abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105212604
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat was de afspraak niet! :{ Nuja. Heb je wel nuttige feedback gehad?
Nee niet echt, had ik nog naar kunnen vragen nu je het zegt. Werd me wel aangeboden om me in te schrijven daar en dat ze me konden benaderen als ze iets anders voor me hebben.
pi_105213692
Gefeliciteerd Janena! Super! *O* *O* *O* Zo blijkt maar weer: de aanhouder wint.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Spijtig dat ik de positie niet heb gekregen. Ik hoop dat als er een gelijkwaardige functie in de nabije toekomst vrijkomt ik daarvoor in aanmerking word genomen. Bedankt voor u tijd en moeite...

Is in principe overbodig, dat soort mail word waarschijnlijk toch gelijk de prullenbak ingegooid, maar misschien blijft je naam hangen en denken ze in de toekomst aan je als ze weer wat vrij krijgen. En aangezien het tegenwoordig schijnbaar de normaalste zaak is voor werkgevers om gewoon niet te reageren op sollicitaties(voortgang), moet iemand toch het goede voorbeeld geven en dat ook "belonen" ;)
Ja, dat dacht ik dus ook.. zo van, je bezorgt ze alleen maar meer werk met een nutteloos mailtje dat ze niet nodig hebben. Maar ik vind het zelf ook wel zo netjes om nog even te reageren.
pi_105213903
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Janena het volgende:
Te vroeg 'gezeurd':

IK HEB DE BAAN *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !!!
Jeuh, gefeliciteerd! Dus jij was het helderste licht? *O* ^O^
  maandag 5 december 2011 @ 18:19:04 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105217830
Woei, Janena! Wat goed! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_105218340
Janena ook mijn felicitaties! *O* *O*
pi_105220399
Jaaaa Janena wat goed!!! :D *O*. Gefeliciteerd!!
  maandag 5 december 2011 @ 20:25:07 #157
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105223673
Bedankt allemaal! Ben erg blij.

Ik mag 15 januari beginnen, of als het mij beter uitkomt 1 februari maar wat mij betreft begin ik zo snel mogelijk :). Ik krijg een jaarcontract aangeboden wat zeker in deze tijd niet slecht is.
Nu nog even overleg voeren bij mijn schoonmaakbaantje of ik daar terugkan naar 2 avonden (2 x 3 uur) want nu werk ik er 3 en dat hoeft straks niet meer.
Of even rondkijken voor een ander schoonmaakbaantje voor 1 dagdeel per week of zo.

@ Mint-Clansell; N.a.v. die 'helder licht' brief ben ik destijds wel uitgenodigd maar ik ben het niet geworden. Eerlijk gezegd was de brief die ik naar dit bedrijf heb gestuurd niet heel creatief want het moest snel omdat de sluitingsdatum dichtbij was. Maar goed, ik denk dat mijn ervaring in de orthopedie hetgene was wat er in de brief uitsprong en dat ik mede daardoor ben uitgenodigd. Is een relatief klein wereldje.

Babipangang, balen! Jouw kans komt nog wel voorbij al weet ik uit ervaring dat zulk nieuws altijd een domper is. Als je de kans hebt zou ik nog wel proberen om feedback te krijgen, dat kun je een volgende keer weer gebruiken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105231204
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Janena het volgende:

Babipangang, balen! Jouw kans komt nog wel voorbij al weet ik uit ervaring dat zulk nieuws altijd een domper is. Als je de kans hebt zou ik nog wel proberen om feedback te krijgen, dat kun je een volgende keer weer gebruiken.
We gaan maar verder solliciteren hé ;) Heb nu in elk geval een vast inkomen en een vast contract, dus heb gelukkig geen haast. Hoop dat de arbeidsmarkt hard aantrekt de komende maanden gezien de vergrijzing.
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:24:28 #159
33350 Janena
pi_105242051
Vast inkomen en zekerheid schelen inderdaad een hoop!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105242878
Vandaag voor het eerst speeddating met uitzenburo's :')

Verplicht enzo, is het wat?
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:05:08 #161
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105242917
*O* Gratzzz Janena! *O*

Ik heb net met Randstad Zorg gebeld en die adviseerde mij om begin/half januari het nog eens te proberen, aangezien ze nu een volle flexpool hebben! Zucht!

Nu een volgende maar proberen! :P

Tempo Team wilt me wel! Dus morgen een afspraak! :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Bienelientjee op 06-12-2011 10:17:25 ]
pi_105243994
Gefeliciteerd, Janena! Leuk! 8-)
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_105245462
Ik mag ook weer op gesprek; opnieuw een interne functie. Spannend. Hopelijk word ik het dit keer wel, er is een contract uit te slepen dat minimaal 6 maanden duurt en mogelijk langer, tot een maximum van 12 maanden. Aangezien ik iemand zou gaan vervangen die langdurig ziek is. Ook deze baan past net iets beter dan mijn huidige job. Ik kan zowel interne als externe ervaring inzetten om m'n expertise te laten zien.

Nou de baan lijkt me leuk en de ervaring is handig voor wat ik op de langere termijn graag zou willen. En ik kan op maar liefst 3 niveaus inspringen en ik kan de ploegendienst uit.

Wel jammer is trouwens dat ik erachter kwam dat ik al een snellere deadline heb voor het solliciteren op interne functies. Het schijnt bedrijfstechnisch wat problemen op te leveren als mijn contract niet verlengd kan worden terwijl ik wel overgeplaatst kan worden. De deadline is eind december, contract zelf verloopt 1 februari.

[ Bericht 21% gewijzigd door Daboman op 06-12-2011 11:34:00 ]
pi_105248107
Hola :W

Uiteindelijk was het toch wel leuk :D
1 Uitzendburo had misschien een baan voor me bij de ABN, en ik word uiterlijk volgende week gebeld voor een afspraak!

En Randstad was erg onder de indruk, dat ik als redelijk jong iemand zoveel ervaring had, dat ze me van de week gaan bellen voor een intake :)

Dus uiteindelijk toch nog positief uitgepakt. Alleen wat een rommeltje! Ik was er om kwart voor 11, en liep half 1 weg :')
pi_105249994
Kut TNT!

6 uur van te voren bellen dat ze toch genoeg mensen en dus alle zogenaamde opleidingen cancellen. :(
Dus dat wordt toch een uitkering aanvragen en werk doen wat ik helemaal niet leuk vind :(

Waarom is het zoooo moeilijk om een baan te vinden man pff ;(
pi_105250467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef FS1986NL het volgende:

Ja inderdaad -O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:40:47 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105252358
Klinked goed wel, charmed_angel! Hoezo mocht je aan zoiets deelnemen? *aagje*

Mij valt het persoonlijk op dat ik, nu ik pro-actiever aan het rondbellen ben, heel vaak heb dat medewerkers die ik moet hebben er niet zijn / aan het lunchen zijn / maar tot 12.00 werken, etc. :+ Het is een complot! (8> Maar goed, er is weer een sollicitatie de deur uit, ik kan mijn CV weer ergens droppen bij iemand die positief leek (niet voor nu, maar misschien in de toekomst), ik mag weer open sollicitaties sturen, etc. Yeehaa.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105253706
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef FS1986NL het volgende:
Kut TNT!

6 uur van te voren bellen dat ze toch genoeg mensen en dus alle zogenaamde opleidingen cancellen. :(
Dus dat wordt toch een uitkering aanvragen en werk doen wat ik helemaal niet leuk vind :(

Mij belde ze niet eens af voor het gesprek :( terwijl ze voor beide banen die ik wilde geen mensen nodig hadden. Heel leuk :(
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_105255681
Heeft hier iemand al eens ervaring gehad met uitkeringen of leerwerk traject via het UWV?

Dat moet ik waarschijnlijk nu gaan doen, omdat ik helemaal geen werk kan vinden.

Ik snap ook wel dat het met mijn leeftijd (25) moeilijk is, maar zoooo moeilijk.
Zelf baal ik als een stekker want wil volgend jaar als alles meezit een HBO opleiding gaan volgen.
Maar dan moet ik wel eerst een baantje zien te vinden die ik kan houden voorlopig, maar dat wil totaal niet lukken nog.
En juist met zo'n leerwerk traject is het meestal 1 a 2 jaar dat je dat moet volgen lijkt mij.
Of mag je tussentijds gewoon stoppen met die leerwerk traject via het UWV?

Pfff waarom zit het altijd tegen zeg :'( :'(
  woensdag 7 december 2011 @ 12:06:30 #170
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105289398
Sow, ik sta ingeschreven in een uitzendbureau! Ik zou waarschijnlijk al vrij snel iets kunnen krijgen (zodra administratie en VOG gebeuren allemaal in orde is!) Dus we gaan het zien!
pi_105290040
Sorry FS1986NL, geen ervaring mee. Wellicht kan iemand anders je verder helpen.

Vannacht droomde ik eindelijk eens een uitnodigingsbrief te ontvangen voor een sollicitatiegesprek (tot nu toe wordt ik nooit uitgenodigd). Het was echter een hele ingewikkelde brief, waarin een boek van Karl Popper werd aangehaald dat ik nog nooit had gelezen (dus ik in mijn droom: "shit! dat moet ik snel gaan lezen voor ik op gesprek ga) en waarin dreigende zinnen stonden als "in dit sollicitatiegesprek zal jezelf presenteren een hindernissenbaan zijn, en ons charmeren staat gelijk aan nederig kruipen..." wtf. Toont wel aan hoe hoog bij mij de frustratie zit dat ik dit droom. Eerlijk gezegd was ik wel een beetje opgelucht toen ik wakker werd dat ik niet echt naar dit gesprek hoefde :P
pi_105291315
:')
pi_105291454
Sollicitatiegesprekken zijn zo moeilijk als dat je ze zelf maakt. :)
pi_105292856
Dat vind ik wel een makkelijke opmerking. Je kan echt niet zelf je hele gesprek beïnvloeden denk ik.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:18:39 #175
33350 Janena
pi_105294342
Je hebt er zeker wel enige invloed op maar sommige gesprekken lopen gewoon raar en dan doe je er niks meer aan (vraag is in dat geval wel of je daar uberhaubt wil werken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')