Moeilijk uit te leggen, vooral het gevoelquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik een foto maken? (als ik het onthou)
[..]
jullie zijn altijd welkomwat is het verschil tussen Tribal Fusion en 'gewone' Bellydance?
polderuh! krijg je al kaakkramp?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
quote:
je hebt 0,5 punt teveel gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen
![]()
bah.
om precies te zijn was het een 6,4quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hebt 0,5 punt teveel gedaan
5,5 studenten tien
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangstquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord
En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen
faalangst 2.0
Weet ik niet.. We hebben maandag weer studiegroep bijeenkomst, en dat is met de docent die het beoordeeld heb, dus ik hoop wel iets te kunnen vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst![]()
Kun je feedback krijgen van de docent?
Als Sunny nog eens bij de Boston Consulting Group wil werken...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers
Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk
Kijk ik net: vlekjes
Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
wat klote zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer
Zo moest ik het althans leren
Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan
Ik herinner me nog een zwangerschapquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen IsaWas het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?
Nee, dat past er in principe niet bij, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog?
Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee Isawas het een dure fiets?
en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dusquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen IsaWas het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?
Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog?
Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHollandquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg![]()
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus
Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg![]()
pure mazzelquote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dus
Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week)quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
RIP bling bling
Had je er een duur slot omheen?
Haha ja dit is Master niveau, dat is ook gewoon even wennen.. Maar goed. Ik zal de punten nog eens doornemen voor mezelf, en kijken of ik er voor de 2e toets wat mee kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHolland) en op zich hebben zij een bepaalde grens 'voldoende' genoemd en dat was die 5,5 waar je dus bijna een punt boven zat.
Ah, geen kettingslot, ja dat is dan een prooi voor dieven. Zelfs in Drenthequote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week)Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet
Oiquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week)Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet
Heb ik net al ingevuld. Nou ja, wordt toch niet gevonden. Heb in de aangifte ook nog gemeld dat het vlak bij het perron stond waar een camera op staat gericht. Maar ik weet bijna zeker dat ze dat echt nooit gaan checkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
Oi
In ieder geval aangifte doen dus!
Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef freecell het volgende:
Stom
Je mag mijn oude fiets wel hebben? Staat hier niks te doen. Bandje plakken en hij rijdt prima.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross: For someone who claims to be so unlucky, you have the nicest friends in the world.
Is prima, ik kan ook wel even kijken of ik die band zelf an plakken, maar ergens staat het me bij dat er een goede reden is dat ik dat nog niet gedaan heb... *pieker*quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...
Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde wasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is wel een lieve manier om te zeggen dat je niet zo moet zeuren
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde wasDus je kan best eens gelijk hebben
Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & theequote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie![]()
Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgtquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & thee
leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgtWe hadden vsan die freshbrew koffie, ofwel: gewoon vers gezet vanuit gemalen koffie. Nu hebben we van die gore vriesdroogzooi
![]()
Nieuwe printers schijnen ook al een zware achteruitgang te worden![]()
Volgens wordt er één criterium gehanteerd: prijs.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef z80 het volgende:
[..]
leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |