Stouterikjequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
En dat lijkt me dus niks he, op een tak for crying out loud.
Nou en pijnlijk ook nogquote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Boomhut anyone?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Die zijn hier nogal schaarsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Doe je het in de boomhut. Zit je ook in de boom
Zou dat dan mijn redding zijn? Op de kop slapen?????quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
Post dan maar van je tieten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg nee
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Somsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet geven
Nou kom op, voort wat hoort wat, ik heb namelijk ook een foto gepost.. staat wel wat tegenover.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet geven
Bij de foto's van bij Elies laatst zitten echt wel heel leuke foto's van jou!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg nee
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SomsHet was nav een jurkje dat Ynske postte, wacht ff
Dat is wel zo. En tombo, je bent niet de enige die totaal kut op pics staatquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de foto's van bij Elies laatst zitten echt wel heel leuke foto's van jou!
En dan niet die met de sinaasappel ofzo, maar die ene dat je iets met vlaai doet
Nou schoenen.... stelten meerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!
Absoluut niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is wel zo. En tombo, je bent niet de enige die totaal kut op pics staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik lig uit de gratie als ik iets doequote:
Niet te doen he?quote:
DM dan maar, of nog beschermder is Whatsapp..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik lig uit de gratie als ik iets doe
Je tieten kunnen prima hoor. Ik soep er wel even een balkje voor de anonimiteit overheen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
En sorry hoor jongens, maar ik ga niet ineens toch wel foto's van mezelf online (laten) zetten
Dat wil ik gewoon echt niet, dus ook niet voor een man in het topic
Ik vroeg niet om een foto heurquote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nou kom op, voort wat hoort wat, ik heb namelijk ook een foto gepost.. staat wel wat tegenover.
Is niet gevraagd.quote:
Staat niks heur.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Mijne staat in mijn fobo, maar die is niet realistisch
Snelle jongen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
DM dan maar, of nog beschermder is Whatsapp..
*proest*quote:
Ik kom helemaal nergens.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Cat, you FAIL.komt u maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer weg dus snel kijken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fail.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIk was vergeten dat ik ze weggehaald had
Ja, wie niet neukt krijgt geen kind (HOI TOMBO)quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Nou, 2 tellen danje plaatje is stuk, faler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer weg dus snel kijken-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat.quote:
Haal je hem uit de beschermde emmer? Da ga nie hequote:
Ha Mama Miaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moest echt lachen om het vorige topic
tevens hoiik ben frisgedoucht en weer helemaal relaxed
Damn, nice touch met die spiegelquote:
Samen fles champagne drinken op een kleedje in de buitenlucht?quote:
Zo erg is het toch niet?quote:
Ik laf de beschermde emmer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal je hem uit de beschermde emmer? Da ga nie he
MissBliss touchquote:
Jezus, Greys!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Alles primaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoi Indahahoe is het vandaag?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
zucht
Zo dan?Works!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja naast die ben ik nooit meer leuk natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Mijn totaal onrealistische foto staat weer even in mijn fobo.
Wel zo eerlijk voor Ruv. Haal hem straks weer weg.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
zucht
Zo dan?NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Jawel doos, je bent twee keer zo slank en haast tien jaar jongerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja naast die ben ik nooit meer leuk natuurlijk
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.
omg, die moet ik quotenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.
In mijn emmertje heb ik meer foto's dan je lief isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wow wat een zinquote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ruvquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Maar mensen, ik moet er echt vandoor. Ik spreek jullie morgen.
Het was gezellig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Je hebt je ontgroening keurig doorstaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Het was gezellig!![]()
Sextuple Cat.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Het was gezellig!![]()
quadruple, mutsquote:
[..]
In de drogist?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quadruple, muts
MAP is gewoon in de drogist te halen tegenwoordig trouwens
Bij de drogist ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quadruple, muts
MAP is gewoon in de drogist te halen tegenwoordig trouwens
Orgasmequote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Glaasje warme melk natuurlijk.
ik vond 3x op een aaf wel genoeg eigk.quote:
ik was in shock toen ik het hoordequote:
Hey, psst, vibo's kun je er ook kopen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was in shock toen ik het hoorde
quote:
Die wil ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, psst, vibo's kun je er ook kopen!
Spiraaltjes + MAP verlagen de hersenactiviteit.quote:
Liever een dildo?quote:
Ik zou ook genoeg nemen met Ruv zijn lul.quote:
*Proest*quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Eigenlijk wel heel erg goedquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was in shock toen ik het hoorde
IK welquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Zaad in je oog, dat is pas een ongelukje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel erg goed
Dan is de drempel een stuk lager. Voor mensen die een ongelukje hadden ofzo
Truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, kom er maar inquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueIk hoorde het ook toen ik hem ging halen hoor
![]()
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand was me blijkbaar al voor.quote:
Er kwam iemand anders inquote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Joran van der Sloot werd genoemd bij Criminal Minds
NL represent.
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik vind drogist toch ook weer meer openbaar dan apotheek
Dat jaquote:
*proest*quote:
Klopt. Al ben ik wel benieuwd of het nu niet gebruikt gaat worden als superpil. 'Want als je de pil vergeet is dat niet zo erg, want je koopt de MAP en alles is weer opgelost'. Hoppa, weer een fikse stoot hormonen in je lijf. [/rant]quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Oh, okquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.
Bij ons gaan ze ook zonder recept de deur uit.
Welnee, ik ben hypocriet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
En lecture me maar hoor
Was niet heel handig maar wel goed
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?quote:
Ja ik vind het een uitstekend planquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?
Volgens mij heb jij de lecture nu niet meer nodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ja
En lecture me maar hoor
Was niet heel handig maar wel goed
Ik vind het ook goedquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het een uitstekend plan
Tuurlijk zal de drempel dan ook wel weer lager zijn om het onbeschermd te doen, maar toch...
Was nog geen 2 jaar geledenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de lecture nu niet meer nodig.
Daar zijn zalfjes voor heur.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Qwea het volgende:
Wat is die orgasme toch ook vies gifgroen
Voor je mij kende dus.quote:
Wat zul jij MM gelukkig maken dan.quote:
Misschien moet ik met mijn grotje in de bleek gaan zittenquote:
Ach jaaaaa, soms werken de hersentjes even wat minder en nemen andere gedeeltes het overquote:
Zijn stokstaaf is paars en geeft licht in het donker. Nooit meer zoekenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zul jij MM gelukkig maken dan.
Huwelijksreis naar Fu(c)kushima.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn stokstaaf is paars en geeft licht in het donker. Nooit meer zoeken
Truequote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach jaaaaa, soms werken de hersentjes even wat minder en nemen andere gedeeltes het over
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueEn ik zei ook echt gewoon; ik slik morgen de MAP wel
![]()
![]()
Rrrrrrraw!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueEn ik zei ook echt gewoon; ik slik morgen de MAP wel
![]()
![]()
Ik heb dat ooit wel eens gedaan. Een keertje. Voor de zekerheid omdat ik er anders niet van kon slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog nooit de MAP hoeven slikken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou hup Q, roep effe hoe dom dat wel niet is!
Wel opletten.quote:
Het zal niemand verbazen dat ik ook tot deze club behoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog nooit de MAP hoeven slikken
[..]
Ik heb dat ooit wel eens gedaan. Een keertje. Voor de zekerheid omdat ik er anders niet van kon slapen
[..]![]()
Nou hup Q, roep effe hoe dom dat wel niet is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Van anale sex kun je niet zwanger worden liefje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal niemand verbazen dat ik ook tot deze club behoor.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en qua soa was er niks aan de hand hoor (testen enzo), was puur voor geen-baby
Kijk, braaf sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel je idd beter die MAP niet had kunnen slikken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ook tot die club behoor ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van anale sex kun je niet zwanger worden liefje.
Ja, sterilliseert je bedpartners eerst eigenhandig voordat je erop springtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal niemand verbazen dat ik ook tot deze club behoor.
Noem jij onze Tombo nu een slet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, braaf sletje.
Stille wateren hebben diepe (hihihi) gronden.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, sterilliseert je bedpartners eerst eigenhandig voordat je erop springt
En vervolgens is ze alsnog aan de pil en gebruikt ze een condoom.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, sterilliseert je bedpartners eerst eigenhandig voordat je erop springt
iddquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, braaf sletje.
Beloftes zijn er om te breken. Jezus, ben jij nou een vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd![]()
Maar ik had het beloofd aan hem
Ik heb breinaalden in mijn nachtkastje liggen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Maar als die MAP bij de drogist te krijgen zijn, zou eigenlijk iedereen er gewoon eentje als reserve in zijn badkamerkastje moeten hebben liggen
Nou ja, de mensen die geen kinderen willen dan
Neem je een over de datum MAP en mag je alsnog die kinderstoel gaan kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Maar als die MAP bij de drogist te krijgen zijn, zou eigenlijk iedereen er gewoon eentje als reserve in zijn badkamerkastje moeten hebben liggen
Nou ja, de mensen die geen kinderen willen dan
ik spelden voor gaatjes in den condoomsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb breinaalden in mijn nachtkastje liggen.
Kun je die 13 euro niet eens missen? Cheapass!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb breinaalden in mijn nachtkastje liggen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik spelden voor gaatjes in den condooms
Hoe lang zijn die dingen houdbaar dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem je een over de datum MAP en mag je alsnog die kinderstoel gaan kopen.
"Oh, ik dacht dat het een zetpil was"quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd![]()
Maar ik had het beloofd aan hem
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Oh, ik dacht dat het een zetpil was"![]()
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang zijn die dingen houdbaar dan?
lekker op tijd met je adviesquote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Oh, ik dacht dat het een zetpil was"![]()
Als zetpil?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs ik heb de MAP wel eens geconsumeerd
Bruistablet.quote:
Ja, dan had je maar moeten vragen, toen had ik m'n diploma nog niet en kon ik het ongeneerd zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker op tijd met je advies
Kan ik ook van de pil zeggen natuurlijk
ik lag in bedquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar moeten vragen, toen had ik m'n diploma nog niet en kon ik het ongeneerd zeggen
Als je het nu zegt moet je zeker allementaatsie betalen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar moeten vragen, toen had ik m'n diploma nog niet en kon ik het ongeneerd zeggen
Geen keukentafel?quote:
En kinderbijslagquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het nu zegt moet je zeker allementaatsie betalen?
Nee dat was bij mijquote:
Dan BEL je toch ff?quote:
Ow dear....quote:
Moet jij dat betalen?quote:
Aan de overheid iddquote:
"Ja? Tombo? Met Ing! Eérst ff er op spugen en daarna die MAP in je kont douwuh! Trust!".quote:
Dat was toen jij nog niet wilde dat ik je nummer hadquote:
Oh god jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ja? Tombo? Met Ing! Eérst ff er op spugen en daarna die MAP in je kont douwuh! Trust!".
Toen ik dacht dat je een 20 jarig snottebelletje wasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was toen jij nog niet wilde dat ik je nummer had
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik dacht dat je een 20 jarig snottebelletje was
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uhuh! Net als de 'elegante zwaai'.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja![]()
![]()
![]()
Maar geef toe; het was een meesterlijk advies
Gaandeweg werden de adviezen steeds beter; een soort van next level zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh! Net als de 'elegante zwaai'.
Oh gottegottegot
Spuug je er wel eerst ff op?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zwaai mezelf elegant naar bed, morgen weer een vroeg daggie. Trust!
Zo van tuf, elegante zwaai, hopquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik spelden voor gaatjes in den condooms
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ja? Tombo? Met Ing! Eérst ff er op spugen en daarna die MAP in je kont douwuh! Trust!".
Bwahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
dit is deel 3 toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Oh deze Oprah is heel anders
Ik dacht dat het weer die megashow was
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
Omg, fail. Waar is dat topic "dingen waar je jaaaaaren later pas achterkomt" ?
[ afbeelding ]
Ik ben er NU pas achter waarom er een duif op de V staat
Ja! Maar deel 1 en 2 waren die grote show met alle sterren in dat stadion.quote:
Hihihihi!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, 8 maanden zwanger ook al enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
God dat drama met die tweeling in Australie;
http://news.sky.com/home/world-news/article/16116660
Hoe erg
Ja, vreselijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
God dat drama met die tweeling in Australie;
http://news.sky.com/home/world-news/article/16116660
Hoe erg
Ja, echt erg dat ze dan dus alletwee dood zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, 8 maanden zwanger ook al enzo
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo is de liefste user van FOK!![]()
Nee, edittenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hee nu staat er wat anders, dat is cheaten
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo kwam ik er tijdens mijn vorige baan achter dat Band Aid "feed theeeee woooohoooohooorld" zingt ipv"Freeeeeedom, whohohohohoooo"
Collega's vonden het ernstig lollig
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelenquote:
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelen![]()
Zoals we bij iedere vrijgezelle jongen proberen
Hoi mopquote:
Nou, ik denk het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?
Whehehe, ik zing altijd enthousiastquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi mop![]()
Ik zie het je enthousiast zingen en ik pis bijna in mijn broekerdepoek
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boemquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet![]()
Ze is groooote meid en kan zelf wel voor een kerel zorgen.
Maar ze hapt altijd zo leuk
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boem
Daar heb ik wel een blauw oog voor over
Nee iddquote:
quote:Ze is groooote meid en kan zelf wel voor een kerel zorgen.
Maar ze hapt altijd zo leuk
Hij heeft Cat verlaten voor de Duutsertquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg Mr.Subtle, of had die nou een lijntje met Cat?
En dansen danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zing altijd enthousiast![]()
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ingquote:
Dat jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op Tombo, niet zo kieskeurig. Zaad is zaad, plakken doet t allemaal
Och, een verlaten vrouw, vandaar haar haat en cynisme jegens mannen en de vleselijke lustenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft Cat verlaten voor de Duutsert
OMGquote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ing
weide wereld?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ing
Plak eg wel hoor, je hebt toch ooit wel een vent gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat dat niet over mijn link gingquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Waarom zijn die berichten over die ziekenhuisfout nou geëdit?
Mis ik iets?
Ja, dansen in de weiquote:
eh neequote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plak eg wel hoor, je hebt toch ooit wel een vent gehad
Geen probleem; rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.
Vork je die er dan ook even bij in?
quote:
Eerst trouwen zei mijn moeder altijdquote:
Nou hopen dan maar dat je er eentje uitzoekt die er wat van bakt danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst trouwen zei mijn moeder altijd
Je moet toch eerst weten of het past?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst trouwen zei mijn moeder altijd
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hopen dan maar dat je er eentje uitzoekt die er wat van bakt dan
bakken?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet toch eerst weten of het past?
Straks past het niet en zit je er mee opgescheept
Oh lama, tip van Tante Eliesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem; rekt het niet, dan scheurt het wel
Spugen!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zowel staand als liggend proberen, want dat schijnt te schelen (heb ik zo gehoord)quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |