Lijkt me niet handig...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:18 schreef mr-green het volgende:
Bah mijn hoge E snaar is gebroken van mijn akoestische gitaar (Elixer snaren). Ik heb mij laten vertellen dat ze Elixer snaren niet per stuk verkopen. Kan ik er ook een lage E snaar van ander merk op doen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef brother52 het volgende:
Met het volume ook dicht klinkt het vast nog een stuk beter.
Duuudeee.... Iedereen speelt gitaar op z`n eigen manier/niveau...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef brother52 het volgende:
Jezus man. Neem alles toch niet zo ontzettend serieus...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Duuudeee.... Iedereen speelt gitaar op z`n eigen manier/niveau...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef brother52 het volgende:
Jawel.... wordt door *vrienden* ook afgezeken om m`n gitaarspel... dusja, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jezus man. Neem alles toch niet zo ontzettend serieus...
Bij Braddie blijft het het leukste, hij hapt zo lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Haha, brother zou tegen iedereen van ons datzelfde grapje maken
Iedereen heeft ook een eigen definitie van 'spelen'quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Duuudeee.... Iedereen speelt gitaar op z`n eigen manier/niveau...
Nou? Waar blijven ze?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Inclusief ibanez schroeevendraaier/zakmes ding![]()
Pics komen om 8 uur
Dat kan een C-akkoord ineens erg lastig zijn...quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zou 3 vingers aan mijn linkerhand opgeven om zo goed te kunnen spelen als Django Reinhardt
Django speelde anders wel C-akkoorden hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan een C-akkoord ineens erg lastig zijn...
Wacht, met links heb ik toch alleen maar mijn plectrum vast.
quote:
ik mis een snaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pickups heZe klinken zo facking goed. De actie is echt extreem laag. Ik krijg bij deze pickups geen enkele vorm van feedback tijdens het spelen. Geen rare bijgeluiden.
En jengelstengel
Ze hebben ook een 7 snarige variant van dit model, alleen die komt allleen in de rode uitvoering.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik mis een snaar
maar leuk ding
Maar ik heb geen gitaar erbij nodigquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 7 snarige variant van dit model, alleen die komt allleen in de rode uitvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |