Heb gehoord dat die laatste(?) track wel dope zou zijn, zelf niet naar gekeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Konev het volgende:
Die van typhoon hoewel dat meer in het nederhop topic thuishoort misschien.. wat vinden jullie van de nieuwe plaat van common?
Shabazz Palaces - Black Upquote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef WD.40 het volgende:
En wat zijn jullie favoriete hiphop-albums van het afgelopen jaar?
Stonden in de top20 van HHL.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Shabazz Palaces - Black Up
Evidence - Cats & Dogs
nice!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef Umbra69 het volgende:
Het is altijd zo dope als je weer een nieuwe goede groep ontdekt:
Herinnert mij heel erg aan Jurassic 5 - Power in numbers album!quote:
Geen dank, ervan uitgaande dat je ontdekking hebt gedaan dankzij mijn bijdrage aan dit topic een kleine week geledenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef Umbra69 het volgende:
Het is altijd zo dope als je weer een nieuwe goede groep ontdekt:
Ik geloof het wel ja, thanks daarvoor. Ben hooked geraakt aan de collective efforts!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:23 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Geen dank, ervan uitgaande dat je ontdekking hebt gedaan dankzij mijn bijdrage aan dit topic een kleine week geleden![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:45 schreef Earl. het volgende:
Geen idee of die al gepost is, maar wat blijft dit toch een heerlijk nummer:
Wat een vet nummer! Me needs to have this album!!quote:
Wauwquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat een vet nummer! Me needs to have this album!!
Tof he! Die rapper Substantial heb ik een tijd geleden in Tivoli als voorprogramma van Cunninlynguists gezien. Erg vet!quote:
Die laatste track, bij het refrein, hoor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:21 schreef Salvad0R het volgende:
Mr. Payze heeft nieuwe shit gedropt.
!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
We zijn lekker bezig met de Symphonic HipHop
Hier nog zo'n lekker wegspace nummertje! De instrumentals zijn geniaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Umbra69 op 04-01-2012 18:53:51 ]I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
Hij kwam mij al bekend voor! Collab met Cunninlynguists.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef rumiii het volgende:
Heb niet zo heel veel van hem gehoord, op aanraden van een vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
Kubus is een held, en dat bewijst ie maar weer eensquote:
Klinkt echt chillquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |