De verdeling slaat sowieso als een lul op een drumstel, kijk naar de donderdag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik geloof niet dat Rihanna op zaterdag als headliner komt, als Mumford and Sons, Kasabian, Wolfmother en Black Box Revelation ervoor staan. Denk eerder dat daar een Rock/Metal headliner komt.
Een lekker gemelleerd publiek levert dat dan wel op als het rihanna zou zijn, madonna is in die periode toch ook in europa,hoe leuk zou dat zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik geloof niet dat Rihanna op zaterdag als headliner komt, als Mumford and Sons, Kasabian, Wolfmother en Black Box Revelation ervoor staan. Denk eerder dat daar een Rock/Metal headliner komt.
Heb je de rest van de line-up gezien? Past prima.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Rihanna, die heeft toch niks te zoeken op Werchter.....
Rihanna heeft er niets te zoeken? Past perfect op werchter juist, die hebben toch elk jaar iets van pop, nou dan zou Rihanna een mooie naam zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Rihanna, die heeft toch niks te zoeken op Werchter.....
Ben wel benieuwd naar My Morning Jacket, ik vind Touch me I'm going to Scream (part 2) zo mooi! Maar verder ken ik er niet veel van.
Had eigenlijk gehoopt op Placebo, die staan ook op Sziget.
Het gaat om het karakter van het festival niet om wat je zelf leuk vind...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, Rihanna past prima als je ook blij was met de Black Eyed Peas, Bruno Mars en met Pink twee jaar geleden. Zelf denk ik daar heel anders over.
Dan is dat karakter de laatste jaren danig aan het veranderen. Kom er al 15 jaar, maar dit soort bagger is echt iets van de laatste paar jaar hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het gaat om het karakter van het festival niet om wat je zelf leuk vind...
Ik zie toch vrijwel elk jaar 1 of 2 belachelijke popnamen op het affiche staan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan is dat karakter de laatste jaren danig aan het veranderen. Kom er al 15 jaar, maar dit soort bagger is echt iets van de laatste paar jaar hoor.
Nederland- Brazilie op de WK was tijdens Werchter, echt een super Oranjefeest geweest in de vele kroegen in de binnenstad van Leuven overdags en 's avonds naar Editors en Green Day.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef MohMi het volgende:
Ik had een club mensen geregeld om mee te gaan, nu haken ze af ivm het EK >.< Voetbal, fffuuuuu!!!
Ja dat was gezellig! Het was bloedjeheet, 42 graden. toen meer dan een km in de brandende zon naar de bus, met de bus naar kroegje in Leuven, maar wat een feest! Half dronken terug naar het terrein en toen begonnen Editors.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nederland- Brazilie op de WK was tijdens Werchter, echt een super Oranjefeest geweest in de vele kroegen in de binnenstad van Leuven overdags en 's avonds naar Editors en Green Day.
Was vorig jaar ook een popsterretje, en een leuke ookquote:
Hallo kindjes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Was dat tegelijk met Triggerfinger? En er waren toen daadwerkelijk mensen die in de tent daar naar zijn gaan kijken/"luisteren"?
En Triggerfinger was zo goed.........
Ja nu je het zegt, grappig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Die van TV on the radio lijkt verdacht veel op EELS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |