quote:
Vergeet de hoofdrol voor de thuisbezorgd-figurant niet die haast bijna altijd bij de mensen binnenkomt met zelfs een thuisbezorgd-jas... Nou sorry, maar als ik daar al iets bestel hebben ze ECHT niet zo'n jas aan, hoor

Nog zoiets. Reclame. Veel, te veel, reclame in die serie. Het is echt een 'We gaan er even uit voor een emotionele scène, daarna zijn we weer terug met een paar geweldige sluikreclames'-gehalte geworden. Vroeger (Seizoen 4, again) zat er ook zeker sluikreclame in, ik noem een unox-soepblik wat Helen Helmink openmaakt en net op het goede moment met het logo naar de camera neerzet, maar redelijk op afstand dus maar half te lezen (Maar aan het logo te herkennen), ik noem de Coca Cola-logo's in de Cactus, ik noem de pakken van Super (De Boer?) in de eerste seizoenen, ik noem de paar scenes bij de meubelboulevard...
Maar dat was het dan ook. Niet hele scènes die startten met het 'persé opdrinken van een cola'tje' of eerst nog even een stuk kruimelcake wegwerken, of misschien eerst even een mentosje pakken voordat Daniël uit de put kruipt... Nee! Gewoon de serie en de producten op de achtergrond.
Ik zit werkelijk te wachten op het moment dat Rikki binnenloopt en zegt 'Sjoerd, mag ik Haribo?' en hij antwoord 'Ja, want ze zijn onbegrijpelijk lekker'.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.