ja en die karakters.. ryderquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer was erg goed.
Ik denk dat ze een ietwat verbeterde (hoop ik, tenminste) versie van de GTA4 engine gebruiken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze dezelfde engine gaan gebruiken als bij MP3 dan wordt het wel heul tof.
Waar denk je dat MP3 mee gemaakt is? Dat is ook de RAGE-engine.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ietwat verbeterde (hoop ik, tenminste) versie van de GTA4 engine gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar denk je dat MP3 mee gemaakt is? Dat is ook de RAGE-engine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef DSS24 het volgende:
De map wordt groter en waarschijnlijk gedetailleerder dan GTA4. En in deeltje 4 ging mijn xbox al traag met flinke explosies en andere drukte op het scherm.
Veel mooier zal het niet worden toch? Wel leiper en groter.
Het is nu vier jaar later, game developers weten de hardware van de 360/PS3 beter te benutten en spellen mooier te maken met dezelfde performances als voorheen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef DSS24 het volgende:
De map wordt groter en waarschijnlijk gedetailleerder dan GTA4. En in deeltje 4 ging mijn xbox al traag met flinke explosies en andere drukte op het scherm.
Veel mooier zal het niet worden toch? Wel leiper en groter.
Ik denk niet dat dat vergelijkbaar is. Just Cause is een enorme map maar veel is hetzelfde. Je hebt af en toe een dorpje/stadje en daar zijn veel gebouwen ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.
Ja de diversiteit in GTA vreet veel meer power denk ik. Het is wat anders dan 3600 palmbomen laten zien. En de schademodellen ect. is wel wat beter in GTA. Maar het is inderdaad wel een voorbeeld van hoe het nu zou mogen zijn in deel 5.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.
Klopt, maar het verhaal gaat toch dat de xbox wel goed benut wordt maar dat er nog meer power in de PS3 zit die nog gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is nu vier jaar later, game developers weten de hardware van de 360/PS3 beter te benutten en spellen mooier te maken met dezelfde performances als voorheen.
Wel jammer dat de volgende generatie consoles zo lang op zich laat wachten, dan had er wel een hele verbetering in graphics kunnen zijn.
http://www.gamed.nl/view/96102quote:Hoewel het nog wel even duurt voordat we met Grand Theft Auto V aan de slag mogen is het al bijna tijd voor Max Payne 3, vandaag leren we dat de titels echter al vanaf deze game iets met elkaar gemeen hebben.
In de aankomende shooter zit namelijk een nieuwe feature, de online 'Gang Wars' multiplayer Crews genaamd. Het is een groep spelers, een privé gang, met je vertrouwde bondgenoten die als groep makkelijk in multiplayer matches samen kunnen komen om een alliantie te vormen en het tegen anderen op te nemen.
De Crew die je in Max Payne 3 vormt zal in alle opvolgende Rockstar titels gebruikt worden, inclusief Grand Theft Auto V. Het gaat hierbij niet alleen om de positieve relaties, maar ook om de negatieve door de vijanden die je maakt.
Naast het bovenstaande blijft ook de Social Club centraal staan, waarin al je verschillende statistieken worden bijgehouden.
Ik ben angstig. Dit doet mij console-achtig aan.quote:
http://gamingeverything.c(...)v-content-after-all/quote:Chief Magazine won’t have new GTA V content after all
March 23rd, 2012 Posted in 360, News, PS3
Posted By: Valay
Despite taking center stage on Chief Magazine’s next cover, the publication won’t be featuring any new details about Grand Theft Auto V. Rockstar has confirmed that the publication doesn’t have an exclusive scoop, so we probably won’t be receiving any new information, let alone screenshots.
Rockstar probably won’t be sharing anything new about GTA V until E3 at the earliest. The wait continues!
Hij moet nog uitkomen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar de publiciteitsstunt is geslaagd, topoplage voor Chief Magazine.
Ja dat lijkt mij wel, maar of dit nu 123 goede reclame voor hun is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het is al uitgelekt dat het een promotiestunt is...
kijk eens op je kalender. Na eind maart komt welke dag?quote:
Ook echtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijk eens op je kalender. Na eind maart komt welke dag?
quote:Er zullen vliegtuigen zijn waarmee de speler kan vliegen
Mee, eens. De rest lijkt me erg tof. Zorgt ook zeker ervoor datik er langer mee bezig zou gaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef Bozz187 het volgende:
Naja als het waar is, dan vind ik eigenlijk alleen die snelheidsovertreding vervelend.
In GTA4 zijn er vliegtuigen -waar je niet in kan vliegen-quote:
In GTA3 ook. Nu ja, je hebt dat minivliegtuig zonder vleugels, daar kun je een beetje mee hopsen op het vliegveld.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:12 schreef RickoKun het volgende:
In GTA4 zijn er vliegtuigen -waar je niet in kan vliegen-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |