http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/moord_in_de_familie/quote:De oorzaak van een moord toeschrijven aan de bijwerkingen van medicijnen, dat is bij mijn weten in het Nederlandse strafrecht nog nooit gebeurd. Dat komt onder andere omdat psychologen en psychiaters die in Nederland rapporteren over de persoon van de verdachte te weinig oog hebben voor de mogelijke rol van psychoactieve stoffen als oorzaak van agressief gedrag. Er wordt meestal nog wel gevraagd aan de verdachte of hij drank of drugs had gebruikt voorafgaand aan het geweldsmisdrijf, maar de hypothese dat ook voorgeschreven medicatie (denk ook aan benzodiazepinen zoals Valium, Seresta, Temesta) de impulsbeheersing kunnen verzwakken, wordt vaak niet onderzocht.
Zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
shit dat wilde ik zien, nou ja ff op uitz gemist dan maar
Ja, het is dan ook geen campingzender als RTL of SBS die het uitzend met allerlei effecten, flashbacks, reclames en vooruitblikken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:43 schreef emss het volgende:
Ja, alleen een beetje saai uitgevoerd dit programma.
http://www.human.nl/moordverhalenquote:2. De vuurgevaarlijke ex-militair
Als de politie hoort dat een man zijn vrouw en kind gegijzeld heeft komt ze direct in actie. Hoe kan het dat de gijzelnemer door een agent wordt doodgeschoten zonder dat de vrouw en het kind in direct gevaar verkeren? Welk beeld had de ex-militair over zichzelf afgeroepen?
Nee, hij is nooit verder gekomen dan dienstplichtig chauffeur in Eibergen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef Haaibaaike het volgende:
En die Rene zei ook dat ie ooit naar Indonesie was geweest en in Suriname maar volgens de mensen is ie daar nooit geweest begreep ik..
Ja dat hoorde ik zoiets..Hij verzond het allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
Nee, hij is nooit verder gekomen dan dienstplichtig chauffeur in Eibergen.
Ja vond dat echt bizar. Snap zijn weduwe ook wel, dat zij dat gewoon niet wilde aanvaarden. Als iemand zo lang dat soort uitbarstingen heeft, die worden verklaard door zijn dienstverleden, en het blijkt gewoon niet waar te zijn. Hoe heftig is datquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hij is nooit verder gekomen dan dienstplichtig chauffeur in Eibergen.
twitter:MichielVanErp twitterde op zondag 04-12-2011 om 18:41:08Kijktip ! Voor wie de aflevering 'de vuurgevaarlijke ex-militair' van mijn serie MOORDVERHALEN gemist heeft: vanavond #Ned1 om 00.10 reageer retweet
Jammer alweer de laatste docu uit deze reeks moordverhalen.twitter:DeFamilieFilmTV twitterde op donderdag 08-12-2011 om 11:53:02Vanavond om 20:30 op Nederland 1 het laatste deel van de serie Moordverhalen. Aflevering: De Kindermoorden. Allemaal kijken! reageer retweet
Ja en vanavond de 3e aflevering. Er zijn maar drie afleveringen van Moordverhalen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik dacht dat er vier afleveringen zouden komen? Volgens mij zijn er nu toch maar twee geweest (die die haar man en dochter had vermoord, en die militair)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |