Ja.quote:
REM lijkt me leuk, maar is onmogelijk. En U2: alsjeblieft niet zeg. Gelukkig is die kans ook nihil aangezien ze meer dan een miljoen euro vragen voor een optreden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Basp1 het volgende:
Je kwam daarna op elk festival live tegen en werd gewoon totaal live overvoed, ik ben in ieder geval blij dat ik ze al jaren niet meer heb gezien en heb er ook geen behoefte aan dat ze weer bij elkaar zouden komen en meteen als headliner op werchter zouden staan. Als REM nu een afscheidstour zou doen mogen die wel als hoofdact er staan wat mij betreft.![]()
U2 als suprise act zou ook leuk zijn natuurlijk die heb ik sinds zooropa ook net meer live gezien.
Ja was er vorig jaar niet zo'n ophef over Coldplay op festivals en U2-concerten? Kan me niet herinneren dat andere bands toen ook genoemd werden. En SOAD kan toch geen miljoen vragen...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En je bedoel te zeggen dan Rammstein en SOAD minder dan een miljoen vragen.
System of a Down:quote:Genoten van Rammstein? Dat mag ook wel. Het concert dat de heren gaven kostte Jan Smeets maarliefst 1.2 miljoen euro. Dat maakte Smeets bekend in het traditionele eindgesprek met 3voor12.
Kings of Leon kostte dat jaar 1 miljoen, System of a Down zullen waarschijnlijk meer vragen.quote:Smeets komt ook met minder goed nieuws. U2, System of a Down, Iron Maiden en The Chemical Brothers zullen niet hun opwachting maken op de 42e editie van Pinkpop. Smeets: “System of a Down en U2 zijn te duur voor Pinkpop, de Chemical Brothers staan niet op de lijst.”
SoaD vraagt minder dan een miljoen hoor, maar Jan Smeets had dat nog opgehelderd door te zeggen dat SoaD te duur was voor pinkpop, omdat het niet gericht is op het publiek dat ze zoekenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Coldplay was 1,3 miljoen.
Rammstein:
[..]
System of a Down:
[..]
Kings of Leon kostte dat jaar 1 miljoen, System of a Down zullen waarschijnlijk meer vragen.
Ik ook, en mijn vrouw zal dan balen als een stekker dat ze niet meegaat dit jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Ik zag net dat faith no more de week na werchter in europa komt. Ik zou het wel een mooie act voor werchter erbij vinden.
Altijd fijn van die beginnende softiesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
Ed Sheeran heeft bekend gemaakt dat hij optreedt op Werchter.
Wie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Azealia Banks staat ook op Werchter
Is er geen vrouwelijk vom van dat woord moeten haar dan geen rapster noemen? Verder ook even snel wat geluisterd en vanwege het 100 in een dozijn standaard rap geneuzel geheel terecht dat we haar niet kennen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Even opgezocht, het is een volkomen overbodige rapper.
Waarom moet alles een vrouwelijke vorm hebben? Rapper kan een vrouw of een man zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is er geen vrouwelijk vom van dat woord moeten haar dan geen rapster noemen? Verder ook even snel wat geluisterd en vanwege het 100 in een dozijn standaard rap geneuzel geheel terecht dat we haar niet kennen.
Wat een kutmuziek zegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Azealia Banks staat ook op Werchter
Nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Dit jaar ook voor het eerst naar RW!Gewoon de volle 4 dagen.
Kopen jullie vooraf al muntjes?
Aldus de sitequote:JACK WHITE, CHASE & STATUS, NOEL GALLAGHER’S HIGH FLYING BIRDS, THE VACCINES, PAUL KALKBRENNER, STEVE AOKI, ED SHEERAN, NETSKY, KITTY DAISY & LEWIS, BEN HOWARD, M83, KREAYSHAWN and AZEALIA BANKS
twitter:netskymusic twitterde op maandag 27-02-2012 om 16:13:42We're doing a live set at @RockWerchter on thursday 28/6. I can't wait for this one
reageer retweet
Kan nog heel lang duren. De weekendkaarten zijn ieder jaar rond half/eind mei uitverkochtquote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand een indicatie hoelang het nog gaat duren voordat het uitverkocht is?
dank! als een aantal verplichtingen kunnen worden verzet ben ik er dit jaar ook bij!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan nog heel lang duren. De weekendkaarten zijn ieder jaar rond half/eind mei uitverkocht
Dat zit weer veel goeds tussen!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef meowingtons het volgende:
Nieuwe namen
[..]
Aldus de site
Netsky, C&S, Kalkbrenner en M83
Godver, ik wil heel graag naar Werchter. Jammer genoeg wilt er niemand meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:42 schreef Bayswater het volgende:
Gerucht gaat Editors als headliner op de zaterdagavond. Zou ik heel blij mee zijn
Ik ook als dat door zou gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:42 schreef Bayswater het volgende:
Gerucht gaat Editors als headliner op de zaterdagavond. Zou ik heel blij mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |