Jouw Nederlands kennelijk slechter. Misschien zou jij zelf eens hard aan de drugs moeten gaan; wie weet helpt het je op weg eindelijk ook eens het verschil tussen enkelvoud en meervoud te bevatten.quote:
Mijn Nederlands is inderdaad niet goed, dat geef ik toe. Maar hoe gaat het doodmaken van breincellen mijn Nederlands beter maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jouw Nederlands kennelijk slechter. Misschien zou jij zelf eens hard aan de drugs moeten gaan; wie weet helpt het je op weg eindelijk ook eens het verschil tussen enkelvoud en meervoud te bevatten.
dat doet alcohol een stuk snellerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is inderdaad niet goed, dat geef ik toe. Maar hoe gaat het doodmaken van breincellen mijn Nederlands beter maken?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:23 schreef moonmovies het volgende:
Luister maar naar NOFX, die weten waar ze het over hebben
We gaan niet die toer op he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:39 schreef smegmanus het volgende:
Smegmanus - Alcohol, cocaïne, weed, Clomethiazole, hobbie-lijm -> 31 AND STIL ALIVE BIETSJES!
Boks broeder. NotYou - lijm, benzinedampen -> 9 y/o and still having à ball out here on the garbage heap! Party Hardy bitches!quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:39 schreef smegmanus het volgende:
Smegmanus - Alcohol, cocaïne, weed, Clomethiazole, hobbie-lijm -> 31 AND STIL ALIVE BIETSJES!
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Bedankt voor info.
Pleur nu maar weer op.
SwJ asskisserquote:
Dan moeten er drie dertienjarigen zijn en twee twaalfjarigen. Fail much?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
lijst gemaakt door CIA/FBI geheime diensten NIET INTRAPPEN MENSEN ZE HEBBEN HET EERST EN TWEEDE CIJFER VAN DE LEEFTIJD OVERAL OMGEDRAAID!!!!111
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dan moeten er dre dertienjarigen zijn en twee twaalfjarigen. Fail much?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
Er zijn nog veel meer mensen die dood zijn gegaan zonder drugs. Conclusie. Geen drugs is slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |