Oh dat had ik elke twee weken inderdaad, kan het heel goed van komenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zal wel met m`n eggjump te maken hebben gehad ofzo. Nouja tis over en dat telt :-)
Spanks!quote:
Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Ziek zijn sucksquote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil dat die tyfuskoorts oprot!!! Ik kan niet slapen, wakker blijven is saai, hoesten doet pijn, ik kan niet roken, alles draait, ik verveel me eindeloos!!!
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb net deze besteld, omdat ik zielig ben:
[ afbeelding ]
Goeden aankoopquote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb net deze besteld, omdat ik zielig ben:
[ afbeelding ]
Ja, ben erg benieuwd. Vond het wel een aardigen deal voor 23 pond inclusief verzendenquote:
Ja, idd, ik zag het ook ja, 20 pond. Netjensquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben erg benieuwd. Vond het wel een aardigen deal voor 23 pond inclusief verzenden
zaadquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd, ik zag het ook ja, 20 pond. Netjens
En bij T&T staat: Tracking unavailable
Jaquote:
powerrangersquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe klaagbeerBeterschap meid.
En ik moest hier net extreem om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe klaagbeerBeterschap meid.
En ik moest hier net extreem om lachen
[ afbeelding ]
Ik was ever altijd den gelenquote:
toen de powerrangers op TV kwamen zat ik al op de middelbare school, heb het net even opgezochtquote:Op donderdag 24 november 2011 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Was vet cool in de basisschool johHeb ook nog poppetjes van hun
en vanmorgen weer een keer mijn rekening gekeken... met geknepen oogjes... ik had beter niet gekeken
Waar gaat al mijn geld naartoe![]()
* PriemGirl plant een geldboom
Ik ben dan ook een.... jeung bleumpke....quote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen de powerrangers op TV kwamen zat ik al op de middelbare school, heb het net even opgezochtMijn broertjes keken er wel naar
En geen idee waar de centen blijven, zou jij beter moeten weten dan ik
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen was jij nog niet eens geboren![]()
ook 1987.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIJK UIT MALLOOT, EEN KOKOSNOOT
Kindernetquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook 1987.
Of heeft Cartoon Network al die series nog een keer herhaald later?
Cartoon Network niet, maar wel herhaald. Zal wel Telekids geweest zijn ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook 1987.
Of heeft Cartoon Network al die series nog een keer herhaald later?
Turtles was heul geen Kindernet. Die hadden dingen als Nils Holgersson enzo.quote:
ik voel me nu echt tering oudquote:Op donderdag 24 november 2011 14:58 schreef BGTes het volgende:
Ik weet nog dat mijn zus altijd Fox Kids wou kijken, en ik dan Kindernet.
Ben je ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me nu echt tering oud
Of ik ben nog een ukkiequote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Telekids op zaterdagmorgen
Met de megablubberpowerrace![]()
Maar wíj hadden fokking Sky Channel!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaaa de fun factory!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar wíj hadden fokking Sky Channel!![]()
This is the fuuuuunn factory!
En dan metThe Transformers
oh maar dat heb ik ook nog bizar veel gespeeld, daar hoefde je geen klein kind voor te zijnquote:
De mijnes:quote:
quote:
Ohayquote:Op donderdag 24 november 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaaa de fun factory!
En transformers
Hoe is't babe?
Gefeliciteerd met je kleine grote man!
Oeh, spannend... wachten tot dinsdag. Lijkt me heul niet fijnquote:Op donderdag 24 november 2011 15:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Ohay![]()
ThnxEn jah, gaat wel ok, beetje wisselend.. Vanochtend een soort van punctie gehad, nu moeten we tot dinsdag wachten. Ben er nu wel rustig onder, gisteren en vannacht heb ik bewezen dat je ook in uitgedroogde staat prima kunt janken als een clown.. Met van die straaltjes eruit zeg maar
Kan ik me helemaal voorstellen, dat je zo gaat denken... vind ik echt niet raar... het is nogal wat dat jullie allemaal meemaken!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:25 schreef Incantrix het volgende:
Thnx mopIs ook wel goed, maar je gaat echt de meest debiele scenarios af in je hoofd. Tenminste, ik wel. En dan dingen denken als 'zie je wel dat er geen goden hadden bestaan, die zouden ons toch niet zó haten?' etc...
Jah, aan de andere kant kan ik dan toch niet zonder ook weer de andere kant te bedenken: "Maar wát nu als we éigenlijk bestemd waren om kinderloos te blijven? We hebben toch maar gewoon een héél mooi, lief ventje in ons leven" en dan weet ik dat het glas niet per sé half leeg hoeft te zijn, maar omg wat is het verdrietig als je een kindje op een schermpje ziet met écht handjes en vingertjes en een écht gezichtje al, en instantly loopt je hart over van liefde, en tegelijkertijd roept het beeld van de rest van het kindje 'maar waarschijnlijk ga ik dood'quote:Op donderdag 24 november 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, dat je zo gaat denken... vind ik echt niet raar... het is nogal wat dat jullie allemaal meemaken!
En snap ook dat je even aan alles gaat twijfelen enzo...
Lekker janken!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, aan de andere kant kan ik dan toch niet zonder ook weer de andere kant te bedenken: "Maar wát nu als we éigenlijk bestemd waren om kinderloos te blijven? We hebben toch maar gewoon een héél mooi, lief ventje in ons leven" en dan weet ik dat het glas niet per sé half leeg hoeft te zijn, maar omg wat is het verdrietig als je een kindje op een schermpje ziet met écht handjes en vingertjes en een écht gezichtje al, en instantly loopt je hart over van liefde, en tegelijkertijd roept het beeld van de rest van het kindje 'maar waarschijnlijk ga ik dood'
En dan ga ik nu toch maar weer even een potje janken, haha
*aai voor Inca*quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, aan de andere kant kan ik dan toch niet zonder ook weer de andere kant te bedenken: "Maar wát nu als we éigenlijk bestemd waren om kinderloos te blijven? We hebben toch maar gewoon een héél mooi, lief ventje in ons leven" en dan weet ik dat het glas niet per sé half leeg hoeft te zijn, maar omg wat is het verdrietig als je een kindje op een schermpje ziet met écht handjes en vingertjes en een écht gezichtje al, en instantly loopt je hart over van liefde, en tegelijkertijd roept het beeld van de rest van het kindje 'maar waarschijnlijk ga ik dood'
Vierquote:Op donderdag 24 november 2011 15:39 schreef Incantrix het volgende:
Een miskraam is echt dikke bagger BGTIk had er tot nu toe vier en nu begin ik toch echt heel erg te twijfelen aan het doorzetten van onze wens voor een tweede kindje. Als deze zwangerschap uiteindelijk ook eindigt zonder een gezond kindje in onze armen weet ik niet wat we moeten..
Lindy, thnxIk probeer het
och meid, ik kan het me zo indenkenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
wie, wat waar??quote:Op donderdag 24 november 2011 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik zie een facebook status update met 'ik irriteer me dood aan je'. Mijn handen jeuken
ik irriteer me aan irritaties!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:52 schreef Mss het volgende:
Ik zie een facebook status update met 'ik irriteer me dood aan je'. Mijn handen jeuken
....met mensen die............. !!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik irriteer me aan irritaties!
Een oud collega van me. Maar het zal wel prive zijnquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
....met mensen die............. !!!!
Nee ik ga niet weer beginnen![]()
Kak...quote:Op donderdag 24 november 2011 16:59 schreef Sokkepok het volgende:
Oeh, mag ik ook klagen?
Net gezakt voor m'n praktijkexamen >.<
Te hard gereden bij kruispunten en in bochten..quote:
Je moet ook niet de bocht uitvliegen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Te hard gereden bij kruispunten en in bochten..
Ik bleef op de weg!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet de bocht uitvliegen.
Maar leuk is anders.
Haha, ik ben 21 xDquote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Mss het volgende:
Ben jij 18+. Ik dacht echt dat je 15/16 ofzo was
Bweheheh dat soort acties moet je bewaren tot ná je examenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik bleef op de weg!Hij vond het alleen niet veilig genoeg
![]()
Helaas pindakaas.
De eerst volgende datum dat ik herexamen kan doen is pas 2 januari >.< Daar baal ik nog wel het meeste van.
Aaw, kut is dat! Dat is altijd het stomste idd, dat je dan zo lang moet wachten op een herexamen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
![]()
Helaas pindakaas.
De eerst volgende datum dat ik herexamen kan doen is pas 2 januari >.< Daar baal ik nog wel het meeste van.
Komt door je smileygebruik denk ik. Ik zie dat voornamelijk bij 15jarige animekijkende meisjesquote:
Je moet ook gewoon rustig rijden met je examen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:09 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
![]()
Helaas pindakaas.
Ik voel me gevleid!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Komt door je smileygebruik denk ik. Ik zie dat voornamelijk bij 15jarige animekijkende meisjes
Mwehehehe. Sadist.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:17 schreef BGTes het volgende:
Ik heb eten besteld en de lift is kapotIk woon op de 7e verdieping
Natuurlijk niet xDquote:Op donderdag 24 november 2011 17:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Seriously? Ik zie het meer als de breezersmileys onder de smileys
0.o?!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan een nieuw trucje
Als ik loop schiet m`n heup steeds uit de kom
Jammer dat het fuckin' veel pijn doet
Ik zeg vasttapen met ducttape.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan een nieuw trucje
Als ik loop schiet m`n heup steeds uit de kom
Jammer dat het fuckin' veel pijn doet
Duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg vasttapen met ducttape.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Duct tape is like the force, it has a light side and a dark side and it holds the universe together.
Moet goed zijn
Die van Nick? Van waar de 3? Waarom niet 200?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
203 euro voor de iPad EINZZ!!1!
Neinz voor de iPad die ik wil kopen zelf, een neiuwe 2. Omdat ik een rond bedrag overmaakte naar mijn rekening en er nog wat op stond lolz.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van Nick? Van waar de 3? Waarom niet 200?
Hahahahhaha ik snap em.. Je hebt nu 203 gespaard. Ik dacht dat je 1 ging kopen voor 203quote:Op donderdag 24 november 2011 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz voor de iPad die ik wil kopen zelf, een neiuwe 2. Omdat ik een rond bedrag overmaakte naar mijn rekening en er nog wat op stond lolz.
Ooooh nee lulz. Ik heb een goeden matigen reden om een 2 te kopen. Niet dus, maar nieuwe elektronicaquote:Op donderdag 24 november 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahahahhaha ik snap em.. Je hebt nu 203 gespaard. Ik dacht dat je 1 ging kopen voor 203
Je weet wel dat de 3 er al bijna aan komt he?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooh nee lulz. Ik heb een goeden matigen reden om een 2 te kopen. Niet dus, maar nieuwe elektronica![]()
![]()
![]()
Sowieso pas maart. En ik ben ongeduldig. En waarschijnlijk is dat 2S want problemen met scherm/processor van de 3quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je weet wel dat de 3 er al bijna aan komt he?
Spuit 11quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG ONZE LIEFSTE BLOGSTER HEEFT EEN AWARD GEWONNEN EINZZZ. GEFELICITEERD want je leest toch mee
Dat zie ik jaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik vind de 2 mooi en ik neem een nieuwe omdat hij dan echt van mij is en niet 'het tweedehandsje' bladiebla![]()
Ik ben goed in matigen redens bedenken[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zie ik ja
(maar ik zou stiekem zelf ook een nieuwe willen)
Anders hebben er andere mensen al aangezeten en is ie vies...quote:Op donderdag 24 november 2011 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Gelukkig ben ik niet de enige mongol
Ik veeg altijd mn kont met mijn iPad! Just fyiquote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Anders hebben er andere mensen al aangezeten en is ie vies...
(ja, serieus, je weet nooit wat er mee gedaan is. Ik ben raar)
Kijk, zoiets dacht ik dus al jaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik veeg altijd mn kont met mijn iPad! Just fyi
Weet je tenminste wat er mee gedaan isquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, zoiets dacht ik dus al ja
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Anders hebben er andere mensen al aangezeten en is ie vies...
(ja, serieus, je weet nooit wat er mee gedaan is. Ik ben raar)
iPad2quote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Weet je tenminste wat er mee gedaan is![]()
weten jullie nog leuke kadotjes om ergens bij te geven?
Is het alweer matigen garpjes tijd?quote:
Dat is het altijd met mij toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het alweer matigen garpjes tijd?
truequote:Op donderdag 24 november 2011 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is het altijd met mij toch?
Maar nu weet ik nog niksquote:
Me 2.. Kadotjes bluhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even boodschapjons doen, dagdag
Smartquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Ik wil er ook per se iets in laten graveren want dan weet je zeker dat je je eigen terug krijgt als hij gemaakt moet worden ofzo![]()
![]()
![]()
vrij matig! Maar bleiblei gaat pannekoeken bakkenquote:
Pannekoekersquote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrij matig! Maar bleiblei gaat pannekoeken bakkenmorgen naar den dokteur, want dan is ie vrij
Wheheheh heb je wel trek in pannekoeken dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrij matig! Maar bleiblei gaat pannekoeken bakkenmorgen naar den dokteur, want dan is ie vrij
Nu al?! Maar daar ben je nog heul ni oud genoeg voor hoor!!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
thermometer zegt 39,9. Ik ga deaud
Jij bent een sterken vrouwmensch. Jij gaat niet dood van griepquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
NOES!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, kipkrokantschnitzels zijn lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik had kipkrokantsnitzel met gebakken piepers en brocolli
Oh ja true, maar het gaat om het idee van mezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze ook een ongegraveerde kunnen graveren... Ofzo
Denk niet dat ze black friday hier in NL hebben schattekequote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
MORGEN BLACK FRIDAY. Even apple site in de gaten houden
Vorig jaar wel korting bij apple.nlquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk niet dat ze black friday hier in NL hebben schatteke
Silly Americansquote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vorig jaar wel korting bij apple.nl
Me too!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Morgen zal ik duimen, oke? Nu ben ik expeditie robinson aan het kijken
That's the reason they hired me in the first placequote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
*duimt doet*
heb je je bingo-skills al op je cv gezet?
Yeeeeessquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Morgen zal ik duimen, oke? Nu ben ik expeditie robinson aan het kijken
Dat heb ik van de week ook gedaan... Is vreemd he!!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Debsterr het volgende:
*duimt voor p-a*
ik heb vandaag m'n nagels uberkort geknipt. Kan me niet eens meer krabben!
Dat wel maar ik was ze zo zat ineens... zaten heel de tijd in de weg enzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week ook gedaan... Is vreemd he!!
Ik ook, maar dan echt maar 5 nagels. De anderen zijn mooi langquote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week mijn nagels afgebeten
Meh.. stress... It's a pain
Sterktequote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef BGTes het volgende:
Ik ga vanaf volgende week hardlopenMijn baas wil dat ik vanaf volgend jaar mee ga lopen aan de zevenheuvelenloop en marikenloop
Nah, ze waren al eerder kortquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, ze waren al eerder kort
Tot morgen allen, ik taai weer af
Wel leuk geprobeerd van 'mquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend wilde dat ik hem kwam helpen met zijn website, zitten we boven, gaat hij even theeglazen naar beneden brengen. Inmiddels zit hij al een uur beneden te ouwehoeren met zijn huisgenoot. No way dat ik dus nog ga helpen he. En ik ga hem ook niet halen
Pics!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Debsterr het volgende:
ik heb vandaag m'n nagels uberkort geknipt. Kan me niet eens meer krabben!
*duimt* Je kan het!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef princess-a het volgende:
Ik heb bij wijze van inwerktraject, zelf een nieuwe training moeten ontwikkelen om andere nieuwe mensen in te werken.. Morgen moet ik die presenteren aan het MT en dat is dan mijn proeftijd beoordeling
ZIJN JULLIE AL AAN HET DUIMEN?![]()
ik word helemaal gek van mn zenuwen
Wheheheh over welk wintervachtje heb je het nu?!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net mijn wintervachtje laten vallen en volgens mij weeg ik 3kg minder
Mijn ex-harige steltenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh over welk wintervachtje heb je het nu?!
bontjas uitgedaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net mijn wintervachtje laten vallen en volgens mij weeg ik 3kg minder
Dierenbontquote:
Ja maar morgen komtquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En dat terwijl het koude weer er aan komt
Oja nee... dat gaat niet helpen dan inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dierenbont
[..]
Ja maar morgen komtlangs
en ik heb een heel sexy lingeriesetje met stockings gekocht, en als er dan een oerwoud onderuit komt lijkt me dat best wel een turn-off
Ja, hij wil er 1 op zijn borst. En hij is wat dat betreft best wel impulsief, dus hij zou het ook wel doen als ik hem gewoon meeneem.quote:
Hmmz.. Heeft ie geen hobby's ofzo??quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, hij wil er 1 op zijn borst. En hij is wat dat betreft best wel impulsief, dus hij zou het ook wel doen als ik hem gewoon meeneem.
Alleen kan ik daar zelf heel slecht tegen als dat bij mij zou gebeurenIk wil altijd alles tot in de puntjes geregeld en voorbereid hebben.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz.. Heeft ie geen hobby's ofzo??
Ja! Er was gedoe met die huisgenoot, die wil misschien vertrekken en er was gewoon flink gezeik. Hij voelde zich ook heel erg lullig dat ik zo lang boven had gezeten en kwam het meteen goedmakenquote:
Goedmaakseks!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja! Er was gedoe met die huisgenoot, die wil misschien vertrekken en er was gewoon flink gezeik. Hij voelde zich ook heel erg lullig dat ik zo lang boven had gezeten en kwam het meteen goedmaken.
Alleen ben ik mijn melatonine vergeten en kan ik nu niet slapen
You're welcome darlingquote:Op donderdag 24 november 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een kusje van Kip gekregen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nope, maar het kan met mijn overgewicht te maken hebben. Het is trouwens ook wel een familiekwaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lijkt me vervelend zeg. Hebben ze enig idee waar het door komt?
Heb je je hele leven al overgewicht dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, maar het kan met mijn overgewicht te maken hebben. Het is trouwens ook wel een familiekwaal.
Goeden faal kip!
Zekersquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Was de sushi wel lekker voor het 'ietsje duurder'?
Oh ok. Ik wist helemaal niet dat dat ook slaapproblemen kon veroorzaken joh.quote:
Ook wel weer zo. Sushi is niet zo aan mij besteedquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers
Alleen zitten er tegenwoordig zoveel sushi-tenten in Den Haag (en ben ik enigszins een verwend nest qua eten, ook Japans eten) dat deze er een beetje negatief uit sprong qua prijs-kwaliteitverhouding.
Aan de andere kant, als je wagyu vleesch en sushi besteld met vers gegrilde coquilles erop, kun je natuurlijk op je klompen aanvoelen dat het wat duurder is
Maar was wel lekker, en leuke avond
Het kan allerlei klachten veroorzaken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik wist helemaal niet dat dat ook slaapproblemen kon veroorzaken joh.
Maar... Wat nu, nu je je melatonine niet bij je hebt?
Ik heb 2 keer gewokt (waarvan 1 x vrijwilligquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ook wel weer zo. Sushi is niet zo aan mij besteed
Oja, om nog antwoord te geven op je vraag van paar dagen terug. We gaan morgen wokken in Hoevelaken.
Dat is wel heel erg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het kan allerlei klachten veroorzaken.
Ik heb nu iemand in behandeling die geheugenklachten heeft en zware hoofdpijnen omdat hij door overgewicht een hersenafwijking heeft gekregen. Komt niet veel voor, maar is wel fucked up als je het hebt...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gewokt (waarvan 1 x vrijwillig) en voor mij is het nóóit meer...
Vieze sushi is ook viesquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef Mss het volgende:
Ik vind sushi echt vies. Jammer dat het zo gehyped is.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vieze sushi is ook vies
Ik vind het heerlijk, maar dan wel bij goeie tenten.
Maar ja, ik ben serieus verwend...
Heb tijdens mijn huwelijksreis 2 weken lang in een 1-sterrenrestaurant gegeten en zulks![]()
* BBQ-kip een spoiled brat is
Beneden een kopje thee drinken en dwdd kijken. Ik heb ook best wel keelpijn en ik hoest alles bij elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik wist helemaal niet dat dat ook slaapproblemen kon veroorzaken joh.
Maar... Wat nu, nu je je melatonine niet bij je hebt?
Heeft SQ je aangestoken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Beneden een kopje thee drinken en dwdd kijken. Ik heb ook best wel keelpijn en ik hoest alles bij elkaar
Ik gok het er niet meer op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Het kan zó lekker zijn! En die in Hoevelaken schijnt wel goed te zijn. Dus ik ben benieuwd.
Oh shit... Helemaal niet aan gedacht dat het wel eens druk zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gok het er niet meer op.
Tafeltje 323 o.i.d, kom op jongens!
Daarbij de gillende kinderen, doodgekookt/gewokt eten, cheapo ingrediënten, herrie, grote ongezellige zaal, enge man achter een orgeltje die een muzakje zat te spelen, ik werd er een beetje verdrietig van
Het restaurant zag in ons hotel, dus dat was gewoon té makkelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]dát is een goed idee!!!!!
ipv huwelijksreis, gewoon alle michellin restaurants langs!
Nice! *gaat op een houtje bijten en sparen voor een luxe huwelijksreis*quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het restaurant zag in ons hotel, dus dat was gewoon té makkelijk![]()
hij: "waar zullen we lunchen?"
ik: "geen zin om weg te gaan, zullen we..."
hij: "prima, we lunchen lekker hier"
En dan 's avonds weer
Ik heb het toen gegeten in een goede tent. Een vriendin van me is een die hard en die gaat daar altijd speciaal naartoe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vieze sushi is ook vies
Ik vind het heerlijk, maar dan wel bij goeie tenten.
Maar ja, ik ben serieus verwend...
Heb tijdens mijn huwelijksreis 2 weken lang in een 1-sterrenrestaurant gegeten en zulks![]()
* BBQ-kip een spoiled brat is
Je weet dat belden op je pc/laptop/tablet je alertheid alleen maar prikkelen waardoor je nog meer prikkeloverload krijgt en je moeilijker in slaap komt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Beneden een kopje thee drinken en dwdd kijken. Ik heb ook best wel keelpijn en ik hoest alles bij elkaar
Sommige dingen zijn aan mij ook niet besteed hoor, prima, geeft ook niks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het toen gegeten in een goede tent. Een vriendin van me is een die hard en die gaat daar altijd speciaal naartoe.
Tegen een uur of 3 denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heeft SQ je aangestoken?
Maar... zit er nog wel een kans in dat je in slaap gaat vallen of wordt het een nacht doorbraken?
Welke klachten heb je dan naast je depressie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg!
Ik weet niet zo goed welke klachten/dingetjes ik aan m'n overgewicht en welke aan m'n medicatie toegeschreven mogen worden. Dus ik gooi het op de combi!
Heb hier niks liggen :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je weet dat belden op je pc/laptop/tablet je alertheid alleen maar prikkelen waardoor je nog meer prikkeloverload krijgt en je moeilijker in slaap komt?
Lekker suf een boek gaan lezen werkt beter, of een slaapritueeltje inlassen o.i.d.
Nu activeer je je brein juist, i.p.v. tot rust te komen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke klachten heb je dan naast je depressie?
Depressies worden wel verergerd en in stand gehouden door overgewicht en komen ook vaker voor bij dikkere mensen, omdat je chemisch evenwicht in je lichaam daardoor wat ontregeld is.
Beweeg je wel? Want dat doet soms echt wonderen bij depressies
Zo hoort het toch ook?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet zo veel van ritmes en slapen en structuur en shit, vertel het iedereen en doe er zelf vervolgens niks mee, is ook wel knap op zich
Dan gewoon keiharde sex hebben of 3 uur masturberen, dat werkt ookquote:
Wekker gaat om 7 uur, en ik kan er dan ook maar beter uit gaan. En ik heb een feestweekend voor de boegquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh dat is al bijna!
Morgen weer vroeg op, of kan je uitslapen?
40x per dag?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan gewoon keiharde sex hebben of 3 uur masturberen, dat werkt ook
(ik heb een vrouw in behandeling gehad die alleen tot rust kon komen in haar hoofd door te masturberen, dat deed ze dan ook maar een keer of 40 per dag)
Hmm... Da's wel vroeg dan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Wekker gaat om 7 uur, en ik kan er dan ook maar beter uit gaan. En ik heb een feestweekend voor de boeg
Waarom doe je niks dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]dat heeft m'n psychologe op een gegeven moment maar opgegeven. Zit er echt niet in.
Maar ik ben wel zo incontinent als de pest!
En verder gewoon stomme dingen die ik eigenlijk altijd wel af en aan heb... Schimmeltjes enzo...i love my body!
Ik ben al schaalgeneuktquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan gewoon keiharde sex hebben of 3 uur masturberen, dat werkt ook
(ik heb een vrouw in behandeling gehad die alleen tot rust kon komen in haar hoofd door te masturberen, dat deed ze dan ook maar een keer of 40 per dag)
Yepquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben al schaalgeneukt.
En ik heb ook heftige keelpijn, iedere keer als ik te hard adem krijg ik een hoestbui.
Geen geld voor fysioquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom doe je niks dan?
Zwemmen, boswandelingetje, fietsen, whatever. Hoeft geen sportschool te zijn.
incontinentie is vaak te trainen met bekkenbodemfysiotherapie, zeker op jouw leeftijd (mits geen zenuwuitval door neurologische problemen). En schimmels zijn een algeheel weerstand probleem. 1 keer raden wat daarvoor helpt
Conditie verbeteren dus (onder begeleiding van fysio ofzo, of psychomotorisch therapeut), lekker in de buitenlucht zijn (vitamine D) en met keiharde muziek op dansend en springend door je woonkamer
Misschien had je beter je keel kunnen smerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben al schaalgeneukt.
En ik heb ook heftige keelpijn, iedere keer als ik te hard adem krijg ik een hoestbui.
Ik reken voor patiënten huishouden altijd wel onder beweging, mits je het op een lekkere bewegende manier uitvoert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen geld voor fysio
En bewegen .. tsja.... Weet het niet. Nooit echt fan van geweest. En van m'n psychologe viel het huishouden doen niet onder beweging
En ik ben een wandelende schimmel
Ik meur wel uit mijn bek, maar graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
we zitten pas op pagina 5 joh!quote:
Da's toch weer ¤ 60 pm. En omdat ik op dit moment geen volledig inkomen meer heb is dat best veel geld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik reken voor patiënten huishouden altijd wel onder beweging, mits je het op een lekkere bewegende manier uitvoert.
Dus actief lekker swingen op salsamuziek terwijl je je vloer dweilt. Hardrock op en al airgitarrend door de kamer denderen terwijl je stoft, etc etc.
Geen geld voor fysio vind ik altijd een beetje een suffe smoes, als je uit je situatie wil is daar altijd wel iets op te vinden. En je kunt ook 1 x per 2 weken naar de fysio voor advies, da's helemaal zo duur niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik meur wel uit mijn bek, maar graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ja, zo koud was het inderdaad helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heb vandaag wel door het centrum gewandeld! En had me veel te warm aangekleed. Dacht dat het koud was buiten.
Tukse!quote:
Misschien moet ik toch maar eens een avondwandelingetje introduceren hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zo koud was het inderdaad helemaal niet!
Heb vandaag 2 fietstrainingen gedaan buiten, had op een gegeven moment mijn had maar uitgedaan (ook omdat ik achter een vrouwtje op de fiets aan moest rennen, leukste deel van mijn werk)
Als fysio te duur is, zorg dat dat je van uit jezelf (met stimulering van vriendinnen ofzo) lekker beweegt. Dat kan dus ook tijdens vrijwilligerswerk ofzo zijn. Van thuis zitten wegpieteren word je echt niet beter, meestal ga je juist achteruit. Truc is alleen om er niet meteen de druk van werk met deadlines en prestatiedruk op te gooien.
Ga desnoods konijnenhokken uitmesten, cavia's aaien en schuttingen beitsen bij de lokale kinderboerderij, da's hartstikke leuk én goed voor je
avondwandeling en daarna seksenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens een avondwandelingetje introduceren hierOok weer goed voor de relatie enzo.
Prestatiedruk... Ben hard bezig met dat afleren
Ik zit nog niet bij de secret-societyquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu een hilarische cupcake-uitspraak-discussie te lezen op een SJHN-ers faecesboek, whahahaha, lach me kapot!
Jacques: ik lig er altijd bij als een dooie vis, dat vind ik het lekkerst en mijn vent ook![]()
Ik moet ook altijd vieze woorden gillen en me insmeren met marmite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |