huh heb je m nog niet gespeeld dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een trailer op het net gooien en dan maanden niks meer.
Leer eens geduld hebben, godverdomme zegquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een trailer op het net gooien en dan maanden niks meer.
Ja, leuk. Dit is al 10 keer eerder gedaan in deze reeks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
huh heb je m nog niet gespeeld dan?
klein klein kleutertjequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
huh heb je m nog niet gespeeld dan?
Je zag al hoe ver de trailer versie af was. Dat stuk van de pc versie is (met bugs) speelbaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dit is al 10 keer eerder gedaan in deze reeks.
Inderdaad is het geen fake, want van die site had ik ook de beta van de demo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=499062
Lijkt er op dat we in februari dus wat info kunnen verwachten.
En nee is geen fake, ik vind dit betrouwbaarder als al die zogenaamde leaks.
Waarom zouden ze? Fora worden nog steeds volgeplempt door fans met geruchten, wensen, vragen. Dit topic loopt toch ook nog prima? Rockstar weet echt wel hoe ze iets kunnen hypenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:15 schreef Georges het volgende:
Die trailer is 3 maanden geleden ofzo?
Ik snap achteraf niet echt waarom ze die trailer gelanceerd hebben als ze vervolgens maanden lang niets van zich laten horen.
Het lijkt bijna wel alsof ze met iets moesten uitkomen om de GTA vibe nog levendig te houden.
Joh, nu is het leuk geweest. Enige handsoff demo die ik gezien heb was voor pers. Doei, kusjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:35 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Inderdaad is het geen fake, want van die site had ik ook de beta van de demo.
Ja kut is dat altijd. Heb wel eens gedroomd dat ik een nieuwe gameconsole hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik had gedroomd dat ik GTA V aan het spelen was.
dat is dezelfde waarschijnlijk, misschien n nieuwere dr zitten sowieso dezelfde lokaties in als de trailerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 06:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, nu is het leuk geweest. Enige handsoff demo die ik gezien heb was voor pers. Doei, kusjes
Hou nu maar op jongen.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:44 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
dat is dezelfde waarschijnlijk, misschien n nieuwere dr zitten sowieso dezelfde lokaties in als de trailer
Says who?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Laat maar, het is zeker, aanstaande donderdag nieuwe info van game informer over Grand Theft Auto V!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |