Dan ben je samen met Walt Disney jarigquote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Braddie het volgende:
Vandaag op m`n verjaardag, waarschijnlijk de Les Paul ophalenEn dan uiteraard verder met de solo van The Fly!
Meld.quote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hele nummer?
Het gros komt niet verder dan het intro.
Als je interesse hebt moet je maar even een PM/DM/postduif sturen. 't Is een 30x trouwens, heb hier toevallig het boekje liggenquote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Kopen.Ik heb al getest, geluisterd etc. nou kijk ik liever naar een goede tweedehands dan een full price nieuwe. Student enzo. Heb hier wel een mooie gitaar staan, zeker geen beginners ding ondanks dat ik dat zelf wel ben. Kan hier wel merk en model posten maar betwijfel of iemand het kent.
Thanks manquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben je samen met Walt Disney jarig
Van harte gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef Braddie het volgende:
Vandaag op m`n verjaardag, waarschijnlijk de Les Paul ophalenEn dan uiteraard verder met de solo van The Fly!
quote:Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef stefanhaan het volgende:
het stuk na de intro tot de solo is nou niet verbazingwekkend moeilijk![]()
en dat gaat zo door tot de soloHoe bevalt die Edge-zero brug? Blijft die een beetje stabiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Dat dusquote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben je samen met Walt Disney jarig
Van harte gefeliciteerd
quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Edge-zero brug? Blijft die een beetje stabiel?
Uiteraardquote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! [ afbeelding ]
En we verwachten pics, obviously...
Hoeveel wil je uitgeven?, misschien heel raar hoor, die PS3 microfoons van Singstar zijn èrg goed!, had er zelf 1, en heb hem vergeleken met de R21s van Samson die hetzelfde kost (25 euro) en die Singstar microfoontjes zijn veel veelzijdiger, zijn niet dof! zijn best veelzijdig, Gitaar opnemen kan/zang/amp`s miken kan ook!quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat precies met mics, ik wil een interface aanschaffen. Op feedback.nl kun je zang- en studiomics kiezen. Hoor je daar echt duidelijk het verschil tussen? Ik wil een goedkope mic, maar natuurlijk geen doffe, ver weg staande sound.
Heb hier al zoiets liggen idd, geen XLR maar gewoon jackje.quote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoeveel wil je uitgeven?, misschien heel raar hoor, die PS3 microfoons van Singstar zijn èrg goed!, had er zelf 1, en heb hem vergeleken met de R21s van Samson die hetzelfde kost (25 euro) en die Singstar microfoontjes zijn veel veelzijdiger, zijn niet dof! zijn best veelzijdig, Gitaar opnemen kan/zang/amp`s miken kan ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Waar ga je hem voor gebruiken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe zit dat precies met mics, ik wil een interface aanschaffen. Op feedback.nl kun je zang- en studiomics kiezen. Hoor je daar echt duidelijk het verschil tussen? Ik wil een goedkope mic, maar natuurlijk geen doffe, ver weg staande sound.
Mag ik dan vragen waarom je alleen meningen wil over jouw muziek, maar je weigert meningen te geven over andermans stukken ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Mag ik a.u.b julie mening over deze track?, het is nog een sketch.... het is een cover van U2, maar deze moet met de band gespeeld worden over een tijdje...
Graag eerlijke mening wat er bij geschaafd moet worden, wat beter kan etc etc:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/love-is-blindness
Thanks, Die ook maar weer even binnenhalen evenals z'n opvolger. Blues Brothers' car chasesquote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef The_Dean het volgende:
Blues Brothers 2000, Sons Of Anarchy seizoen 1, Foo Fighters' One By One en There's Nothing Left To Loose. En een VW Bus T1 peper en zout stel. Fuck yeah
Ik vind het over het algemeen complete bagger. Het enige wat nog een beetje oké klinkt is de elektrische gitaar in het begin, maar helaas is dat veel te houterig gespeeld en de akoestische gitaar is niet heel erg slecht. Voor de rest is vooral de Bass heel erg slecht, de gitaar 'solo' verschrikkelijk en de zang...quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
Mag ik a.u.b julie mening over deze track?, het is nog een sketch.... het is een cover van U2, maar deze moet met de band gespeeld worden over een tijdje...
Graag eerlijke mening wat er bij geschaafd moet worden, wat beter kan etc etc:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/love-is-blindness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |