quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Pffff.
En ik droomde over jou vannacht
Je had me uitgenodigd voor een feest, maar je hele familie was er en ik kende niemand, maar iedereen was wel heel tof. Toen je me binnenliet zwaaide ik even naar iedereen en toen gingen we eerst mijn jas ophangen, in de hal. De hal was heel lang, en je had twee kittens waar we mee gingen spelen. En je had een geruit overhemd aanquote:
Die zie ik morgen. Gaan we uit eten en wat drinken ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Nieuwe date voor Erik en Skunk. hihi
Erik, hoe zit het trouwens met de leuke man die je aan het daten was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vind verven ook heel therapeutisch, net als Skunk. Alleen voor ik echt begin moet er wel wat gebeuren...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:54 schreef LizzyAdam het volgende:
ik vind verven de eerste 2 rollen met m'n rollertje altijd leuk, daarna wordt het zo saai.
Hoe is het er mee nu? Ik zag op twitter dat het verrekte lastig ging?quote:ik ben een Sinterklaas gedicht aan het schrijven, maar het wil niet echt lukken.
Tong d'r in, hoppa!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Ik denk dat ik er maar niet te veel over ga nadenken en het wel zie als het zo ver is(whehe niet over nadenken
, klinkt als iets waar ik goed in ben
...).
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Goed ik doop die broer van je even Toast. En die chicka heet nu Koekje.
Na lang zoeken door een heel paard,
heeft Toast dan toch een huis gekocht.
Lekker ontspannen na een lange zeetocht,
na het harde werken op de grote vaart.
Op zijn boot gaat Toast rond het hele paard,
maar jammer weer dat Koekje niet mee mocht.
Dat heeft de sint toch beter uitgezocht;
zijn favo pietje heeft een paardestaart.
Dat leuke pietje kwam met een goed idee
en Sint is nu erg in zijn nopjes
Wat neemt hij nu uit Spanje mee?
Nee, 't is nu klaar met alle mopjes.
Toast kijkt straks wel heel tevree:
Jaja, een fijn setje espressokopjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Paard.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Bakfiets, Stiekeme edit in een quote
Als je lief doet krijg je sowieso iets van 5% kortingquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zou om een gratis vloer vragen, Skunk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |