Oh dat had ik elke twee weken inderdaad, kan het heel goed van komenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zal wel met m`n eggjump te maken hebben gehad ofzo. Nouja tis over en dat telt :-)
Spanks!quote:
Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Ziek zijn sucksquote:Op donderdag 24 november 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil dat die tyfuskoorts oprot!!! Ik kan niet slapen, wakker blijven is saai, hoesten doet pijn, ik kan niet roken, alles draait, ik verveel me eindeloos!!!
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb net deze besteld, omdat ik zielig ben:
[ afbeelding ]
Goeden aankoopquote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb net deze besteld, omdat ik zielig ben:
[ afbeelding ]
Ja, ben erg benieuwd. Vond het wel een aardigen deal voor 23 pond inclusief verzendenquote:
Ja, idd, ik zag het ook ja, 20 pond. Netjensquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ben erg benieuwd. Vond het wel een aardigen deal voor 23 pond inclusief verzenden
zaadquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd, ik zag het ook ja, 20 pond. Netjens
En bij T&T staat: Tracking unavailable
Jaquote:
powerrangersquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe klaagbeerBeterschap meid.
En ik moest hier net extreem om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe klaagbeerBeterschap meid.
En ik moest hier net extreem om lachen
[ afbeelding ]
Ik was ever altijd den gelenquote:
toen de powerrangers op TV kwamen zat ik al op de middelbare school, heb het net even opgezochtquote:Op donderdag 24 november 2011 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Was vet cool in de basisschool johHeb ook nog poppetjes van hun
en vanmorgen weer een keer mijn rekening gekeken... met geknepen oogjes... ik had beter niet gekeken
Waar gaat al mijn geld naartoe![]()
* PriemGirl plant een geldboom
Ik ben dan ook een.... jeung bleumpke....quote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen de powerrangers op TV kwamen zat ik al op de middelbare school, heb het net even opgezochtMijn broertjes keken er wel naar
En geen idee waar de centen blijven, zou jij beter moeten weten dan ik
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen was jij nog niet eens geboren![]()
ook 1987.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
KIJK UIT MALLOOT, EEN KOKOSNOOT
Kindernetquote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook 1987.
Of heeft Cartoon Network al die series nog een keer herhaald later?
Cartoon Network niet, maar wel herhaald. Zal wel Telekids geweest zijn ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook 1987.
Of heeft Cartoon Network al die series nog een keer herhaald later?
Turtles was heul geen Kindernet. Die hadden dingen als Nils Holgersson enzo.quote:
ik voel me nu echt tering oudquote:Op donderdag 24 november 2011 14:58 schreef BGTes het volgende:
Ik weet nog dat mijn zus altijd Fox Kids wou kijken, en ik dan Kindernet.
Ben je ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me nu echt tering oud
Of ik ben nog een ukkiequote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me nu echt tering oud
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Telekids op zaterdagmorgen
Met de megablubberpowerrace![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |