Nee hoor, je uiterlijk tast je beoordelingsvermogen niet aan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar Supersoep ziet er zelf niet uit. Zulke dingen mag je pas zeggen als je er zelf wel een beetje ok uitziet.
Ik heb jouw hoofd gezien, zijn droomvrouw haar hoofd en zijn vriendin haar hoofd. Ik heb het gezien. Niet om te bashen, maar zelf ziet hij er ook zeker niet denderend uit, waarom ga je dan zo afgeven op iemand z'n uiterlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over denken dat je alles weet gesproken.
Nothing personal, trek het je niet aanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Waar de neuk is dat hatelijke gedoe nou weer goed voor? Tering zeg....als ik nou iets verkeerd zei ok....
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar Supersoep ziet er zelf niet uit.
Ik denk trouwens serieus dat jouw obsessie met imperfecties niet gezond is.quote:Zulke dingen mag je pas zeggen als je er zelf wel een beetje ok uitziet.
Als er meer speelt is het lastigquote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb haar daarna niet meer gesproken, ik zal eerst even een paar keer kletspraatje met haar maken. Dan zie ik wel verder. Maar die kans acht ik niet zo groot gezien wat dingetjes die ik hier niet heb verteld en ook niet ga vertellen
Maar sommigen willen het wel ontopic houden maar jullie waardeloze gespam komt er steeds weer doorheen. Doe het dan per DM of MSN af of zo. Desnoods maak jullie eigen topic dan of zo en laat de slowchat over aan degenen die wel ontopic willen zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een slowchat, het hoort offtopic te gaan af en toe.
Omdat het een internetlosertje is. Op de meet durfde hij ook al niet te komen nadat Richard had gezegd dat hij aangepakt zou worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb jouw hoofd gezien, zijn droomvrouw haar hoofd en zijn vriendin haar hoofd. Ik heb het gezien. Niet om te bashen, maar zelf ziet hij er ook zeker niet denderend uit, waarom ga je dan zo afgeven op iemand z'n uiterlijk?
En hoe is dat? Ik heb jouw foto nog niet gezienquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Supersoep het volgende:
Stuur m'n Facebook nog aan wat mensen rond, Mark. Ik vind mezelf er goed uitzien namelijk, win maar wat meningen in.
Omdat Halcon een eikel is natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb jouw hoofd gezien, zijn droomvrouw haar hoofd en zijn vriendin haar hoofd. Ik heb het gezien. Niet om te bashen, maar zelf ziet hij er ook zeker niet denderend uit, waarom ga je dan zo afgeven op iemand z'n uiterlijk?
Maan is al met Heathquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Yo, ik zag dat we een nieuwe maan hebben en een Ruv? Waarom zijn die nog niet aan elkaar gekoppeld? Allebei 23 etc.
Waarom moet ik altijd zelf de matchmaker zijn
Jij bent zo stekelig.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Yo, ik zag dat we een nieuwe maan hebben en een Ruv? Waarom zijn die nog niet aan elkaar gekoppeld? Allebei 23 etc.
Je wil jezelf bewijzen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Ik wou het doen, maar ik doe het nog niet. Jij ook niet.
de kinders zijn afgeleid door het over en weer moddergegooi.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Moonwalk ontfermt zich over Ruv, Heathcliffe ontfermt zich over Moonselene.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Heeft hij dat ooit gezegd? Hij was er zelf ook niet namelijk. Ik kom niet naar meets, de tweede niet, de derde, vierde en vijfde met enkel Tijnbrein ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het een internetlosertje is. Op de meet durfde hij ook al niet te komen nadat Richard had gezegd dat hij aangepakt zou worden.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het een internetlosertje is. Op de meet durfde hij ook al niet te komen nadat Richard had gezegd dat hij aangepakt zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |