Lolwut.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Bakfiets. het volgende:
http://www.vajazzling.com/
Kijk wat ik vond.
nee. maar wel wat geplugd. das ook weer wat waard.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik ben 30+ hè, ik luister naar Radio2
Maar, wat gaaf!
Heb je iets gewonnen?
Yikes, wat past die pols dan slecht bij de rest van je opeens!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:14 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb au. Er viel een balk op mijn pols. En nu is ie dik.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes, wat past die pols dan slecht bij de rest van je opeens!
Whahahahahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes, wat past die pols dan slecht bij de rest van je opeens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Jazekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
nee. maar wel wat geplugd. das ook weer wat waard.
ik wist dat jij dat zou snappenquote:
Ik heb ergens medio 2013 tijd denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeg, wanneer gaan we weer eens wat drinken met z'n allen?
ELKE DAG TOT IK DOODGA!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeg, wanneer gaan we weer eens wat drinken met z'n allen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ergens medio 2013 tijd denk ik.
Ik, maar stiekem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef LizzyAdam het volgende:
oeh! dat vind ik leuk. hebben er trouwens nog andere mensen dan Lezzer en Erik Twitter?
We weten dat je elke dag en nacht in dat café zit, maar deze keer wil ik Amsterdam.quote:
Amsterdam moet toch nog eigen worden, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik, maar stiekem.
[..]
We weten dat je elke dag en nacht in dat café zit, maar deze keer wil ik Amsterdam.
ik denk dat het mijn opa's excuus tegel was, voor iedere keer dat hij weer eens inslaap gevallen was op de pot. dan was hij 'tijd aan het maken' zei ie dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Het tegeltje in mijn grootvaders toilet luidde: “Denk niet bij het laatste vel: ' Wie na mij komt, die redt het wel' "
Jammer dat het nog maar November is dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Bakfiets. het volgende:
De maand December is sowieso übercool.
NOOIT MEERquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Wanneer is Skunkekind weer in het land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Kom maar naar Zweden.Jemig wat ben jij stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*op deze plaats komt onder voorbehoud een heel grappige en slimme riposte.quote:
Bij mijn oma hing t vol met tegeltjes.. Ik herinner mij alleen nog: heren doe de bril omhoog, dames zitten ook graag droog..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Het tegeltje in mijn grootvaders toilet luidde: “Denk niet bij het laatste vel: ' Wie na mij komt, die redt het wel' "
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
NOOIT MEER
Kom maar naar Zweden.Ik ben pas in Maart/April weer in Zweden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we dan 'Lesbeau Lezzer en Nieuw' maar vieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben pas in Maart/April weer in Zweden.Gaan we dan 'Lesbeau Lezzer en Nieuw' maar vieren?
Pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik droomde over jou vannacht
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |