zo een?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Linds155 het volgende:
Mooie 156 !!
Rood leer vind ik juist gaaf !
Op het moment ben ik bezig met sparen/zoeken/kwijlen voor een facelift alfa 147 JTD
en daar MOET rood leer in !mocht ik een hele mooi 147 vinden, die alleen niet dat rode leer heeft, so be it , dan komen er 147 GTA stoelen in !
Alfisti weet daar alles vanquote:Op zondag 4 december 2011 11:52 schreef Tha_Flash het volgende:
De 155 QV had toch een 2.0 turbo ? kan je die niet gebruiken voor in je auto ?
quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Linds155 het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ja ben zeker blij met mn ouders ! ik heb wel heel veel zelf gedaan, zoals de hele auto leeg gehaald van binnen en de bitumen, auto van binnen weer gespoten enzo , wielen eronder gezet.. maar de technische dingen laat ik wel aan de mannen over hoor hahaik help wel mee, maar wel onder hun ogen
![]()
Hear hear. Mooie bak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Dat geel/zwart staat 'm echt zo goed!
Ja, dat verhaal. Lybra is tof hoor, maar om er nou een 156 voor in te ruilen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hear hear. Mooie bak.
Morgen ruil ik mn 156 in. Wel weer voor een Italiaan, dat dan weer wel (Lancia weer, de mensen verklaren me voor gek)
Je kwijlt, slijmbalquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Kijk, dat is nog eens een snel antwoord, dank je!Looking gooooooooooooood!
en pica's van ts in een rood racepakje voor d'r waggiequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Linds155 het volgende:
hahaha !
Heb wel een filmpje dat je hoort hoe "hard" hij nog klinkt ondanks de 3 dempers die eronder zitten!
https://www.facebook.com/video/video.php?v=312212192191914
Onboards komen soon !
Ahhquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef Linds155 het volgende:
"die gene" waar dat filmpje dus opstaat, dat is mijn vriend zn facebook
Bedoel je Wesley ?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Leuk dit! Had eens een buurjongen toen ik nog in Enschede woonde en die had z'n 155 ook helemaal verbouwd tot circuitbak. Tof om dat te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine wereld
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:22 schreef invine het volgende:
Ik denk je naam komt me bekend voor in een tag van een vriend van mij:haha ja dat ben ik!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine wereld
Groetjes, Lindsay
"Everyone in life is looking for a certain rush. Racing is where i get mine."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |