelt in relatie tot Tegan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zou betekenen dat ik ook alleen op Tegan zou reageren.
Shit, betrapt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op posts waardoor je je aangesproken voelt in relatie tot Tegan...
Op de bus naar mij toe?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O ik stond op de verkeerde bus te wachten
Heather.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan oesters, maar dat is omdat ik het album Oyster van Heather Nova luister as we speak.
Rijden er alweer treinen bij jou langs?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O ik stond op de verkeerde bus te wachten
nee, anders was ik nu wel thuis geweestquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Rijden er alweer treinen bij jou langs?
Ik ben nu bij duivendrecht, maar er zitten mensen in de trein die al om 6 uur uit rotterdam vertrokken zijn maar terug moesten om via schiphol te gaan
Ahwwquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, anders was ik nu wel thuis geweest
Toen ze nog mooie muziek maakte in plaats van die nietszeggende popliedjes.quote:
er stonden net vier treinen op het bord, maar die van mij stond er niet tussen. Eentje ging naar Amersfoort want daar moest m'n vriendin naartoe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ahww
Ik doe er uiteindelijk een kwartiertje langer over. Maar ik had erop geanticipeerd.
Wat aardig dat'ie speciaal daarom naar amersfoort gaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er stonden net vier treinen op het bord, maar die van mij stond er niet tussen. Eentje ging naar Amersfoort want daar moest m'n vriendin naartoe.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat aardig dat'ie speciaal daarom naar amersfoort gaat
De NS hoeft niet te staken om treinen niet te laten rijden en reizigers in de kou te laten staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Kut NS ook altijd! [ afbeelding ].
Ik ben de schattigheid zelve.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel schattig dat je altijd linkjes erbij post.
awwwquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens de omroepconducteur wordt de treindienst langzaam weer hervat, dus als die bus niet komt kun je eventueel nog weer een trein proberen CL!
Klopt, na mijn diverse bans, waaronder subforum-bans en niet zo lang geleden een IP-ban, is Daniel1976 aangesteld om mij in de gaten te houden. En dat doet hij uitstekend!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo wou ik het niet zeggen. Het kan ook een moderator zijn die een user in de smiezen houdt om zijn of haar gedrag te beoordelen.
Ik neem mijn taak zeer serieus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Klopt, na mijn diverse bans, waaronder subforum-bans en niet zo lang geleden een IP-ban, is Daniel1976 aangesteld om mij in de gaten te houden. En dat doet hij uitstekend!
3 linkjes voor Tegan!
Voor tijdens het in de gaten houden van mij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Is wel een goede tekst voor vanavond.
Het is alweer bijna tijd om samen met je hond ufo's te gaan spotten en dan kan ik ondertussen lekker het forum volkliederen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:
om in bijbelse woorden te spreken: "Gij zegt het".
Volgens mij zingen ze "Hey, dude!", niet "J-Dude"quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef JDude het volgende:
Een lied voor mij. Toffe lui, die Beatles.
Jude!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij zingen ze "Hey, dude!", niet "J-Dude"
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef JDude het volgende:
Ik moet zowaar toegeven dat jeepeedeepeepee een punt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |