en elegant zwaaienquote:
Toch echt jammer dat de lapo het nieuwe deel niet meer mag hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Verdomme, Tombo, jij had hem al klaar staan
NIET!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Verdomme, Tombo, jij had hem al klaar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, soms welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch echt jammer dat de lapo het nieuwe deel niet meer mag hebben
Dat was Elies heur schuld, die most ook weer zo nodig nog net ff posten!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Jij ging eerst nog door het slotje Greys
Uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, soms wel
Ik had een TT over eerst er op spugen
Ja doeg Oop!quote:
Eh...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, koop jij ook schoenen zonder ff te voelen hoe ze zitten? Je test toch altijd even of ze niet knellen maar goed gevuld worden door je schoen? Of ze een stevig wandelingetje kunnen hebben en niet te snel de naadjes loslaten?
Ja toch? Soms zien ze er leuk uit maar lopen ze niet lekker of zitten ze niet goed...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat wel altijd met die schoenen.
Owquote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat wel altijd met die schoenen.
Ik zei het verkeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OwMisschien toch een keer proberen dan
Ja, dat snapte ik, daarom toch maar eens seks hebben bedoelde ikquote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dat dus ook altijd verkeerd deed
De vloer schuur je gewoon een millimeter of 2 af en lak je naar wensquote:Op donderdag 24 november 2011 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
Keuken en badkamer, en vloer in kamer is niet echt mijn ding. Vooral de badkamer wat te druk. Wel gave tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |