en dit dusquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel, toen ik 9 was ging ik boomhutten maken en voetballen.
daar vergis je je zwaar inquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef rolfson het volgende:
[..]
Het is ook wel een terechte klacht, zeker voor mensen die er niet veel verstand van hebben is het gewoon kut als je voor 120 euro de boot ingaat. Ikzelf zou het inruilen of er zo snel mogelijk van af proberen te komen. Ook omdat negen jaar ergens wel heel jong is en er misschien niet altijd even goed omgegaan gaat worden met dat toch fragiele apparaat. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het kind![]()
Hij groeit dan wel op in een digitaal tijdperk maar toch denk ik dat de meeste van zijn vriendjes en vriendinnetjes niet een dergelijk cadeau gaan krijgen voor sinterklaas en hij niet al te rouwig hoeft te zijn als hij het niet krijgt. Er zijn alternatieven genoeg lijkt mij.
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.quote:
mietjes met tomtectablets zijn hetquote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef rolfson het volgende:
[..]
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.
Wat vroeger (jaren 90quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef rolfson het volgende:
Toen kwam greenpeace je nog niet uit de boom schieten als je er een spijker in had geslagen. En kinderen van nu die vallen hebben gelijk een schedelbasisfractuur.
Kwam hier net een mooi stukje over tegen : Na Schuurverbod nu Buisbanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
nu krijgen ze dat alles plus ene tabletquote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef rolfson het volgende:
[..]
Wat vroeger (jaren 90) kregen jongens in mijn klas een voetbal, pyjama's, boeken, lego en misschien wel een spelletje voor de snes
Oh en een gebrande fifa 95 van iemand die dat kon.
![]()
Jaren 80 en zelfs 90 horen daar ook gewoon bij. Volgens mij is deze rare omslag namelijk echt gekomen rond 2000. Ik ging net naar de brugklas en zag plotseling dat veel kinderen op mijn oude basisschool een mobiele telefoon hadden. In mijn groep 8 jaar had helemaal niemand dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Kwam hier net een mooi stukje over tegen : Na Schuurverbod nu Buisban
Mijn kind krijgt later een paar pallets, een handvol roestige spijkers, een verrotte hamer en de waarschuwing dat hij zijn nek niet mag breken mee als hij jarig is.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu krijgen ze dat alles plus ene tablet
Harde boy ben je ookquote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef rolfson het volgende:
[..]
Mijn kind krijgt later een paar pallets, een handvol roestige spijkers, een verrotte hamer en de waarschuwing dat hij zijn nek niet mag breken mee als hij jarig is.
Wat zeg ik die pallets moet hij zelf maar zoeken![]()
Ja en zn moeder mag de was doen terwijl ik op de bank mijn bier drink en klaag over de jeugd. Ik ga een hele verzuurde oude man worden.quote:
worden?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ja en zn moeder mag de was doen terwijl ik op de bank mijn bier drink en klaag over de jeugd. Ik ga een hele verzuurde oude man worden.
nitendo dsquote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef missyB het volgende:
ik ben totaal om!
ik geef hem maiskolven om mee te frobelen en een kleurboek en een paar nieuwe sokken
goh wat zal hij blij en dankbaar zijn.
ik denk ook dat we ter plekke amish gaan worden lekker terug naar vroeger
Relativeren is een kunst.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:20 schreef missyB het volgende:
ik ben totaal om!
ik geef hem maiskolven om mee te frobelen en een kleurboek en een paar nieuwe sokken
goh wat zal hij blij en dankbaar zijn.
ik denk ook dat we ter plekke amish gaan worden lekker terug naar vroeger
kan ze nisk aan doen dat is het geslachtquote:
Echt heh, verpaupering van tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb ooit een tomtec mp3 speler gekocht, welgeteld 1 liedje geluisterd en toen ging ie stuk
en jij bent een moeder? beetje gevaarlijk ditquote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef missyB het volgende:
als jij mn zoon was hing ik jou op met je neus aan een spijker
als het een bekend probleem is dan is het toch gewoon een kut product dat ze het nog steeds zo verkopenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
Eens met MaximusTG. Ook van een goedkoop apparaat mag je gewoon verwachten dat de functionaliteit die het beloofd te hebben werkt.
Ik heb nog wat dingen opgezocht en het schijnt een bekend probleem te zijn met deze tablet:
http://www.androidworld.n(...)-2-2-tablet-4gb.html
Ook op tweakers.net een hoop gezeur gelezen met wifi verbindingen. Soms is het op te lossen met een nieuwe firmware maar vaak wordt het apparaat gewoon teruggebracht en geld terug.
Aangezien het nogal kort dag is kun je wellicht een andere tablet kopen en die tomtec terugsturen en geld terugvragen?
Dan ben je even dubbel geld kwijt maar heeft je zoontje in elk geval zijn cadeau en krijg jij je geld terug.
verwende kutkindertjes die zich verwend gedragen worden aangepakt heel simpel .quote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
en jij bent een moeder? beetje gevaarlijk dit
gewoon boos bellen nd bart smit, boos zijn helpt vaker beter dan kalm rustig wachten en niet ophangen voordat hun met een goede oplossing komen, als zij daar al weten dat het vaker voor komt moeten ze coulanter zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 16:49 schreef missyB het volgende:
[..]
verwende kutkindertjes die zich verwend gedragen worden aangepakt heel simpel .
pezu das nu net mijn issue, ik koop dat ding wat dus niet goed blijkt te zijn en bekend met deze problemen maar ik kan dus nu weken wachten op mn geld terwijl zij dus een ondeugdelijk produkt verkopen en dat gewoon blijven doen. aan de telefoon heel makkekijk zeggen dat het een bekend euvel is maar ding niet uit de winkel nemen en als consument heb jij in dit geval ik en zoon dus het nakijken
bart shit dus meerquote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef missyB het volgende:
jenny van bart smit in volendam was not amused, niet toen ik vrij humoristisch belde, niet toen ik mn teleurstelling uitte en niet toen ik zei dat ik best verdrietig was.
Feit is nu eenmaal tablet werkt niet en enige optie die ik heb is terugsturen en wachten op mn geld wat niet meer voor 5 dec komt.
Nou ja, dat is ook vervelend, maar probeer nu toch eens die alternatieve firmware die ik linkte. Heb het nu even goed gelezen op mn pc, en het is een heel simpel proces. Ik begrijp dat je ook al de officiele update al hebt geinstalleerd? Dat is mooi, want dan kan je die altijd terugzetten voor het geval je em nog steeds terug wil sturen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef missyB het volgende:
jenny van bart smit in volendam was not amused, niet toen ik vrij humoristisch belde, niet toen ik mn teleurstelling uitte en niet toen ik zei dat ik best verdrietig was.
Feit is nu eenmaal tablet werkt niet en enige optie die ik heb is terugsturen en wachten op mn geld wat niet meer voor 5 dec komt.
wat nu als hem flasht en hij gaat niet meer aan? of je krijgt hem niet terug geflasht? legio mogelijkheden waarom flashen niet handig is als je nog garantie hebt en je bent zelf niet heel handig en het is voor een kind waarbij de kans op storingen al hoger isquote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef MaximusTG het volgende:
Dat is inderdaad flashen ja. Maar euh, een nieuwe versie installeren van de software van de fabrikant is in feite ook flashen. Als je de originele firmware hebt en die terug kan zetten, dan kan er praktisch (ja, er is altijd een kleine kans dat er iets misgaat natuurlijk..) niks misgaan. En als je em dan alsnog terugstuurt zet je er gewoon de originele firmware op, en kunnen ze er niks van zien.
Dus dat kan je proberen. Maar ik zie dat deze tablet een resistief scherm heeft, je kan er ook voor kiezen, als je je geld terug kan krijgen, om een andere te kopen met capacitief scherm. Er zijn op websites als Dealextreme.com ook veel van zulke tablets te krijgen, die wel een capacitief scherm hebben (capacitief reageert beter op vingeraanraking).
Deze is erg populair:
http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
173 USD = 129,365139 EUR
Zit je alleen wel met invoerrechten volgens mij. Maar das alleen als ze je pakje controleren :p. Ze zetten er altijd "Gift" op. Slimme jongens die Chinezen.
Het is trouwens wel altijd aan te raden je tablet 100% op te laden als je gaat flashen.
leg jij die effe lekker bij dan??quote:Op donderdag 24 november 2011 17:30 schreef DutchSpike het volgende:
Leg 300 bij en je hebt een goede iPad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:36 schreef missyB het volgende:
[..]
leg jij die effe lekker bij dan??
maximus we gaan het proberen vanavond, als ie ontploft hoor je het wel
enne multivitamine jij gaat gewoon in de zak dit jaar en klaar
hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:40 schreef Moffol het volgende:
Tja, kan je verwachten bij zo'n goedkoop ding. Wat moet een negenjarige überhaupt met zo'n tablet met een toushscreen waar je op moet slaan voordat 'ie iets doet.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat nu als hem flasht en hij gaat niet meer aan? of je krijgt hem niet terug geflasht? legio mogelijkheden waarom flashen niet handig is als je nog garantie hebt en je bent zelf niet heel handig en het is voor een kind waarbij de kans op storingen al hoger is
en dat gift truukje hebben ze bij de douane ook al jaren door en ook dan heeft ze geen garantie
niet handig voor iemand met een beperkt budget
Klopt PeZu, dat kan inderdaad gebeuren. De kans is niet groot, zulke apparaten zijn al door zoveel mensen geflasht. Plus dat de meeste tablets/android devices een soort van niet-overschrijfbaar bootgedeelte hebben vanwaaruit je een recovery kan starten.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:36 schreef missyB het volgende:
[..]
leg jij die effe lekker bij dan??
maximus we gaan het proberen vanavond, als ie ontploft hoor je het wel
enne multivitamine jij gaat gewoon in de zak dit jaar en klaar
ja ik weet het maar als nu onverhoopt de tablet helemaal niet meer aangaat door een andere storing dan heeft ze geen garantie en dat is iets waar ze wel rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
[..]
Klopt PeZu, dat kan inderdaad gebeuren. De kans is niet groot, zulke apparaten zijn al door zoveel mensen geflasht. Plus dat de meeste tablets/android devices een soort van niet-overschrijfbaar bootgedeelte hebben vanwaaruit je een recovery kan starten.
Ik ben het helemaal met je eens dat dit eigenlijk niet zou hoeven moeten, maar imho is het nu wel het proberen waard, vooral omdat missyB dr zoontje anders niet een werkende tablet kan krijgen met Sinterklaas. Das toch ook sneu...
"Tablet werkt niet naar behoren". En "ding werkt prima ook het touchscreen werkt prima". Yeah rightquote:Op donderdag 24 november 2011 17:41 schreef missyB het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?
ding werkt prima ook het touchscreen reageert prima
dus hop jij gaat in de zak bij multivitamine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |