Een zolderkamerheld op het internet. Dat is zijn territorium, en raad eens waar je nu bent, man. Denk na.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch wel. Een zolderkamerheld is het, verder niet bepaald een held.
Jouw vriendin zal snel genoeg inzien hoe slecht haar smaak wel niet is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, maar dat heeft Supersoep ook niet, dus dat zit wel goed tussen jullie.
Pas op, je maakt hem bang. Straks gaat hij mij weer wanhopig PMen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw vriendin zal snel genoeg inzien hoe slecht haar smaak wel niet is.
Vandaar. Hier allemaal stoere praatjes, maar daar blijft het ook bij...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een zolderkamerheld op het internet. Dat is zijn territorium, en raad eens waar je nu bent, man. Denk na.
Vast niet zo slecht als de "smaak" van SS.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat wil je, dat ik je een wedgie kom geven ofzo? Ik heb je foto gezien, liever niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar. Hier allemaal stoere praatjes, maar daar blijft het ook bij...
Internetdaden zijn sterk tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar. Hier allemaal stoere praatjes, maar daar blijft het ook bij...
Ik volg het nu ook niet meer hoor.....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zag mijn ex vandaag lopen. Stiekem mis ik haar nog wel een beetje
Dat je hem nog niet op de blok hebt, ik hou dat nooit lang vol.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Pas op, je maakt hem bang. Straks gaat hij mij weer wanhopig PMen.
Ik vind het altijd wel mooi om te lezen hoe jullie alles denken te weten uit mijn leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook niet te volgenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik volg het nu ook niet meer hoor.....
Van?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja wat wil je, dat ik je een wedgie kom geven ofzo? Ik heb je foto gezien, liever niet.
Ik zag een paar weken geleden een ex van me. Nog effe mee gesproken maar had niet zo'n stiekem gevoel erbij. Had allen zoiets van "Hmmm....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zag mijn ex vandaag lopen. Stiekem mis ik haar nog wel een beetje
Nee hij heeft gelijk. Die post was heel onduidelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Sorry, ik neem geen kritiek aan van extreme homofoben.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vast niet zo slecht als de "smaak" van SS.
Ik ook wel. Maar ze heeft al een vriendquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een paar weken geleden een ex van me. Nog effe mee gesproken maar had niet zo'n stiekem gevoel erbij. Had allen zoiets van "Hmmm...."
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk. Die post was heel onduidelijk.Van wie heb je die foto gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |