quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
San Andreas was zo gruwelijk kut met die vreselijke gangster-sceneTot nu toe blijft Vice City de onbetwiste koning van de serie.
Dat was alleen maar de eerste paar missies.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
San Andreas was zo gruwelijk kut met die vreselijke gangster-sceneTot nu toe blijft Vice City de onbetwiste koning van de serie.
Ging niet om de missies, maar meer om de setting.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was alleen maar de eerste paar missies.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinerren dat het toen ook zo erg was, volgens mij was er zo'n lange tijd na de eerste trailer al meer dingen bekend plus wat screenshots.quote:
jaquote:
quote:
Ja, die vragen ook zegquote:
Haha ja maar ze weten toch wel dat GTA ver boven Max staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die vragen ook zeg
Nee, ze geven geen info meer en in augustus ligt ie plots in de winkel, zonder maar iets te melden.
Duh, Rockstar heeft eerst Max Payne 3 uit te geven, een game die erg tof is al zeg ik het zelf na een handson. Waarom zouden ze die overschaduwen met GTA? Eerst Max daarna GTA V. Dus na mei is meer kans op meer info. Ze staan niet eens op de E3 begreep ik, al hoop ik nog stiekem dat dat niet waar is en we die game eindelijk eens mogen proberen.
Als ze dezelfde engine gaan gebruiken als bij MP3 dan wordt het wel heul tof.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja maar ze weten toch wel dat GTA ver boven Max staat.
Niet op de E3? Ja dan komt ie waarschijnlijk niet dit jaar. Ga nog steeds uit van rond Maart 2013
Tot nu toe zijn de screens en filmpjes wel tof. Maar ze weten bij Rockstar heel goed dat de fans maar op 1 spel aan het wachten zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze dezelfde engine gaan gebruiken als bij MP3 dan wordt het wel heul tof.
Dat was juist vet.. paste heel goed bij een spel als GTA.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maakt MP3 ook niet gebruik van die Euphoria engine?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer was erg goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat was juist vet.. paste heel goed bij een spel als GTA.
ja en die karakters.. ryderquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inderdaad, de sfeer was erg goed.
Ik denk dat ze een ietwat verbeterde (hoop ik, tenminste) versie van de GTA4 engine gebruiken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar denk je dat MP3 mee gemaakt is? Dat is ook de RAGE-engine.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een ietwat verbeterde (hoop ik, tenminste) versie van de GTA4 engine gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar denk je dat MP3 mee gemaakt is? Dat is ook de RAGE-engine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef DSS24 het volgende:
De map wordt groter en waarschijnlijk gedetailleerder dan GTA4. En in deeltje 4 ging mijn xbox al traag met flinke explosies en andere drukte op het scherm.
Veel mooier zal het niet worden toch? Wel leiper en groter.
Het is nu vier jaar later, game developers weten de hardware van de 360/PS3 beter te benutten en spellen mooier te maken met dezelfde performances als voorheen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:26 schreef DSS24 het volgende:
De map wordt groter en waarschijnlijk gedetailleerder dan GTA4. En in deeltje 4 ging mijn xbox al traag met flinke explosies en andere drukte op het scherm.
Veel mooier zal het niet worden toch? Wel leiper en groter.
Ik denk niet dat dat vergelijkbaar is. Just Cause is een enorme map maar veel is hetzelfde. Je hebt af en toe een dorpje/stadje en daar zijn veel gebouwen ook hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.
Ja de diversiteit in GTA vreet veel meer power denk ik. Het is wat anders dan 3600 palmbomen laten zien. En de schademodellen ect. is wel wat beter in GTA. Maar het is inderdaad wel een voorbeeld van hoe het nu zou mogen zijn in deel 5.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt Just Cause 2 prima op de PS3 en Xbox en daar kun je nog veel verder kijken en ziet het er ook goed uit, dus blijkbaar kan het wel.
Klopt, maar het verhaal gaat toch dat de xbox wel goed benut wordt maar dat er nog meer power in de PS3 zit die nog gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is nu vier jaar later, game developers weten de hardware van de 360/PS3 beter te benutten en spellen mooier te maken met dezelfde performances als voorheen.
Wel jammer dat de volgende generatie consoles zo lang op zich laat wachten, dan had er wel een hele verbetering in graphics kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |