Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Wacht maar tot het einde vd aflevering..
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
hebben jullie het al gezien dan? en waar kan je dat dan kijken?
Natuurlijk luistert die egocentrische kwal niet.. ik ben zooooo verliefd op Rikkiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkMaar nu zet ze Bing weleven op zijn plek
niet dat hij luistert
Dan wacht ik liever op de reguliere afleverinquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..![]()
Oeh dat heb ik dus....en dat kost niks extraquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem vanochtend gezien, en je hebt gelijkMaar nu zet ze Bing weleven op zijn plek
niet dat hij luistert
Edit: Laysa, als je RTL Lounge kunt ontvangen dan kun je de aflevering om 10.30 kijken
Da's 4 losahsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever op de reguliere afleverin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Da's 4 losahs
Ja dank je wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik help mijn vriend er ook mee, want dan hoef ik het om 20.00 niet meer te zienquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik dus....en dat kost niks extra
mijn man kijkt wel mee...maar dan kan ik dus 3 x per dag de afleveringen kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En ik help mijn vriend er ook mee, want dan hoef ik het om 20.00 niet meer te zien
Inderdaad. Schijnheilige, drammerige zak.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Je ziet Bings' egoistische raderen draaien: 'Dan pakken ze hem af, motiknie, ik doe wel alsof'![]()
![]()
Die van mij alleen als het moetquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn man kijkt wel mee...maar dan kan ik dus 3 x per dag de afleveringen kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die van mij alleen als het moetmaar dan zit hij constant te zuchten, en loopt te zeuren hoe realistisch het allemaal wel niet is
Je bent gek. Iedere ochtend om half 11 op RTL Lounge, gratis. 1 euro betalen om iets 1 dag vroeger te kunnen zien wat gratis op hetzelfde moment op TV komt... Again, je bent gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Vooruit kijken via rtl gemist.. kost 1 euro. 24 uur geldig.. gisteren bekeken en vandaag weer..![]()
Ludo ook for that matter. Snap niet hoe hij zo oliedom kan zijn.. had hem serieus beter ingeschat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |