Anders krijgen ze last van de tere voetjes! Tsss.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Waarom hebben ze schoenen aan?
Yes M'am.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Kun je Jochem in de OP bij de afvallers zetten? En Patrick eigenlijk ook?
Ja maar toen stonden ze op blote voeten. Waarom ze dit jaar nou schoenen aan hadden....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Djoezt het volgende:
Wat een faal, vorige jaren stonden ze uren.
Volgens mij waren er nu ook minder balken, en het leek ook minder stabiel...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Djoezt het volgende:
Wat een faal, vorige jaren stonden ze uren.
Daarnaast is Patrick een homoquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij waren er nu ook minder balken, en het leek ook minder stabiel...
die houdt dan toch wel van palen?quote:
Dat dus.quote:
Hij werd anders steeds tweede bij proeven, ik vond dat hij er wél zijn best voor had gedaan en de finale had verdiend!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Kan er niet wakker van liggen.. oneerlijk wellicht met die gekke munten maar Patrick verdiend het ook niet om in de finale te staan, die vent heeft het minste van alles gedaan.. op het kippetje tegen komen na.
nuh, uurtje kletsen nuquote:
hoeveel sterren?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Die sterren.Dat shot gebruikten ze al in aflevering 1 maar ach.
Ik ben niet je vriend, maat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Djoezt het volgende:
Wijze Engelse praat. Dat is niet jouw vuur, vriend.
Hoeveel sterren?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Die sterren.Dat shot gebruikten ze al in aflevering 1 maar ach.
dat zei ik al schatquote:
Dit seizoen kennende moeten ze een wokmaaltijd in een wok flikkeren en die zo snel mogelijk opeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef muzas het volgende:
Wedden dat ze een fakkel in een wok moeten flikkeren?
Niet alleen bij de laatste stemming.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Paul99 het volgende:
Wat is iedereen toch aan het bitchen op Tanja. Ze heeft echt wel respect verdiend door zo lang in die grot te zitten. Daarna heeft ze het smerig maar wel slim gespeeld en dat hoort er nu eenmaal bij.
Wel mazzel natuurlijk bij de laatste stemming...
Ik zou zeggen ga lapo huntenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Patrick en Jochem moeten andersom in de OP.
Bijna goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef muzas het volgende:
Wedden dat ze een fakkel in een wok moeten flikkeren?
Same here.. uitleg van een kwartier..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben het allemaal alweer vergeten.
Liever Nico dan Tanja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Lol weer extreem moeilijk deze proef. Zal die kut Niko wel weer winnen....
Ja wtfquote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben het allemaal alweer vergeten.
Of beter gepast in deze expeditie; met de gasbrander van de creme brulee van gisterquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ze dit nou zonder magnesium stick doen, maar met vuurboog oid.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef roos85 het volgende:
Het maakt mij niet uit of Niko of Sasha wint, als Tanja maar niet wint
Ghehe.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Of beter gepast in deze expeditie; met de gasbrander van de creme brulee van gister
Als Niko maar niet wint bedoel je!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef roos85 het volgende:
Het maakt mij niet uit of Niko of Sasha wint, als Tanja maar niet wint
Dat deed ik eerst ook niet. Maar met de huidige mensen vind ik hem het meeste winnaar waardig.quote:
Ze wordt voorgetrokken door de crew. En ze is ontzettend irritant. En doet het slecht in de proeven, dus verdient haar finaleplek niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef FreckleSs het volgende:
Wat is er eigenlijk mis aan Tanja?
Kost teveel geld.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef truedestiny het volgende:
Waarom zetten ze er niet gewoon 3 kruisbogen neer. nu moeten ze straks in een rijtje achter mekaar gaan staan.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Moffol het volgende:
Nou kom op Niko. Gun 't hem het meest.
Sas is in zijn sas.quote:
denken dat gamers niet sportief kunnen zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
Voor een gamer is hij best sportief
Dat achterhaalde beeld nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
Voor een gamer is hij best sportief
Mensen die het als baan hebben.. die zijn meestal niet sportief.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
denken dat gamers niet sportief kunnen zijn
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dan je sleuteltje laten vallen. Haha, zou briljant zijn
Nee dan is het geen spannende finale, er gebeurt nog wel wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Het is nu wel een uitgemaakte zaak... Meneer Tactiek gaat winnen
hij heeft de meeste proeven gewonnen, meer dan verdiendquote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is fysiek de sterkste en tactisch de sterkste. Terecht zou het zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Verdiend.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Dat was toch duidelijk .. Jochem kon ook niet winnen want hij kan niet roeien, dus 3 of 4 afleveringen geleden wist je al dat Nico ging winnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Kopje onder.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
waarom is Sasha zo beleefd? ik had haar gewoon op zij geduwd
Ze draagt een bikini.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef FreckleSs het volgende:
Wat is er eigenlijk mis aan Tanja?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
Zijn vast regels voor.. anders schop je die ene gewoon van zo'n plateau af
Bootje enteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
Zijn vast regels voor.. anders schop je die ene gewoon van zo'n plateau af
Waarschijnlijk heeft hij die puzzel zo door. Je zag ook dat er een pijl op het doelwit werd geschoten terwijl er nog geen een in zat. Zal vast die van Niko zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef truedestiny het volgende:
Puzzel duurt wat langer bij Nico en dan staan ze straks te wachten op hun beurt om te mogen schieten!
ik sjet er wel 1 naar jequote:
Net als anders hoor. Per uur is er max. 15 minuten reclame. Ze doen reclame om kwart vóór en kwart óver het hele uur, per block dus 7 à 8 minuten. Al heb ik het gevoel dat die promoblokjes net voor en na de reclame niet meetellenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Nober het volgende:
Wel veel reclame, hebben ze die opgespaard om ze nu en volgende week te laten zien?
Verrassend als een van de drie finalisten die we dus al weken zien niet wint.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zullen vandaag de winnaar niet te zien krijgen denk
Die al bekend.. 4 weken geleden alquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zullen vandaag de winnaar niet te zien krijgen denk
Januari meestal volgens mijquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
Wanneer begint wie is de mol eigenlijk weer
als ze de televizier winnenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
6 januariquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
Rond janu/februariquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
Eerste week van januari toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
De EO heeft nu een soortgelijke show...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
Que?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
De EO heeft nu een soortgelijke show...
Dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Heb zin in Peking Express en WIDM
Ja, maar dan religieus georiënteerd. Ervaar ik toch enige vorm van afkeer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, maar veel lastigere proeven enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Moffol het volgende:
En Peking Express? De Pelgrimscode is ook een bazenprogramma.
De pelgimscode mag nog niet eens in de schaduw van wie is de mol staan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, maar dan religieus georiënteerd. Ervaar ik toch enige vorm van afkeer.
Valt mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, maar dan religieus georiënteerd. Ervaar ik toch enige vorm van afkeer.
Als ik mijn laptop van de stroom afhaal valt ie al gelijk uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Djoezt het volgende:
ff laptopadaptertje halen. Hij trekt 't anders niet de rest vd avond
Dat was echt gericht op Henk & Ingrid vond ik.quote:
Ik heb geen laptop, om dit soort problemen te vermijden.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ik mijn laptop van de stroom afhaal valt ie al gelijk uit.
mijne ookquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Flashback, maar dat komt denk ik niet terug. Slecht bekekenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Moffol het volgende:
Hoe heette 't programma wat dit jaar na WIDM kwam? Een programma met proeven, elk team was een koppel (man en vrouw, broer en zus e.d.). Na elke proef werden er een geheugentest afgenomen.
Flashback?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Moffol het volgende:
Hoe heette 't programma wat dit jaar na WIDM kwam? Een programma met proeven, elk team was een koppel (man en vrouw, broer en zus e.d.). Na elke proef werden er een geheugentest afgenomen.
Dan moet je je accu erin doenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Matige kandidaten, als je modellen wilt kom je met Doutzen Kroes niet met de vriendin van Bert van de Veer of als je rappers wilt dan komt je met Opgezwolle niet met Lange Gans en co.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat was echt gericht op Henk & Ingrid vond ik.
Dat is echt zo'n slecht programma.quote:
Die is dus kapot.quote:
Macbookquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik blijf het kijken terwijl het nergens over gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n slecht programma.
Tanja had vast een aangepaste puzzelquote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is hier gebeurd? Hoe kan Nico zijn voorsprong nou verloren zijn?
Doen we nu ook met zijn allen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf het kijken terwijl het nergens over gaat.
Ja, wth. Ze komen 20 seconden later aan....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is hier gebeurd? Hoe kan Nico zijn voorsprong nou verloren zijn?
Waarschijnlijk. En buiten beeld hebben ze Nico lopen dwarsbomen. Kan niet anders.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tanja had vast een aangepaste puzzel
Zat ik ook aan te denken...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop dat Tanja keihard in der hand slaat.
Mja de tijd tussen Tanja en Sascha leek mij ook al niet te kloppen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja, wth. Ze komen 20 seconden later aan....
Ik mag u wel, henk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou je niet kunnen snijden? Volgens mij ga je er dan ook best snel doorheen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Jezus.. hier gaan je armen van branden
Dat lukt niet met een kokosnoot.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
Zou je niet kunnen snijden? Volgens mij ga je er dan ook best snel doorheen.
De programmamakers hebben al zoals gewoonlijk weer geholpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Moffol het volgende:
Tanja's achterstand is op wonderbaarlijke wijze weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |