ja dat was ook koning, ik kreeg ooit die eerste met een computer die je kon programeren zodat je een tekentafel etc etc kon makenquote:
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
Dan moet je een degelijk apparaat kopen en niet voor een dubbletje op de eerste rang willen zitten en dan achteraf gaan janken dat je niet alles goed kon zien.
En daarom blijven die prullen nog verkopen. Soms heb je geluk en werkt het apparaat van een z merk prima, maar in de overige gevallen heb je pech en werkt het niet, en heb je nog meer pech omdat een dergelijke fabrikant vaak een garantieprocedure van lik-mijn-vestje heeft. Daarom (en dat is persoonlijk hoor) prefereer ik a merken, mocht het stuk zijn wordt het ook goed afgehandeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
[..]
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!
het gejank voor duppie op eerste rang zitten ga ik niet meer in mee, ik heb een x bedrag betaald voor een x apparaat, kwalitatief misschien niet d ebeste maar ik verwacht dat het werkt simple as that
dat is allemaal gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef MaximusTG het volgende:
Hier instructies voor een nieuwe firmware :
http://www.ohwzo.nl/
Het is ook wel een terechte klacht, zeker voor mensen die er niet veel verstand van hebben is het gewoon kut als je voor 120 euro de boot ingaat. Ikzelf zou het inruilen of er zo snel mogelijk van af proberen te komen. Ook omdat negen jaar ergens wel heel jong is en er misschien niet altijd even goed omgegaan gaat worden met dat toch fragiele apparaat. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het kindquote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef missyB het volgende:
[..]
als we al wat konden zien was dat al een hele vooruitgang geweest!
het gejank voor duppie op eerste rang zitten ga ik niet meer in mee, ik heb een x bedrag betaald voor een x apparaat, kwalitatief misschien niet d ebeste maar ik verwacht dat het werkt simple as that
en dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel, toen ik 9 was ging ik boomhutten maken en voetballen.
daar vergis je je zwaar inquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef rolfson het volgende:
[..]
Het is ook wel een terechte klacht, zeker voor mensen die er niet veel verstand van hebben is het gewoon kut als je voor 120 euro de boot ingaat. Ikzelf zou het inruilen of er zo snel mogelijk van af proberen te komen. Ook omdat negen jaar ergens wel heel jong is en er misschien niet altijd even goed omgegaan gaat worden met dat toch fragiele apparaat. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het kind![]()
Hij groeit dan wel op in een digitaal tijdperk maar toch denk ik dat de meeste van zijn vriendjes en vriendinnetjes niet een dergelijk cadeau gaan krijgen voor sinterklaas en hij niet al te rouwig hoeft te zijn als hij het niet krijgt. Er zijn alternatieven genoeg lijkt mij.
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.quote:
mietjes met tomtectablets zijn hetquote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef rolfson het volgende:
[..]
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.
Wat vroeger (jaren 90quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef rolfson het volgende:
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.
Kwam hier net een mooi stukje over tegen : Na Schuurverbod nu Buisbanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
nu krijgen ze dat alles plus ene tabletquote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef rolfson het volgende:
[..]
Wat vroeger (jaren 90) kregen jongens in mijn klas een voetbal, pyjama's, boeken, lego en misschien wel een spelletje voor de snes
Oh en een gebrande fifa 95 van iemand die dat kon.
![]()
Jaren 80 en zelfs 90 horen daar ook gewoon bij. Volgens mij is deze rare omslag namelijk echt gekomen rond 2000. Ik ging net naar de brugklas en zag plotseling dat veel kinderen op mijn oude basisschool een mobiele telefoon hadden. In mijn groep 8 jaar had helemaal niemand dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Kwam hier net een mooi stukje over tegen : Na Schuurverbod nu Buisban
Mijn kind krijgt later een paar pallets, een handvol roestige spijkers, een verrotte hamer en de waarschuwing dat hij zijn nek niet mag breken mee als hij jarig is.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu krijgen ze dat alles plus ene tablet
Harde boy ben je ookquote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef rolfson het volgende:
[..]
Mijn kind krijgt later een paar pallets, een handvol roestige spijkers, een verrotte hamer en de waarschuwing dat hij zijn nek niet mag breken mee als hij jarig is.
Wat zeg ik die pallets moet hij zelf maar zoeken![]()
Ja en zn moeder mag de was doen terwijl ik op de bank mijn bier drink en klaag over de jeugd. Ik ga een hele verzuurde oude man worden.quote:
worden?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ja en zn moeder mag de was doen terwijl ik op de bank mijn bier drink en klaag over de jeugd. Ik ga een hele verzuurde oude man worden.
nitendo dsquote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef missyB het volgende:
ik ben totaal om!
ik geef hem maiskolven om mee te frobelen en een kleurboek en een paar nieuwe sokken
goh wat zal hij blij en dankbaar zijn.
ik denk ook dat we ter plekke amish gaan worden lekker terug naar vroeger
Relativeren is een kunst.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef missyB het volgende:
ik ben totaal om!
ik geef hem maiskolven om mee te frobelen en een kleurboek en een paar nieuwe sokken
goh wat zal hij blij en dankbaar zijn.
ik denk ook dat we ter plekke amish gaan worden lekker terug naar vroeger
kan ze nisk aan doen dat is het geslachtquote:
Echt heh, verpaupering van tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |