Guilty.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de demo van de eerste gta heb ik grijs gespeeld![]()
[ afbeelding ]
rightquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:31 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Te vaak gedaan, leuk geweest nu.
Dat dat gebeurde bij Duke Nukem Forever na tig jaar snap ik, maar het spel is net een paar maanden aangekondigdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:10 schreef Saind het volgende:
Steeds als dit topic gebumpt wordt heb ik weer even hoop...
Zoiets had je ook met de Carmageddon demo, en dan had je zoen glitch waardoor je het kon ontwijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Guilty.
Ook gewoon met zo'n timer, max. half uur ofzo, of was het zelfs 15 mins
Nee juist! Bij duke nukem was ik echt de hoop en de interesse al helemaal verloren. Bij GTA is het nog vrij vers in het geheugen en ik wil spelen...quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dat gebeurde bij Duke Nukem Forever na tig jaar snap ik, maar het spel is net een paar maanden aangekondigd
Alleen als het regent hè.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef RickoKun het volgende:
Hopen dat er niet weer complete B-52's met olijfolie neergestort zijn op de straten van GTA 5 zoals met GTA4
Mwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ook wel als het droog was heur, een ienie mienie beetje overstuur mocht je hebben maar daarna gnig je faliekant spinnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alleen als het regent hè.
Klopt. Vooral dat schademodel is baas bij 4, hoop dat ze dat uitbreiden bji 5quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het rijden en vooral de schade vond ik het mooist bij GTA IV, maar de snelheidsbeleving is minimaal. Speel maar eens GTA SA, pak een motor en ga rijden. Als je dan hetzelfde doet bij GTA IV dan lijkt het alsof je stilstaat.
True that mattie, ik vond juist GTA IV aardig chill rijden t.o.v. voorgaande delen alleen was de onderstuur net iets te overdreven waardoor je óf altijd met de handrem door een bocht moet of afremmen tot 4 km/h. Nog steeds beste carhandling in een sandbox game imho.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef RickoKun het volgende:
Ok, in GTA 3 tm SA was het rijden misschien niet al te realistisch, maar ik vond het wel hendig vet om zo hard te kunnen scheuren door die bochten, in 4 was die snelheid er wel af en moest je echt een heel stuk voorzichtiger rijden. Maarja, ieder zijn smaak natuurlijk du weiss
Weet niet of je saints row 2 gespeeld hebt, maar is het weer hetzelfde? Vond het bij 2 inderdaad vrij rampzalig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
True that mattie, ik vond juist GTA IV aardig chill rijden t.o.v. voorgaande delen alleen was de onderstuur net iets te overdreven waardoor je óf altijd met de handrem door een bocht moet of afremmen tot 4 km/h. Nog steeds beste carhandling in een sandbox game imho.
Ik vind rijden zoals in Saints Row 3 juist weer extreem pauper. Nu past het wel weer bij die game vanwege het hoge arcade-niveau maar ik vind dat echt een lachertje.
Man o man, heb nu al gewoon zin in die gamequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd geworden op de handling in GTA 4, dus ja doe dat maar nog eens in deeltje 5.![]()
![]()
Oh goodies, ik hoop zo dat er een Sanchez inzit. Denk eens na.. in free mode over die bergen crossen met 15 andere malloten.![]()
Hopelijk wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd geworden op de handling in GTA 4, dus ja doe dat maar nog eens in deeltje 5.![]()
![]()
Oh goodies, ik hoop zo dat er een Sanchez inzit. Denk eens na.. in free mode over die bergen crossen met 15 andere malloten.![]()
Rockstar kan makkelijk makkelijk 2 games in een jaar uit brengen, dat was namelijk ook zo met Midnight Club Los Angeles, die hebben ze 6 maanden na GTA IV uitgebracht, in oktober 2008.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik had liever dat ze die trailer na Max Payne hadden gereleased. Schijt irritant om maanden zonder informatie te zitten over de meest verwachte game op dit moment. Zal waarschijnlijk ook niet meer in 2012 komen vrees ik.
Probeer eens met een SuperGT te rijden in San Andreas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef RickoKun het volgende:
Hopen dat er niet weer complete B-52's met olijfolie neergestort zijn op de straten van GTA 5 zoals met GTA4
Das ook waar jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Rockstar kan makkelijk makkelijk 2 games in een jaar uit brengen, dat was namelijk ook zo met Midnight Club Los Angeles, die hebben ze 6 maanden na GTA IV uitgebracht, in oktober 2008.![]()
Lol, deze theoriën altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een punt, hopen dat ze die Max Payne video´s even gauw uitbrengen, en dan in mei trailer 2!
Stap eens op de motor bij GTA SA en daarna bij GTA IV.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
Het rijden in GTA IV is gewoon bijna perfect.
En geen snelheidsgevoel?
SA: blurry screen, draaicirkel van 2 meter met 200km/u.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Stap eens op de motor bij GTA SA en daarna bij GTA IV.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
![]()
Vind jij met een 4x4 amper een heuveltje opkomen omdat het wegdek nat is bijna perfect?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
Het rijden in GTA IV is gewoon bijna perfect.
En geen snelheidsgevoel?
Man, als ik die foto zie, lijkt het net een film.... Ik mis Gta 4 nu wel sinds m'n disc kapot isquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Vind jij met een 4x4 amper een heuveltje opkomen omdat het wegdek nat is bijna perfect?
Ik verre van.
[ afbeelding ]
Met deze jeep zou je zonder piepende bandjes een 45% helling op kunnen rijden.![]()
Ik hoop gewoon in GTA5 weer een beetje te kunnen kloten en het lang kunnen volhouden ook. Net als in Vice City lekker raggen.
Ik vind alles best, zolang ze maar geen tolweg meer hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
Het probleem GTA IV is gewoon eerder dat de snelweg na 300 meter ophoud. In SA kon je langer en sneller overal rijden. Maar als je in IV een infernus pakt en dan op volle snelheid rijdt dat gaat nog wel aardig hard hoor.
En als het nou drempels zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang ze maar geen tolweg meer hebben
Ach die politie was je zo kwijt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang ze maar geen tolweg meer hebben
Dan mogen ze wel eens die fucking internet fixen. Stelletje hampels daar bij PSN, Xbox live Arcade en/of ROckstar zelf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
![]()
Want als jou internet fucked up is, ligt het aan de makers van een game of consolequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens die fucking internet fixen. Stelletje hampels daar bij PSN, Xbox live Arcade en/of ROckstar zelf.
Echt, de manier waarop je met je vrienden behoort te spelen, is echt om te janken te noemen. Met GTA4 op de xbox360 mocht ik heus wel 10 minuten per potje wachten voordat je mocht beginnen.
Ik hoop dat GTA5 't optimaler op de pc's doet, en dat er dedicated servers kunnen komen. Ik snap niet waarom ze dat gewoon niet adden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Want als jou internet fucked up is, ligt het aan de makers van een game of console...
Ik vind de handling juist geweldig, je rijdt niet meer op rails.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Re.active het volgende:
Als ze de handling van GTA IV ook gebruiken dan ga ik V echt niet kopen. wat een bagger is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |