Hoi hoi.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie nu pas dat je er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik zit in veul topics tegelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Whehehehe en dat terwijl ik al de hele avond post hier.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verliefd.
je spoiler faalt bij mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens snel wat eten danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag alleen maar een bakje cornflakes en een pannenkoek heb gehad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verliefd.
Kaiser ChiefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je 14 ofzo
:')
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs
ben je 14 ofzo
Ja, eigenlijk hoor jij er nog in als zoenpartner van Faye, en hoor jij ook verbonden te zijn met Merel-, die dan weer verbonden is met heloef.quote:
Ik maar in 1.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit in veul topics tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |