Bedankt allemaal! Ben erg blij.
Ik mag 15 januari beginnen, of als het mij beter uitkomt 1 februari maar wat mij betreft begin ik zo snel mogelijk

. Ik krijg een jaarcontract aangeboden wat zeker in deze tijd niet slecht is.
Nu nog even overleg voeren bij mijn schoonmaakbaantje of ik daar terugkan naar 2 avonden (2 x 3 uur) want nu werk ik er 3 en dat hoeft straks niet meer.
Of even rondkijken voor een ander schoonmaakbaantje voor 1 dagdeel per week of zo.
@ Mint-Clansell; N.a.v. die 'helder licht' brief ben ik destijds wel uitgenodigd maar ik ben het niet geworden. Eerlijk gezegd was de brief die ik naar dit bedrijf heb gestuurd niet heel creatief want het moest snel omdat de sluitingsdatum dichtbij was. Maar goed, ik denk dat mijn ervaring in de orthopedie hetgene was wat er in de brief uitsprong en dat ik mede daardoor ben uitgenodigd. Is een relatief klein wereldje.
Babipangang, balen! Jouw kans komt nog wel voorbij al weet ik uit ervaring dat zulk nieuws altijd een domper is. Als je de kans hebt zou ik nog wel proberen om feedback te krijgen, dat kun je een volgende keer weer gebruiken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard