Ja hier is het Sandd in de ochtend en in de middag gewoon AnaalPost. Geen idee of het tijdelijk is, maar valt gewoon op, heb je net een stapel uit de bus, kom je 's middags thuis ligt er weer post.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Thuis? Wij krijgen altijd maar 1 keer
Als je mazzel hebt. Soms krijg je niets, al verwacht je wat. Ik snap daadwerkelijk niet dat die bedrijven die aangetekende zut en pakjes 's avonds bezorgen. Dan heb je toch veel meer kans dat er iemand thuis isquote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Thuis? Wij krijgen altijd maar 1 keer
Ja hier kun je ook meestal bellen en komen ze een 2e keer die dag.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pakjesmeneer van PostAnaal thuis is echt heel tof , die doet een briefje met zn nummer in de bus en als je dan nog thuis bent laat in de middag kun je m bellen en komt ie het alsnog brengen. Hij houdt me zelfs aan als ik in het weekend met de honden wandel en ie een pakje voor me heeft
Das het pareltje onder de bezorgers jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, Selekt Vracht, die rijden 's avonds vaak met pakjes, maar dat is dan weer zo een gruwelijk amateuristische bende verder
Er zijn wel bedrijven die dat doen. Hier tenminste wel. Hier is al regelmatig een pakketje na 18.00 uur afgegeven. Maar misschien doen ze dat in de grote steden eerder dan in kleinere plaatsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt. Soms krijg je niets, al verwacht je wat. Ik snap daadwerkelijk niet dat die bedrijven die aangetekende zut en pakjes 's avonds bezorgen. Dan heb je toch veel meer kans dat er iemand thuis is
Mijn broek kwam laatst via Selekt en daar ben ik dan wel vreselijk blij mee, want de broekenzoektocht was voorbijquote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Die rijden per definitie al in van die ouwe barrelautootjes![]()
En dan hebben ze al die pakjes zo los op de hoedenplank en achterbank gekwakt liggen![]()
Gelukkig krijg ik nooit iets via Selekt Vracht
Leuk, dus dan heb ik geen service. Ik weet bv dat ze bij mij een briefje in de bus gaan doen dat ik niet thuis ben. Nee, dat weet ik. Geef me dan de optie die tijd aan te passen of zo... Er staat dat je dat kan doen, krijg je zo'n kg-nummer, die je op de site moet invullen voor 22:00. "Bestaat niet" krijg je constant. Vraag het me dan nietquote:Op donderdag 24 november 2011 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn wel bedrijven die dat doen. Hier tenminste wel. Hier is al regelmatig een pakketje na 18.00 uur afgegeven. Maar misschien doen ze dat in de grote steden eerder dan in kleinere plaatsen.
Heb je dat ook om bijvoorbeeld 9 uur geprobeerd? Want als je het te vroeg doet lukt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk, dus dan heb ik geen service. Ik weet bv dat ze bij mij een briefje in de bus gaan doen dat ik niet thuis ben. Nee, dat weet ik. Geef me dan de optie die tijd aan te passen of zo... Er staat dat je dat kan doen, krijg je zo'n kg-nummer, die je op de site moet invullen voor 22:00. "Bestaat niet" krijg je constant. Vraag het me dan niet
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal het trouwens maar niet hebben over die pakjes die ze gewoon bij buren afgeven ZONDER dat ze daar bij jou een briefje over in de bus doen he![]()
Of over die pakjes die op het postkantoor liggen maar dat ze vergeten zijn een afhaalbericht bij je in de bus te doen en dat die postkantooreikel het je dan niet mee wil geven![]()
Ja, tot 22:00 zelfs. Geniale servicequote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat ook om bijvoorbeeld 9 uur geprobeerd? Want als je het te vroeg doet lukt het inderdaad niet.
En ja als je nooit binnen kantooruren thuis bent is het idd niet te doen, dan maar zelf ophalen... of bij de buren af laten geven.
Niet dat ik weet. Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Maar rijdt PostAnaal met pakjes überhaupt wel na een uur of 6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |