zo een?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Linds155 het volgende:
Mooie 156 !!
Rood leer vind ik juist gaaf !
Op het moment ben ik bezig met sparen/zoeken/kwijlen voor een facelift alfa 147 JTD
en daar MOET rood leer in !mocht ik een hele mooi 147 vinden, die alleen niet dat rode leer heeft, so be it , dan komen er 147 GTA stoelen in !
Alfisti weet daar alles vanquote:Op zondag 4 december 2011 11:52 schreef Tha_Flash het volgende:
De 155 QV had toch een 2.0 turbo ? kan je die niet gebruiken voor in je auto ?
quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Linds155 het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ja ben zeker blij met mn ouders ! ik heb wel heel veel zelf gedaan, zoals de hele auto leeg gehaald van binnen en de bitumen, auto van binnen weer gespoten enzo , wielen eronder gezet.. maar de technische dingen laat ik wel aan de mannen over hoor hahaik help wel mee, maar wel onder hun ogen
![]()
Hear hear. Mooie bak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Dat geel/zwart staat 'm echt zo goed!
Ja, dat verhaal. Lybra is tof hoor, maar om er nou een 156 voor in te ruilen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hear hear. Mooie bak.
Morgen ruil ik mn 156 in. Wel weer voor een Italiaan, dat dan weer wel (Lancia weer, de mensen verklaren me voor gek)
Je kwijlt, slijmbalquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Kijk, dat is nog eens een snel antwoord, dank je!Looking gooooooooooooood!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |