dat is een andere kosmetdesnorquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KOS MET DE SNOR!!~!!!
REMEMBER ME!?!??!!![]()
![]()
Potverdikkie. Mijn PI is er helemaal overstuur van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is een andere kosmetdesnor
Godverdomme, kijk eerst eens wanneer dit account is aangemaakt mangquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
KOS MET DE SNOR!!~!!!
REMEMBER ME!?!??!!![]()
![]()
Je bent sowieso een toffe user. Omdat username.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Godverdomme, kijk eerst eens wanneer dit account is aangemaakt mangMaar wat is met de andere kos nou dan?
Maar dus, was er voor dezen nog een kosmetdesnor ofwat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent sowieso een toffe user. Omdat username.
Dat is een lang, dramatisch verhaal waar ik geen behoefte aan hem om dat te vertellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:42 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Maar dus, was er voor dezen nog een kosmetdesnor ofwat?
zoals ik al zei was er een kosmetdesnor met een verhaaltjequote:Op zaterdag 26 november 2011 10:42 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Maar dus, was er voor dezen nog een kosmetdesnor ofwat?
technisch gezien word ik op nieuwjaar 2012 jaar jongquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:31 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jij wordt morgen 1 jaar oud. Back off..
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Quisho het volgende:
[..]
Er zijn geen muzikanten doodgegaan door een auto ongeluk.
Leugenaarquote:Cliff Burton kwam op 24-jarige leeftijd om het leven bij een ongeval met de tourbus van Metallica tijdens de Damage Inc. Tour in 1986, ter promotie van het album Master of Puppets
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef Quisho het volgende:
[..]
RIP Cliff Burton. En Duane Allman is ook dood gegaan door een motorongeluk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |