abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2011 @ 11:14:40 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104753752
quote:
Kinderen van Emmaschool mogen niet meer in de rioolbuizen spelen

In de rioolbuizen zouden kinderen uit groep 2 handtastelijkheden hebben uitgevoerd bij andere schoolkinderen. De buizen zijn nu verboden terrein als de kinderen buiten spelen.foto de Stentor
APELDOORN - De Koningin Emmaschool heeft maatregelen ingesteld om te voorkomen dat schoolkinderen onzedelijke handelingen bij elkaar kunnen uitvoeren.
De eerste verordening luidt dat de kinderen niet meer mogen spelen op en rond de speelheuvel die juist afgelopen zomer nieuw was aangelegd. In deze speelheuvel met rioolbuizen hebben kinderen van groep 2 onzedelijke handelingen verricht bij andere kinderen. "Misschien gaan we de speelheuvel wel afbreken," zegt schooldirecteur Maarten Kleiman. "Het is nog te vroeg om daar nu iets over te zeggen, maar we denken er aan."

Een tweede decreet is dat de zolder van de school niet meer toegankelijk zal zijn voor de kinderen. De directeur: "De zolder is niet overal goed overzichtelijk. Toezicht houden is daar lastig. Daarom mogen de kinderen er niet meer komen."

Een derde maatregel die de school heeft ingesteld is dat de kinderen in het vervolg alleen nog onder begeleiding van een volwassene naar het toilet mogen. Tot nu toe gold de regel dat kinderen op eigen houtje naar de wc mochten. Als ze het toilet binnen gingen, moesten ze een ketting pakken van de kapstok. Na afloop van het toiletbezoek moesten ze de ketting terug hangen aan de kapstok. "We willen veel strenger toezicht houden, zeker de eerstkomende tijd," stelt de directeur.

Woensdagavond kreeg de schoolleiding van de Emmaschool van ouders de kritiek dat het leerkrachtenteam te weinig toezicht heeft gehouden op de kinderen. Daardoor was het mogelijk dat een paar kinderen handtastelijk waren bij andere kinderen. De handtastelijkheden gingen vrij ver, voor zover de verhalen kloppen. Eén meisje heeft zelfs een kwetsuur opgelopen aan haar genitaliën.

Enkele ouders durfden de afgelopen dagen hun kind niet naar de Emmaschool te sturen. Eén ouder heeft haar zoon zelfs helemaal van school gehaald.

"We gaan meer personeel inzetten de komende tijd," verzekert directeur Kleiman. "We huren studenten in en we hebben ouders gevraagd of ze ons willen assisteren. De school moet veilig zijn voor de kinderen. Dat staat voorop. We gaan tot het uiterste om dat voor elkaar te krijgen."
http://www.destentor.nl/r(...)oolbuizen-spelen.ece

Als kind tegenwoordig heb je het niet gemakkelijk...
Jeez, Toen piet een pietje was van een jaar of 5, 6 7 8 ging ik met mijn vriendjes naar het kleine strandje, ging zwemmen in de zomer, bouwde hutten in de Duinen en speelde urenlang buiten. Zonder moeder of opvoeder die je de hele dag op de huid zat. We speelden ook doktertje, we speelde rovertje, we ravotten en ruzieden.
Nu mag je als kind helemaal niets meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104753795
Naar de pers stappen en de speelheuvel afbreken, uiteraard de beste oplossing
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 24 november 2011 @ 11:18:18 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104753848
Dit stukje zwerft al een tijdje op internet, maar het wordt ieder jaar meer waar

quote:
dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is. Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 50er, 60er of 70er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!
Als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags. Onze bedjes waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium. De medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net als overigens de fles met bleekmiddel. Deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes. Op de fiets hadden we nooit een helm op. We dronken water met de mond aan de kraan in plaats van uit een fles. We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de eerste rit, bergafwaarts, achter, dat we geen rem hadden. Na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan. 's Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen. Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee. We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren? We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor. We aten koekjes, brood met dik boter, dronken Cola en werden evengoed niet te dik. We dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand ging daar dood van.
We hadden geen: Playstation, Nintendo, X-box, Videogames, 64 TV-zenders, Videofilm, Surround-Sound, een eigen TV, computer en Internet-chatrooms. Wat wij hadden waren VRIENDEN. We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen. We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer op... We bedachten zelf spelletjes met stokken en tennisballen. We aten wurmen en die leefden niet voor altijd in onze magen verder. Met de stokken prikten we elkaar bijna nooit in de ogen. Met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. Als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan. Sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen. Ze haalden onvoldoendes en bleven zitten. Dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatienormen. Soms hadden onze daden consequenties. Dat was logisch en daar kon zich niemand voor verstoppen. Als iemand van ons iets verbodens had gedaan, was het normaal, dat de ouders je er niet uithaalden. In tegendeel, ze waren het met de politie eens! Stel je voor! Onze generatie heeft vele probleemoplossers en uitvinders, die bereid zijn risico's te nemen, voortgebracht. We hadden vrijheid, we verzaakten, we hadden succes en namen verantwoording. Met al die dingen konden we zeer goed omgaan. Bij die generatie hoor jij ook. Wees blij dat je er toen bij was.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104753853
We schieten we te ver door in dit land. Dat kinderen elkaar wel eens aanraken oei oei. Vooral kindjes van groep 2 die zijn 5 .

Hoe doen de docenten op die scholen dat mogen ze nog wel kinderen helpen bij het afvegen van hun bips na het poepen of stinkt het de hele dag naar kinderstront op die scholen. :')
pi_104753859
Het wordt steeds gekker en gekker :Y
Er komt een tijd dat we helemaal niets meer mogen...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_104753862
quote:
9s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef 9611Niels het volgende:
Naar de pers stappen en de speelheuvel afbreken, uiteraard de beste oplossing
En niet te vergeten niet gescreende studenten inhuren om toezicht te houden op de handtastelijkheden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_104753871
Die pedos worden ook steeds jonger!
:')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:19:15 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104753876
Hoe oud zijn die kinderen, 5 jaar? En wat hebben ze dan voor handelingen verricht?
pi_104753915
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:19 schreef kwiwi het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen, 5 jaar? En wat hebben ze dan voor handelingen verricht?
Elkaars luier omgewisseld :')
  donderdag 24 november 2011 @ 11:21:33 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104753944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Elkaars luier omgewisseld :')
_O-
  donderdag 24 november 2011 @ 11:21:43 #11
338880 haan33
Studerende Boy
pi_104753950
Alsof kinderen uit groep 2 elkaar vingeren :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  donderdag 24 november 2011 @ 11:22:21 #12
351780 Piye
King of Kush
pi_104753969
Wat een overdreven onzin allemaal weer.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:23:02 #13
338880 haan33
Studerende Boy
pi_104753987
Welkom in Nederland.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_104754016
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

_O-
Ja want jij hebt die cars luier in ik wil die graag dan krijg je mijn diego luier. :+
pi_104754083
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit stukje zwerft al een tijdje op internet, maar het wordt ieder jaar meer waar

[..]

Wat vreselijk stigmatiserend. Ik kom uit begin jaren tachtig en ik kan beamen dat mijn jeugd ook zo was. Het is een kwestie van mentaliteit... Die van tegenwoordig is inderdaad wel kut.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_104754091
quote:

[..]

grappig dat het juist die generatie is die de regeltjes van nu hebben bedacht..
  donderdag 24 november 2011 @ 11:26:37 #17
338880 haan33
Studerende Boy
pi_104754094
Mensen die niet snappen dat kinderen gewoon graag plezier hebben :')
'The Don Mega'
pi_104754105
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:26 schreef kovenant het volgende:

[..]

Dat is vaak zo. De generatie die het heeft ontbeert doet het juist wel.

Ik herken het wel een beetje. Maar ik zou niet zo doorschieten dat je kinderen hun vrijheid afneemt. Het enige wat ik zou doen is verwachten dat kinderen goed communiceren.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:29:29 #19
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_104754192
quote:

[..]

Tja klopt wel.
Ik ben zelf van 90 en ben regelmatig geschaafd oid thuisgekomen
Ouders: eigen schuld, je doet het zelf
Prima, niks direct naar het ziekenhuis voor een schrammetje oid
Bloeden? maak het maar schoon met een beetje water geneest vanzelf wel.
Winter? warm aankleden moest je zelf maar weten.
ecetera ecetera, is allemaal goed gegaan, zit heir nog steeds en ben zelfs nooit ziek ^O^

Terwijl de meeste kinderen bij het eerste kuchje al ziek op bed liggen
pi_104754193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:25 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Wat vreselijk stigmatiserend. Ik kom uit begin jaren tachtig en ik kan beamen dat mijn jeugd ook zo was. Het is een kwestie van mentaliteit... Die van tegenwoordig is inderdaad wel kut.
mee eens trouwens.
lekker hele dagen aan de sloot kant spelen zonder dat iemand je tegen hield.
donderde je erin werd je uitgelachen en kon je naar huis lopen.
pi_104754241
Ik snap het kettingverhaal niet. Waarom moet iemand een ketting pakken als hij naar de plee moet?

quote:
Een derde maatregel die de school heeft ingesteld is dat de kinderen in het vervolg alleen nog onder begeleiding van een volwassene naar het toilet mogen. Tot nu toe gold de regel dat kinderen op eigen houtje naar de wc mochten. Als ze het toilet binnen gingen, moesten ze een ketting pakken van de kapstok. Na afloop van het toiletbezoek moesten ze de ketting terug hangen aan de kapstok. "We willen veel strenger toezicht houden, zeker de eerstkomende tijd," stelt de directeur.
Verder, jong geleerd is oud gedaan. Blijkbaar krijgen die kinderen van deze of gene veel vieze ideeën toegespeeld.
  donderdag 24 november 2011 @ 11:31:57 #22
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_104754264
Volgende stap chip vaccinatie in hoofd en bij teveel seksuele gevoelens een stroomschok? 8)7
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 11:32:11 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104754269
Op mijn moeders's school moest de evenwichtsbalk bijna weg omdat je eens zou kunnen vallen :')!. Er zijn al van die speciale tegels onder die balk, maar o wee dat je zou kunnen vallen :o. Dat kan toch niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104754272
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:26 schreef kovenant het volgende:
Goed punt, "wij" geboren voor 1980 zijn blijkbaar zelf overbeschermende, bange poepebroeken. Volgens mij komt dat ook deels door "volkse" media als Hart van Nederland, die mensen onnodig bang maken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_104754273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:30 schreef Wokkel het volgende:
Ik snap het kettingverhaal niet. Waarom moet iemand een ketting pakken als hij naar de plee moet?

Verder, jong geleerd is oud gedaan. Blijkbaar krijgen die kinderen van deze of gene veel vieze ideeën toegespeeld.
was vroeger ook heel normaal , is gevoel aanpraten dat je dan belangrijk bent .
en je komt uiteraard weer gelijk terug naarde klas zonder afgeleid te worden want je moet de ketting terug brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')