Wat?
![thevoice1.jpg?w=426&h=284]()
The Voice of Germany, en ja, bij de intro wordt "This is the voooooice! Of Germanyyyyy!" gezongen.
Wie?
De presentator is een guitige jongeman genaamd Stefan Gödde. Hij doet me aan iemand denken maar ik weet niet aan wie.
De coaches zijn vergelijkbaar met TVOH seizoen 1. Gedraaid naar het podium, van links naar rechts hebben we de Jeroen van der Boom in de gedaante van Rea Garvey.
![The-Voice-of-Germany-Rea-Garvey-150x150.jpg]()
Bij sommigen nog bekend van de hit 'Supergirl', met zijn band Reamonn. Rea kijkt graag nors en wacht graag zo lang mogelijk met drukken.
De Angela Groothuizen van de groep is Nena.
![The-Voice-of-Germany-Nena-150x150.jpg]()
Ik hoef alleen te zeggen '99 Luftballons' en u weet voldoende, toch? Nena heeft tot dusver alleen nog maar vrouwelijke kandidaten in haar team.
De Nick en Simon heten BossHoss.
![The-Voice-of-Germany-The-BossHoss.jpg]()
Die ken ik niet maar wikipedia vertelt me dat ze country & western-stijl liedjes coveren zoals Britney Spears' Toxic en Nelly's Hot in Herrre. Verder hebben ze op hun duostoelen de grootste lol in het pesten van hun linkerbuurman, de Roel van Velzen van het zooitje: Xavier Naidoo.
![95867dcb58b8e84c1aa0d060d13b.jpg]()
Xavier is een populaire singer/songwriter en 9 van de 10 auditanten geven er de voorkeur aan om in zijn team te zitten.
En, is 't wat?Gisteren werd ik op de hoogte gesteld van de tweede uitzending van de blind auditions van TVOG. Nu verwachtte ik er niet heel veel van aangezien de Duitse versie van Idols echt te lachwekkend voor woorden is maar ik ben blij verrast! Hele goede audities, leuke mensen, goede coaches en een prima tempo in het programma. Heb me echt vermaakt tijdens het kijken en ik stel volgende week weer de recorder hiervoor in! Waarom? Omdat het tegelijk komt met TVOH.

En daarbij kom ik op de volgende vraag:
Wanneer?Tja, dat wordt een beetje lastig. Er zijn namelijk twee zenders die de show uitzenden:
ProSieben op donderdag, Sat. 1 op vrijdag. Ik kan alleen Sat. 1 ontvangen dus ik ga de helft missen. En het is sowieso de vraag of een of beide zenders in je pakket zit. Maar mocht je het ontvangen, dan is het zeker de moeite van het kijken waard!
Deze jongens zaten er trouwens in
[ Bericht 67% gewijzigd door Benny op 27-11-2011 18:59:40 ]