dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, in Drenthe heeft niemand een zwemdiploma omdat dat niet nodig is.
Een sarcastische reeks.quote:
ik ging een sandwich maku.. ik kom terug en je ligt meteen te vozen met die eersterangs whore..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
Dromen zijn bedrog.quote:
goed planquote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.
Zeeland is inderdaad gevaarlijk gebied voor iemand uit mijn regio. Gelukkig ligt Drenthe hoog en zal wanneer de zeespiegel stijgt Drenthe boven water blijven, in tegenstelling tot de rest van Nederland.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |