Als je die overload aan smileys in de nagellak sc houd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krijgt het toch teruhugg![]()
Ik vind jullie eigenlijk wel lievv en wil hier blijven. Dat mag wel toch
![]()
![]()
![]()
ja volgende week zit je weer ergens anders, de week daarop weer ergens anders.. dus NEEquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij krijgt het toch teruhugg![]()
Ik vind jullie eigenlijk wel lievv en wil hier blijven. Dat mag wel toch
![]()
![]()
![]()
Ja maar.......quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja volgende week zit je weer ergens anders, de week daarop weer ergens anders.. dus NEE
Dit, verder ben je welkom, als je maar weet dat Nick van mij is!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je die overload aan smileys in de nagellak sc houd.
Kip kip en nog eens kip.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er van deze SC geworden?
een slap aftreksel van vroegerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er van deze SC geworden?
Ik gooi mijn tieten in de strijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom 1vs1 dan veeg de vloer met je aan
welke?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tieten in de strijd.
Ik neem aan links en rechtsquote:
uit een doosjequote:
En niet alleen dit topicquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Pixell het volgende:
Ben 5min weg, vanwege het schandalige feit dat er geen vrouw in de keuken staat.
Zitten ze dit hele topic vol te blaffen..
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij wordt atm volgeblaft door een vrouw?
Ok
Heh?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij wordt atm volgeblaft door een vrouw?
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |