Als je hem over een maand nog steeds zoekt wil ik hem wel ruilenquote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef egg-bird het volgende:
Ook ik ben opzoek naar assassins creed revelations. die wil ik ruilen tegen bf3.
het maakt me niet uit of de online code al is gebruikt.
Heb je niks anders? Ik heb AC: Brotherhood wel voor je namelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Ik ben nog op zoek naar Red Dead Redemption en AC: Brotherhood.
Te Ruil:
- GTA IV the Complete Edition
- Wheelman
- Pure / Lego Batman
- Assassin's Creed II
sure. maar als ik m in de tussentijd toch kan ruilen pak ik mn kans natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef invine het volgende:
[..]
Als je hem over een maand nog steeds zoekt wil ik hem wel ruileneerst zelf uitspelen..
Nog niet uitgespeeld..quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:16 schreef egg-bird het volgende:
Nog steeds op zoek naar iemand om bf3 tegen assassins creed te ruilen.
invine misschien?
Undead Nightmare voor iets van de post boven je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef super-muffin het volgende:
Te koop:
Brütal Legend
50 Cent: Blood on the sand
Red Dead Redemption: The Undead Nightmare
10 euro per stuk
Rage lijkt me wel wat. Codes zijn gebruikt ?quote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef snakeplahah het volgende:
Rage Anarchy Edition (17,50¤)
Prey (3¤)
te koop aangeboden!
bij mij zijn ze 5,-quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef super-muffin het volgende:
Te koop:
Brütal Legend
50 Cent: Blood on the sand
Stomme fout...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:11 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die zijn of haar Skyrim wil ruilen tegen mijn Batman: Arkham Asylum?
Ik heb deel 1 hier nog liggen. Wat zou je er eventueel voor over hebben?quote:Op maandag 26 december 2011 09:31 schreef mendelboaz het volgende:
Op zoek naar Star Wars: The Force Unleashed.
5 euro.quote:Op maandag 26 december 2011 09:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 hier nog liggen. Wat zou je er eventueel voor over hebben?
Interesse in LA Noire?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef Puntenslijpers het volgende:
Saints row 3 te ruil (of te koop tegen een heel mooi prijsje)
Geen interesse in Batman: Arkham City toevallig?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef robertlj_1984 het volgende:
Gears of War 3 te ruil voor de xbox360.
Ik ben op zoek naar:
- Call of Duty: Modern Warfare 3
- Dark Souls
- Skyrim
- Battlefield 3
Die heb ik nét binnen voor een ander spel helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen interesse in Batman: Arkham City toevallig?
Ja arkham cityquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb hier ook nog een GoW3 die ik wel wil ruilen.
Iemand iets leuks te ruil?
Die heb ik al....quote:
JAquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben op zoek naar Forza 4, iemand die er vanaf wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |