SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
of zoek ergens een andere winkel die een kabel verkoopt, dan krijg je toch geld terug bij BCC?quote:
Dan moet het wel dezelfde zijn volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of zoek ergens een andere winkel die een kabel verkoopt, dan krijg je toch geld terug bij BCC?
Die zat al in de SP.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, in gears 3 is er nu een playlist met een wapen dat kippen schiet
Is ook alleen tijdens thanksgiving.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat lijkt me 1 potje leuk net zoals big head mode of laugh track
Kipquote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef Pixell het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan eten! Tips?
Kapsalon.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef Pixell het volgende:
Kip.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef Pixell het volgende:
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef Pixell het volgende:
kip natuurlijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:39 schreef Pixell het volgende:
+quote:
+quote:
+quote:
+quote:
=quote:Op donderdag 24 november 2011 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees.
quote:
Ik had er eerst sla staanquote:
van de week ook maar eens gaan halenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Beter kan bijna niet.
I know ik was te laatquote:Op donderdag 24 november 2011 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had er eerst sla staan
[..]
van de week ook maar eens gaan halen
Nou keuze is niet zo moelijk.quote:Volgens een rapport van Digital Foundry zou het heel goed kunnen dat Microsoft in de volgende generatie met twee consoles op de proppen komt. Dit zou dan gaan om één simpel model voor een breed publiek en één model meer gericht op de hardcoregamer.
Degene voor het brede publiek zal meer gericht zijn op Kinect en het gebruiken van de de console als mediaspeler. De console voor de hardcoregamer krijgt bijvoorbeeld een harde schijf, een optische drive en de mogelijkheid voor 'backwards compatibility'. De prijs voor de console voor het brede publiek zou goedkoper worden en die voor de hardcoregamer iets duurder. Daarnaast verwacht het bedrijf dat de Kinect een flinke upgrade zal krijgen.
Of dit rapport ook maar enige waarheid bevat zullen we moeten afwachten tot Microsoft zelf bekendmaakt wat hun plannen zijn.
Zou een slimme zet van ze zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou keuze is niet zo moelijk.
Gelukkig dan meteen van kinect af.
Hopelijk nieuwe xdoos in 2013 ofzo.
Bah.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Of je kan kijken wat er op het menu staat in je neus.
Is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van de week ook maar eens gaan halen
Michhasquote:
Jij bent wel een emo.gif waardquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je de zin goed leest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ik niet van Nick.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ooit nog een keer een potje fifa?![]()
![]()
Met je prachtige eigen goal.
Vrouwen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ooit nog een keer een potje fifa?![]()
![]()
Met je prachtige eigen goal.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Michhas
[..]
Jij bent wel een emo.gif waardSheeiit, meteen hatelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik wil altijd meedoen maar ik mag nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gwen leer eens mw3 enzo dan, ik wil een game vriendin.
Liefde moet je verdienenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sheeiit, meteen hatelijk doen.
Nick moet niet zo huillie doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van Nick.
Ja benieuwd wat dan de prijzen gaan wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou keuze is niet zo moelijk.
Gelukkig dan meteen van kinect af.
Hopelijk nieuwe xdoos in 2013 ofzo.
lul nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil altijd meedoen maar ik mag niet
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick moet niet zo huillie doen.
Hij bakt er zelf ook niks van.
Jawel, hij is kei goed in noobtuben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick moet niet zo huillie doen.
Hij bakt er zelf ook niks van.
hey ik vraag er toch ook niet om?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
Echt stelletjes in een sc.Ik moet er niet aan denken.
Aiiihhh shiiiiiiiitttquote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, hij is kei goed in noobtuben.
Ik kan er wel om lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
Echt stelletjes in een sc.Ik moet er niet aan denken.
Tsja fifa en noobtuben gaat ook niet zo goed samen he.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, hij is kei goed in noobtuben.
Ehw.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekkere frisse sandwich spread.
DAT IS VET LEKKER JA.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ehw.Daar zitten al van die stukjes in.
Hoeveel zit er nu al in je spaarpot?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is toffer op een iPad
iGwen of iBelong to Gwen?
Morgen black friday. Ik heb nu 203 euro zonder de spaarpot erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeveel zit er nu al in je spaarpot?
n00btuben deed ik pas op het einde van MW2, tja als je skills hebt, dan gaat dat wel sneller ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja fifa en noobtuben gaat ook niet zo goed samen he.
Ik ken je niet anders dan dat je aan het noobtuben bent in mw2.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
n00btuben deed ik pas op het einde van MW2, tja als je skills hebt, dan gaat dat wel sneller ja.
en lul nou niet over fifa, LuckyMayor.
jajajajaja, dan wel...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen black friday. Ik heb nu 203 euro zonder de spaarpot erbij. Maar als er korting is heb ik mijn liefje nog
![]()
![]()
![]()
Nou Nick, trek je portemonnee maar weer open.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen black friday. Ik heb nu 203 euro zonder de spaarpot erbij. Maar als er korting is heb ik mijn liefje nog
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt het toch teruhuggquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Nick, trek je portemonnee maar weer open.
Als je die overload aan smileys in de nagellak sc houd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krijgt het toch teruhugg![]()
Ik vind jullie eigenlijk wel lievv en wil hier blijven. Dat mag wel toch
![]()
![]()
![]()
ja volgende week zit je weer ergens anders, de week daarop weer ergens anders.. dus NEEquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krijgt het toch teruhugg![]()
Ik vind jullie eigenlijk wel lievv en wil hier blijven. Dat mag wel toch
![]()
![]()
![]()
Ja maar.......quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja volgende week zit je weer ergens anders, de week daarop weer ergens anders.. dus NEE
Dit, verder ben je welkom, als je maar weet dat Nick van mij is!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je die overload aan smileys in de nagellak sc houd.
Kip kip en nog eens kip.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er van deze SC geworden?
een slap aftreksel van vroegerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er van deze SC geworden?
Ik gooi mijn tieten in de strijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom 1vs1 dan veeg de vloer met je aan
welke?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tieten in de strijd.
Ik neem aan links en rechtsquote:
uit een doosjequote:
En niet alleen dit topicquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Pixell het volgende:
Ben 5min weg, vanwege het schandalige feit dat er geen vrouw in de keuken staat.
Zitten ze dit hele topic vol te blaffen..
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij wordt atm volgeblaft door een vrouw?
Ok
Heh?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij wordt atm volgeblaft door een vrouw?
Ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |