abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768429
Althans voor zover mensen nog van maandag t/m vrijdag werken. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104768485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zal ik een foto maken? (als ik het onthou)

[..]

jullie zijn altijd welkom :) wat is het verschil tussen Tribal Fusion en 'gewone' Bellydance?
Moeilijk uit te leggen, vooral het gevoel
En sommige bewegingen gaan net de tegenovergestelde kant op terwijl wij dat in de les echt nooit zo zouden leren (maar dat heeft waarschijnlijk met smaak te maken).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:33:22 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104768653
Thuis :).

College management control theory zit er weer op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104768680
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:46:24 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104769135
Vanavond KvW wijn aflevering #3.
pi_104769393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
polderuh! krijg je al kaakkramp?

gelukkig is het sort of weekend voor mij, morgen enkel naar gemeentehuis voor een nieuw vogtje
pi_104770139
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:11:17 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104770219
voldoende *O*
Confidence through competence
pi_104770445
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
voldoende *O*
-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
pi_104770478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
pi_104770585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
om precies te zijn was het een 6,4 }:| Een 7 was ik tevreden mee geweest verdulleme :X
  donderdag 24 november 2011 @ 19:17:36 #12
55709 Stereotomy
pi_104770588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
pi_104770626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
Weet ik niet.. We hebben maandag weer studiegroep bijeenkomst, en dat is met de docent die het beoordeeld heb, dus ik hoop wel iets te kunnen vragen.
pi_104770633
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:19:29 #15
55709 Stereotomy
pi_104770699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)
Als Sunny nog eens bij de Boston Consulting Group wil werken... :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 19:28:15 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104771173
Ik snap het gezeur over de zesjescultuur nooit zo. We hebben afgesproken dat een 6 voldoende is.

Wil je dan dat men meer % goed heeft leg dan de lat van de zes hoger, maar voldoende = voldoende.
pi_104771598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771636
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
wat klote zeg :o en zo'n dag had ik ook maar met minder grote gevolgen gelukkig, alleen n nieuwe cd vernaggeld :')
pi_104771728
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
pi_104771766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg :+
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus -O-

Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg :(
  donderdag 24 november 2011 @ 19:38:04 #22
55709 Stereotomy
pi_104771783
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?
pi_104771804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
Ik herinner me nog een zwangerschap ;) (en een hamster)

En verzekerd. Tsja. Wel papieren ingevuld; nooit betaald _O-
Ik heb chocolademelk ^O^ Shit happens.
pi_104771857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?

RIP
  donderdag 24 november 2011 @ 19:40:01 #25
55709 Stereotomy
pi_104771892
RIP bling bling :'(

Had je er een duur slot omheen?
pi_104771917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:

Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dus :+
pi_104771953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg :+
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus -O-

Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg :(
Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHolland ;) ) en op zich hebben zij een bepaalde grens 'voldoende' genoemd en dat was die 5,5 waar je dus bijna een punt boven zat.
pi_104771987
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dus :+
pure mazzel :P
pi_104772044
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
RIP bling bling :'(

Had je er een duur slot omheen?
Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week) :{ Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet :?
pi_104772104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHolland ;) ) en op zich hebben zij een bepaalde grens 'voldoende' genoemd en dat was die 5,5 waar je dus bijna een punt boven zat.
Haha ja dit is Master niveau, dat is ook gewoon even wennen.. Maar goed. Ik zal de punten nog eens doornemen voor mezelf, en kijken of ik er voor de 2e toets wat mee kan.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:43:50 #31
55709 Stereotomy
pi_104772132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week) :{ Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet :?
Ah, geen kettingslot, ja dat is dan een prooi voor dieven. Zelfs in Drenthe :o
pi_104772201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef freecell het volgende:

[..]

pure mazzel :P
neuh goede weerstand zit in de familie :) mijn vader is ook echt nooit ziek
pi_104772217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oi :X

In ieder geval aangifte doen dus!
pi_104772329
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef freecell het volgende:

Oi :X

In ieder geval aangifte doen dus!
Heb ik net al ingevuld. Nou ja, wordt toch niet gevonden. Heb in de aangifte ook nog gemeld dat het vlak bij het perron stond waar een camera op staat gericht. Maar ik weet bijna zeker dat ze dat echt nooit gaan checken :') Te veel tijd voor een fiets.
pi_104772428
Stom -O-
Je mag mijn oude fiets wel hebben? Staat hier niks te doen. Bandje plakken en hij rijdt prima.
pi_104772509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef freecell het volgende:
Stom -O-
Je mag mijn oude fiets wel hebben? Staat hier niks te doen. Bandje plakken en hij rijdt prima.
Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...
pi_104772576
Ross: For someone who claims to be so unlucky, you have the nicest friends in the world.

O+
pi_104772689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross: For someone who claims to be so unlucky, you have the nicest friends in the world.

O+
:D dat is wel een lieve manier om te zeggen dat je niet zo moet zeuren :P ;)
pi_104772810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...
Is prima, ik kan ook wel even kijken of ik die band zelf an plakken, maar ergens staat het me bij dat er een goede reden is dat ik dat nog niet gedaan heb... *pieker*

En ochja, wij geven dingen weg om de eenvoudige reden dat we alles krijgen.
Als ik nu om me heen kijk...
- ik zit op een gekregen houten stoel
- aan een gekregen houten tafel
- van wat ik aanheb, heb ik alleen mijn ondergoed zelf gekocht
- tv: gekregen
- auto: gekregen
- gordijnen gekregen
- canvas aan de muur: gekregen
- kasten, állemaal gekregen
- triptrap gekregen
- salontafel ook overigens

Ik denk echt 90% van ons huis, inclusief kleding. Het enige wat we zelf kopen is ondergoed voor onszelf en broeken voor Tara (maat 26/34 is vrij zeldzaam, hihi)

Dus, hey, dan kunnen er aan de andere kant ook net zoveel dingen weer uit :)
pi_104772959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:

:D dat is wel een lieve manier om te zeggen dat je niet zo moet zeuren :P ;)
Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde was :+ Dus je kan best eens gelijk hebben :D

Jullie hebben ook wel een leuke vrijgevige groep mensen om je heen, FC ;)
pi_104773314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde was :+ Dus je kan best eens gelijk hebben :D
:D maakt het niet minder lief natuurlijk ;)
  donderdag 24 november 2011 @ 20:05:21 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104773469
Wat balen Isabeau.
  donderdag 24 november 2011 @ 20:12:18 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104773909
:W

Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie :( ;(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_104773996
Tjee, wat een pech, Isa.
Is dat de fiets die je via een regeling op het werk kocht?
Was je met je hoofd ergens anders?

En dan FC?.. Gek mens...heeft een aantal kinderziektenvaker gehad dan een kind. Q
pi_104774111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:
:W

Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie :( ;(
Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & thee :')

Isa wat klote :(
pi_104774225
Fietsplan op je werk Isa?
  donderdag 24 november 2011 @ 20:18:44 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104774298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & thee :')
Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgt :') We hadden vsan die freshbrew koffie, ofwel: gewoon vers gezet vanuit gemalen koffie. Nu hebben we van die gore vriesdroogzooi |:(

Nieuwe printers schijnen ook al een zware achteruitgang te worden w/ :|W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 24 november 2011 @ 20:23:15 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_104774539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgt :') We hadden vsan die freshbrew koffie, ofwel: gewoon vers gezet vanuit gemalen koffie. Nu hebben we van die gore vriesdroogzooi |:(

Nieuwe printers schijnen ook al een zware achteruitgang te worden w/ :|W
leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_104774544
Balen van die fiets, Isa. Misschien wordt ie via die chip toch nog getraceerd ergens?
Ennee...volgende keer dus wel verzekering invullen en betalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104774564
Onze directrice is er achter gekomen dat er een beetje een raar contract afgesloten is voor de 2 kopieer apparaten op onze school. Die op de ene locatie heeft een contract voor 300.000 kopieën, en daar betalen we boete voor omdat we dat niet halen, op onze locatie (en dat is ook de locatie waar het meeste gekopieerd wordt) slechts voor 180.000, dus betalen we daar boete omdat we er dus ruim overheen gaan :') snugger he.. _O-
  donderdag 24 november 2011 @ 20:24:44 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104774623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef z80 het volgende:

[..]

leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Volgens wordt er één criterium gehanteerd: prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')