Dat is ze ook wel een beetje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef zoem het volgende:
De blonde rechts staat een beetje onflatteus op de foto
Blijft mensenwerk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
Pfff onduidelijkDood, niet dood. Reanimeren, niet reanimeren.
De percentages bij stoppen liggen veel lager dan 5 procent.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Moffol het volgende:
Al is de slagingskans vijf procent, dan ga je toch alsnog door....
Excuus, je hebt gelijk. Ik had beter moeten zoeken. Al is dat topique al wel een maand dood.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Keith_Bakker het volgende:
Jonge dokters van het OLVG (reality-docu)
gr
Ja maar jij zit in de cel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Keith_Bakker het volgende:
Jonge dokters van het OLVG (reality-docu)
gr
Ik moest hardop lachen. Gelukkig zijn de huisgenoten de hort op.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn dat uw eigen tanden?
Nee, van mijn bijrijder.
http://instantrimshot.com/
Studentenavond.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Gelukkig zijn de huisgenoten de hort op.
Zou er als manzijnde geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is werk wat alleen voor vrouwen geschikt is volgens mij.
Verloskundige niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Zou er als manzijnde geen problemen mee hebben. Mits alleen vrouwelijke patiënten.
Als man bevallen is pas echt pijnlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Zou er als manzijnde geen problemen mee hebben. Mits alleen vrouwelijke patiënten.
Een week of 2 geleden was er toch een vent met een bal in zijn anus?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Als man bevallen is pas echt pijnlijk.
Jup. Amsterdam enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een week of 2 4 geleden was er toch een vent met een bal in zijn anus?
Ziet er inderdaad wel hard uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Jup. Amsterdam enzo.
EDIT: Zo. Bij die pin trok ik toch wel even weg
Je werkt meestal in een soort ploegendienst. Uiteindelijk normaal gesproken rond de 40 uur.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel uren ze per week maken.
Dat valt eigenlijk best nog wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je werkt meestal in een soort ploegendienst. Uiteindelijk normaal gesproken rond de 40 uur.
Maar als je bijvoorbeeld een (spoed) operatie krijgt loopt dat natuurlijk uit. In het begin tijdens je opleiding is het meestal meer dan 45 uur.
Inderdaad, Nederland hè.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best nog wel mee.
Ja idd! Maar ja, dan gaat men ook sneller fouten maken enzo. Ik zou wel kapot gaan als ik zoveel uren moest makenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, Nederland hè.
Ik keek ook vaak Trauma en in Amerika maken ze vaak 60-80 uur. Dat lijkt me ook wel cool om een tijdje mee te maken. Daar is het werken op de spoedeisende hulp ook veel intenser.
Maar dat lijkt me echt moeilijk om lang vol te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |