Hoeveel wil je uitgeven?, misschien heel raar hoor, die PS3 microfoons van Singstar zijn èrg goed!, had er zelf 1, en heb hem vergeleken met de R21s van Samson die hetzelfde kost (25 euro) en die Singstar microfoontjes zijn veel veelzijdiger, zijn niet dof! zijn best veelzijdig, Gitaar opnemen kan/zang/amp`s miken kan ook!quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat precies met mics, ik wil een interface aanschaffen. Op feedback.nl kun je zang- en studiomics kiezen. Hoor je daar echt duidelijk het verschil tussen? Ik wil een goedkope mic, maar natuurlijk geen doffe, ver weg staande sound.
Heb hier al zoiets liggen idd, geen XLR maar gewoon jackje.quote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoeveel wil je uitgeven?, misschien heel raar hoor, die PS3 microfoons van Singstar zijn èrg goed!, had er zelf 1, en heb hem vergeleken met de R21s van Samson die hetzelfde kost (25 euro) en die Singstar microfoontjes zijn veel veelzijdiger, zijn niet dof! zijn best veelzijdig, Gitaar opnemen kan/zang/amp`s miken kan ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Waar ga je hem voor gebruiken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat precies met mics, ik wil een interface aanschaffen. Op feedback.nl kun je zang- en studiomics kiezen. Hoor je daar echt duidelijk het verschil tussen? Ik wil een goedkope mic, maar natuurlijk geen doffe, ver weg staande sound.
Mag ik dan vragen waarom je alleen meningen wil over jouw muziek, maar je weigert meningen te geven over andermans stukken ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Mag ik a.u.b julie mening over deze track?, het is nog een sketch.... het is een cover van U2, maar deze moet met de band gespeeld worden over een tijdje...
Graag eerlijke mening wat er bij geschaafd moet worden, wat beter kan etc etc:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/love-is-blindness
Thanks, Die ook maar weer even binnenhalen evenals z'n opvolger. Blues Brothers' car chasesquote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef The_Dean het volgende:
Blues Brothers 2000, Sons Of Anarchy seizoen 1, Foo Fighters' One By One en There's Nothing Left To Loose. En een VW Bus T1 peper en zout stel. Fuck yeah
Ik vind het over het algemeen complete bagger. Het enige wat nog een beetje oké klinkt is de elektrische gitaar in het begin, maar helaas is dat veel te houterig gespeeld en de akoestische gitaar is niet heel erg slecht. Voor de rest is vooral de Bass heel erg slecht, de gitaar 'solo' verschrikkelijk en de zang...quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Mag ik a.u.b julie mening over deze track?, het is nog een sketch.... het is een cover van U2, maar deze moet met de band gespeeld worden over een tijdje...
je solo zit vol met fouten. Je techniek schort een hoop. Ik hoor bijgeluiden. Foute aanslagen ed. enz enzquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Als je thuis wilt gaan opnemen heb je eigenlijk 3 dingen echt nodig:quote:
is een studio monitor gewoon een 32 inch ofso?quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je thuis wilt gaan opnemen heb je eigenlijk 3 dingen echt nodig:
- Interface (hier heb je veel en veel keus in)
- Microfoon (de meest standaard om mee te beginnen is de Shure SM57, want die kan alles wel redelijk goed, zeker om mee te beginnen)
- Studio Monitoren (heel erg subjectief. Koop eerst een simpel setje en als je het echt leuk vind ga je pas echt zoeken naar goede en die houd je dan voor altijd)
Not sure if troll....quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
is een studio monitor gewoon een 32 inch ofso?
Oh oké. Nee ik wist het serieus nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 02:24 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Not sure if troll....
Ik hap voor de zekerheid maar even: Nee, het zijn speakers die zo vlak mogelijk moeten klinken over een zo groot mogelijk bereik zodat, als je er dan je nummers erop afmixed, ze overal zo goed mogelijk klinken
Fouten qua bends? klopt zit nu een .011 set op, en dat bend zwaar... Fouten qua noten, kan ook goed kloppen, heb hem geimproviseerd, omdat ik dat *shredden* van The Edge (nog) niet kan...Maar foute aanslagen?, hoe dat dan precies?quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je solo zit vol met fouten. Je techniek schort een hoop. Ik hoor bijgeluiden. Foute aanslagen ed. enz enz
Ruis komt van de Koptelefoon die ik moest gebruiken als microfoon, omdat ik op dit moment geen microfoon heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen complete bagger. Het enige wat nog een beetje oké klinkt is de elektrische gitaar in het begin, maar helaas is dat veel te houterig gespeeld en de akoestische gitaar is niet heel erg slecht. Voor de rest is vooral de Bass heel erg slecht, de gitaar 'solo' verschrikkelijk en de zang...
Er zit ook heel erg veel ruis achter en die komt waarschijnlijk af van de microfoon die je eerder in dit topic iemand nog aanbeveelt.
Je hoort bijgeluiden van snaren die je erbij aanraakt. Kortom je bent niet precies maar slordig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fouten qua bends? klopt zit nu een .011 set op, en dat bend zwaar... Fouten qua noten, kan ook goed kloppen, heb hem geimproviseerd, omdat ik dat *shredden* van The Edge (nog) niet kan...Maar foute aanslagen?, hoe dat dan precies?
Qua mic kun zou je ook nog naar een PG57 van Shure kunnen kijken. Maar een sm57 of pg57 is vooral om instrumenten op te nemen. Als het puur voor zang is kun je beter een pg58 of sm58 nemen. En als je echt aan budget gebonden bent zou je zelfs nog een pg48 kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je thuis wilt gaan opnemen heb je eigenlijk 3 dingen echt nodig:
- Interface (hier heb je veel en veel keus in)
- Microfoon (de meest standaard om mee te beginnen is de Shure SM57, want die kan alles wel redelijk goed, zeker om mee te beginnen)
- Studio Monitoren (heel erg subjectief. Koop eerst een simpel setje en als je het echt leuk vind ga je pas echt zoeken naar goede en die houd je dan voor altijd)
Waarom geef je geen antwoord op de vraag van Dribbel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waarom je alleen meningen wil over jouw muziek, maar je weigert meningen te geven over andermans stukken ?
Bij je intro is je ritmegitaar zoals hierboven al gezegd wordt houterig aan het spelen. Sommige noten komen er niet lekker uit en het loopt niet soepel. Gelukkig is het wel in de maat, net zoals je sologitaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Hoeveel wil je uitgeven, ik wil een nieuwe kopen waarschijnlijk dus gaat m'n oude de deur uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens weet er iemand een goeie koptelefoon voor tijdens het gitaarspelen?
Kan niet echt een goeie vinden.
Niet zo heel veel, 20-35 euro ofso.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoeveel wil je uitgeven, ik wil een nieuwe kopen waarschijnlijk dus gaat m'n oude de deur uit.
Stanton DJ Pro 2000
Heeft heel veel (en dus onrealistisch) bass. Die van mij was kapot gegaan en ik heb hem vervangen met een HD428, bevalt me prima!quote:
Klopt. Laatst ook een Philips koptelefoon gehaald (SHP8900??). Bevalt prima.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, de gemiddelde Sennheiser of Philips zijn best goed en best betaalbaar
Ik qwas er pas weer eens binnen omdat mn werk er practisch naast ligt en ik nog een uur over had. Moest 1 ding weten. Je wordt heen en weer gestuurd tussen mensen omdat ze niet kunnen helpen of druk zijn.5 personen later is eindelijk iemand die weet wat je bedoelt en weet dat ze het niet hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef brother52 het volgende:
Lekker is dat.
De Ibanez AS73L hebben is uitverkocht bij Thomann en Musicstore.![]()
De enige plek waar ze zeggen dat ze hem nog hebben is Rockpalace en daar ga ik hem niet halen na alle ellende die onze bassist met die toko heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |