Sarcasme he. Ik beheers het.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was geinig om te lezen, maar echt niet wereldverbeterend of zo.
Nee hoor, in KLB word dat bij elke lange post (goed of slecht) gedaan. KLB en inhoud gaat niet echt samen.quote:
Supersoep, mrk.n en date, facebook?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waar het over gaat
Misschien ben jij toch een beetje te wild voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je had me bij gepassioneerd en hebberig. Vertel
Ik ga al trouwen met Heath, we draaien allebei liedjes op repeat. Eindelijk mijn ideale vrouw gevondenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij in een dwangbuis zitkinky
Ga even een pagina terug dan en zoek de lange post.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waar het over gaat
Vind ik ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Keyos het volgende:
Mensen met meerdere accounts die posten in eenzelfde topic zijn zielig, heb er geen andere woorden voor. Kijk, dat je nou een 2de account heb om ergens iets persoonlijke neer te zetten okay, niet in een andere vorm.
Oh oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen, ik schreef hem voor jou, Wauwelaar en Mrk.n.
Staat er ook inquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Supersoep, het is niet duidelijk voor de mensen die het niet hebben meegekregen vanaf het begin.
Ja dat heb ik allemaal gemist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Supersoep, mrk.n en date, facebook?
Heb je echt alles gemist?
Welke post?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met Heath, we draaien allebei liedjes op repeat. Eindelijk mijn ideale vrouw gevonden
En dan word je 1 post daarvoor net effe afgewezen ofzo
even lezenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga even een pagina terug dan en zoek de lange post.
Daar is het niet helemaal voor geschreven. Zulke mensen gaan het nooit volledig snappen en daar ga ik m'n tijd niet aan verdoen. Ik heb ook m'n grenzen. Die gaan automatisch sneller aan jouw kant staan. Zo werkt tijd, voorgeschiedenis wordt altijd vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.
Supersoep, het is niet duidelijk voor de mensen die het niet hebben meegekregen vanaf het begin.
Kaneel, rot op, je had beloofd dat deze poging voor mij was!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben twee berichtjes uitgewisseld. Bovendien is Kaneelstokje ook nog geinteresseerd in allerlei trio-toestanden. Is een beetje veel allemaal hoor
Anders reken je jezelf even rijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Statusupdate: nog 1 stap.
We have a yes, now a date and time.
Houston, we have a
Ah dat is galant van je.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga voor Heathcliff. Ze is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |