Stouterikjequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
En dat lijkt me dus niks he, op een tak for crying out loud.
Nou en pijnlijk ook nogquote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Boomhut anyone?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Die zijn hier nogal schaarsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Doe je het in de boomhut. Zit je ook in de boom
Zou dat dan mijn redding zijn? Op de kop slapen?????quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
Post dan maar van je tieten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg nee
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
Somsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet geven
Nou kom op, voort wat hoort wat, ik heb namelijk ook een foto gepost.. staat wel wat tegenover.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet geven
Bij de foto's van bij Elies laatst zitten echt wel heel leuke foto's van jou!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg nee
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SomsHet was nav een jurkje dat Ynske postte, wacht ff
Dat is wel zo. En tombo, je bent niet de enige die totaal kut op pics staatquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de foto's van bij Elies laatst zitten echt wel heel leuke foto's van jou!
En dan niet die met de sinaasappel ofzo, maar die ene dat je iets met vlaai doet
Nou schoenen.... stelten meerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Schoenen er oook bij!!!!!!!!!!!!!!
Absoluut niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is wel zo. En tombo, je bent niet de enige die totaal kut op pics staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik lig uit de gratie als ik iets doequote:
Niet te doen he?quote:
DM dan maar, of nog beschermder is Whatsapp..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik lig uit de gratie als ik iets doe
Je tieten kunnen prima hoor. Ik soep er wel even een balkje voor de anonimiteit overheen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
En sorry hoor jongens, maar ik ga niet ineens toch wel foto's van mezelf online (laten) zetten
Dat wil ik gewoon echt niet, dus ook niet voor een man in het topic
Ik vroeg niet om een foto heurquote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nou kom op, voort wat hoort wat, ik heb namelijk ook een foto gepost.. staat wel wat tegenover.
Is niet gevraagd.quote:
Staat niks heur.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Mijne staat in mijn fobo, maar die is niet realistisch
Snelle jongen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Ruv het volgende:
[..]
DM dan maar, of nog beschermder is Whatsapp..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |