toch nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
die van de giants die langs de bal liep vooral
sluit GB de helft nog gunstig af zo...
Net de replayquote:
En Arizona Cardinals winnenquote:Op maandag 5 december 2011 01:11 schreef BobW het volgende:
Cowboys gaan naar overtime tegen Cardinals door een FG miss in de laatste seconden. Cowboys schoten eerst raak, maar vlak voor de kick namen de Cowboys een time-out.
En 14 om het record van Brady te verbeteren, maar dat zal lastig worden.quote:Op maandag 5 december 2011 02:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers heeft nog slechts 3 TD's nodig om Favre's Packers single-season TD record te verbreken. En dat met nog 4 games te gaan.
Ik garandeer je 100% dat de Packers 16-0 gaanquote:Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef rgras het volgende:
[..]
En 14 om het record van Brady te verbeteren, maar dat zal lastig worden.
Het valt mij trouwens op dat de Packers nog niet vergeleken worden met de '07 Patriots.. enig idee waarom? Ze zijn wellicht minder indrukwekkend dan de Patriots toen waren, maar ik zie ze nog wel 16-0 gaan.
Daar is bijna iedereen het nu wel over eens, maar zijn ze beter dan de '07 Pats?quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik garandeer je 100% dat de Packers 16-0 gaan
16-0 leuk , maar dan moet je ook wel de playoffs winnenquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rodgers wel, Brady heeft altijd redelijk moeite gehad met de Blitz waar Rodgers in excellereert (147.5 QB rating vs Blitz)quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef rgras het volgende:
[..]
Daar is bijna iedereen het nu wel over eens, maar zijn ze beter dan de '07 Pats?
Dat is idd wel een sicke stat zeg.quote:Op maandag 5 december 2011 01:53 schreef popolon het volgende:
Jeetje zeg, de Niners hebben nog geen enkele rushing TD tegen gekregen.
Ik denk dat ze 15-1 gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Kans is aanwezig dat de belangrijke spelers rust gaan krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 15-1 gaan.
Week 17 Jan 01 DET @ GB Lambeau Field
Ik geef de Lions wel een kans. Grote kans dat ze dan voor een wild-card spelen en de Packers zullen Flynn wel wat game-time geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |