Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Heel makkelijk in het fut menuquote:Op donderdag 24 november 2011 10:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan je opnieuw beginnen met fut?
Dus je huidige team wissen?
Die goal van hem was wel geniaal trouwens. Alleen daarom mag die al 4* worden van mijquote:Op donderdag 24 november 2011 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal even kijken of de skills van Boateng zijn aangepast.
edit: Mijn IF boateng is nog steeds 3* skill
Die aanname.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die goal van hem was wel geniaal trouwens. Alleen daarom mag die al 4* worden van mij
Gefeliciteerd! Nu weer Fifa?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef vandermar het volgende:
Lekker, alle tentamens gehaaldlaagste is een 5,5.
Ja, hele weekend no life aangezien papa en mama op vakantie gaan en ik geen zin heb om een feestje te geven aangezien dat een dikke tering bende geeftquote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu weer Fifa?
Gewoon de laatste mensen dwingen om mee te helpen opruimen. Vinden ze vaak niet erg als het feestje leuk wasquote:Op donderdag 24 november 2011 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, hele weekend no life aangezien papa en mama op vakantie gaan en ik geen zin heb om een feestje te geven aangezien dat een dikke tering bende geeft
Dan kotsen ze altijd de hele bende onderquote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat 'r meestal een paar slapen hier, dan heb je de volgende ochtend opruimmaatjes.
M'n Eredivisie Bronze spelen trouwens heerlijk. Die Messaoud is echt ontzettend goed als AMC.
Messaoud is een baasje. Wij moeten trouwens nog tegen elkaar voor de cup, bronze vs bronze?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik laat 'r meestal een paar slapen hier, dan heb je de volgende ochtend opruimmaatjes.
M'n Eredivisie Bronze spelen trouwens heerlijk. Die Messaoud is echt ontzettend goed als AMC.
Ik geloof niet meer zo in die cup.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Messaoud is een baasje. Wij moeten trouwens nog tegen elkaar voor de cup, bronze vs bronze?
OmniRocket moet je PM'en aangezien hij een 1v1 season sletje is geworden.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo in die cup.Ik heb al een miljard keer aangegeven dat ik met 3-0 van toefjes heb gewonnen.. nu is alles bijgewerkt behalve die van ons
. Maar bronze v bronze vind ik goed.. Alleen niet nu
.
Het laagste waar hij er nu voor op staat is 35K. De rest minimaal 50K.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand ff kijken hoe duur Zaha nu is? :p
Hehe, wij hadden een keer een feestje bij iemand, iedereen 15 jaar dus zuipen als een malle. Iedereen alles onderkotsenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, zo ken ik ze ook. Vorig jaar m'n verjaardag gewoon gevierd (Oktober) en dus een man of 15 binnen. De volgende ochtend werd een vriend van me en ik wakker gemaakt rond 'n uur of 9 door m'n pa die vroeg of we nog gingen schoonmaken.Hij had eigenlijk een thuis-afspraak om 10:00, maar die heeft ie afgezegd.
Tot 11u zitten boenen
Sinds een cam een middenvelder is en 41212 dus maar twee aanvallers heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf, sinds wanneer heeft een 3-4-1-2 een rode formatie in 4-1-2-1-2 als spits?
o wacht, eigenlijk best logischquote:Op donderdag 24 november 2011 16:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sinds een cam een middenvelder is en 41212 dus maar twee aanvallers heeft.
Daar gaat het niet om pik. 3412 heeft 3 aanvallers. 41212 maar twee. Dus rood.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o wacht, eigenlijk best logisch
ik heb het al gefixt
ik zeg toch ook dat het logisch is?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om pik. 3412 heeft 3 aanvallers. 41212 maar twee. Dus rood.
Ninja edit!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat het logisch is?
ja ik bedacht het mezelf ook pas toen ik het al had gepostquote:
Hmm een ST met 4-3-1-2 heeft wel donkergroen in 4-1-2-1-2quote:Op donderdag 24 november 2011 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik bedacht het mezelf ook pas toen ik het al had gepostmaar het is wel logisch, ik ben niet erg scherp meer
dat is inderdaad heel vaag ja...quote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hmm een ST met 4-3-1-2 heeft wel donkergroen in 4-1-2-1-2
Dan klopt mijn logica dus niet. Zeer vaag..
ach, toch 7kquote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef BDIL het volgende:
GVD Ik heb die Kut ZAHA uit een bronzen pakje gekregen gisteravond en voor 7 k BIN gezet blijkt hij in de ochtend 41 k waard te zijn FML!!!!
40 k klonk leuker.... en je kan beter 10 bronzen pakjes halen dan 1 Gold van 7,5 k heb daar zeker me geld uit kunnen halen....quote:
1 keer zo'n zaha en je bent binnenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
40 k klonk leuker.... en je kan beter 10 bronzen pakjes halen dan 1 Gold van 7,5 k heb daar zeker me geld uit kunnen halen....
Gister hoopte ik weer op wat fatsoenlijks uit een pakje na 20 pakjes ( 10 zilver ; 2 gold; 8 bronze) wat waardevols te krijgen en blijkt Zaha gewoon om 8 uur in de ochtend gekocht te zijn...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1 keer zo'n zaha en je bent binnen
Ja die speelt lekkah.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:27 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand ander hier B. Sahar ook al geprobeerd?
hij is mijn favoriete speler in FUT tot nu toe
Silver van Auxerre?!quote:
Bronquote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
oke, vanavond special IF vanaf 6 uur GMT; Messi.
quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 24-11-2011 om 17:43:19Oh and BTW there's your special IF, we'll release him at 6pm GMT today - http://t.co/P0vn2XSd reageer retweet
best vreemd opzich, dat ze Messi hebben gekozen...quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 24-11-2011 om 17:43:19Oh and BTW there's your special IF, we'll release him at 6pm GMT today - http://t.co/P0vn2XSd reageer retweet
Dus over 1 min kan je hem krijgenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 24-11-2011 om 17:43:19Oh and BTW there's your special IF, we'll release him at 6pm GMT today - http://t.co/P0vn2XSd reageer retweet
Achja, maar hij kan het wel en zal het gebruiken waar nodig, daarom is hij juist zo geniaal. En in fifa gebruik ik zelf nauwelijks truukjes, het hangt meer af van je stijl.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
best vreemd opzich, dat ze Messi hebben gekozen...
hij is een geweldige voetballer met een oneveneerbare techniek, maar hij is niet zo van de trucs...
Ik begin gek te worden hahaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zitten hier toch écht in GMT+1 dacht ik
Malki doet 't bij mij ook goed, jammer van zijn 2*. Heb nu Snijders gekocht voor op links.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Messaoud vooral ja..Lagouireh valt bij mij een beetje tegen ondanks zijn skill. Snijders doet het veul beter op de andere vleugel.
En Malki is echt absurd goed..komt steeds dichter bij het niveau van Uchebo en Sheotahul vorig jaar.
Dat kun je toch gewoon zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef BDIL het volgende:
Ik speel 4-4-1-1; In welke formatie kan ik allemaal een CF kopen ?!
Maybe dat iemand al heeft uitgeprobeerdquote:
Liga BBVA Cup ; waar coins te pakken vallenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
oke, vanavond special IF vanaf 6 uur GMT; Messi.
Zit ik hier zonder te kunnen spelentwitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 24-11-2011 om 19:00:58Messi is OUT!!!! And so is the Messi cup, highest paying tourney since launch.GO go go!!!!! reageer retweet
7kquote:Op donderdag 24 november 2011 19:06 schreef StijnDa het volgende:
Zit ik hier zonder te kunnen spelentwitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 24-11-2011 om 19:00:58Messi is OUT!!!! And so is the Messi cup, highest paying tourney since launch.GO go go!!!!! reageer retweet
Wat is de toernooi bonus?
Wynne heeft 96 pacequote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef BDIL het volgende:
Finale Zilveren toernooi en wist al voor de wedstrijd dat dit een kut wedstrijd zou worden; noob checkt al mijn player hub zegt genoeg... Dan begin je en wat voor team heeft hij: Jerome, Drenthe etc. en ohja fucking Wynne achterin ( CB - Pace 92...) en dan krijg je 2 goals en een rode kaart eindstand 6-1. Het blijft maar doorgaan dat gay pace abuse; het zielige is dat zijn keeper de man of the match is..
Oh nog beter; duidelijk waarom ik hem dus niet voorbij kon sprinten.... lopend was hij sneller dan meeste spelers van mij....quote:
96quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef BDIL het volgende:
Finale Zilveren toernooi en wist al voor de wedstrijd dat dit een kut wedstrijd zou worden; noob checkt al mijn player hub zegt genoeg... Dan begin je en wat voor team heeft hij: Jerome, Drenthe etc. en ohja fucking Wynne achterin ( CB - Pace 92...) en dan krijg je 2 goals en een rode kaart eindstand 6-1. Het blijft maar doorgaan dat gay pace abuse; het zielige is dat zijn keeper de man of the match is..
96 pace manquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef BDIL het volgende:
Toevallig dat je het vraagt, want ik zou als ik hem uit een pakje had gehaald het hier ook niet gemeld hebben in een post met overmatig hoofdletter gebruik + pics. Maar ja heb hem 5 minuten geleden uit een pakje getrokken.quote:
he made a fanniiiiquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt, want ik zou als ik hem uit een pakje had gehaald het hier ook niet gemeld hebben in een post met overmatig hoofdletter gebruik + pics. Maar ja heb hem 5 minuten geleden uit een pakje getrokken.
Alsof iemand je account gaat hacken... Dan zou elke persoon die dure spelers pricefixed gehackt worden...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt, want ik zou als ik hem uit een pakje had gehaald het hier ook niet gemeld hebben in een post met overmatig hoofdletter gebruik + pics. Maar ja heb hem 5 minuten geleden uit een pakje getrokken.
Die het ook kan spelenquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof iemand je account gaat hacken... Dan zou elke persoon die dure spelers pricefixed gehackt worden...
Over dat posten van pics etc. Als je Messi krijgt...quote:
Ik alleen Falcao...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef DutchSL het volgende:
O.a. een Sergio Ramos, Essien, Sagna, Nesta, IF Marchetti en IF Parolo gekregen uit drie pakjes, dus winst, maar geen Messi.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef DutchSL het volgende:
O.a. een Sergio Ramos, Essien, Sagna, Nesta, IF Marchetti en IF Parolo gekregen uit drie pakjes, dus winst, maar geen Messi.
Hij is wel een baas; gister tegen Barca ook speelde en zeer goede wedstrijdquote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha, trok net een Thiago Silva uit een pakje, 75k winst
Hoeveel is IF Salihamidzic waard?! 12k?!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Nog een pakje: Vermaelen en IF Salihamidzic
edit. en Malouda
Nu kan ik geen pakjes meer kopen want ik zit met duplicates en trade pile en consumbles zitten bomvol.. eerst eens wegwerken.
Lucky...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Nog een pakje: Vermaelen en IF Salihamidzic
edit. en Malouda
Nu kan ik geen pakjes meer kopen want ik zit met duplicates en trade pile en consumbles zitten bomvol.. eerst eens wegwerken.
Ik kan nog 3 pakjes kopen hopen op ietsquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Naja lucky, ik heb nu veel kaarten gehad die iets waard zijn uit 5 pakjes, maar 1x Thiago Silva is nog altijd waardevoller!
Die drie IF's die ik heb gaan allen voor iets boven de discard value.. alleen Ramos is echt wat waard.
Mag je blij mee zijn hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Naja lucky, ik heb nu veel kaarten gehad die iets waard zijn uit 5 pakjes, maar 1x Thiago Silva is nog altijd waardevoller!
Die drie IF's die ik heb gaan allen voor iets boven de discard value.. alleen Ramos is echt wat waard.
Ik heb 1 keer een IF gehad en dat was Hummels ( tijdje geleden) in die tijd zeker 50 goldpacks gehaald ( MS Points + coins) en geen eene ruk ( Nani en Falcao) ... + vele Silver en Bronze Packs...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag je blij mee zijn hoor![]()
Ik koop al een tijdje 2/3 jumbo packs per week en het is gewoon nooit winstgevend. Moet gewoon een keertje geluk hebben.
Ja dat is ook niet best...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een IF gehad en dat was Hummels ( tijdje geleden) in die tijd zeker 50 goldpacks gehaald ( MS Points + coins) en geen eene ruk ( Nani en Falcao) ... + vele Silver en Bronze Packs...
Meeste zeggen dat je beter al het geld kon sparen en een beest team kon maken maarja het is verslavend om nog een pack te halen en het brengt plezier als je echt wat goeds krijgtquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste zeggen dat je beter al het geld kon sparen en een beest team kon maken .Maarja , het is verslavend om nog een pack te halen en het brengt plezier als je echt wat goeds krijgt
Ik heb nu een aantal teams en elke keer schiet je wat binnen dan verkoop je dat team en haal je wat nieuws, dus je hebt altijd wel coins voor pakjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef StijnDa het volgende:
Is ook, maar als mijn teampje af is heb ik niet zo'n zin om verder te sparen naar niets toe. Dan koop ik maar pakjes.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#1kMkd8n2bb3fnquote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb nu een aantal teams en elke keer schiet je wat binnen dan verkoop je dat team en haal je wat nieuws, dus je hebt altijd wel coins voor pakjes.
BTW: Hoe ziet je beste team nu eruit ?!
Hmm speel met liga bbva team zelfde formatie met ook lavezzi en di maria op de flanken maar ze doen het niet echt te goed ofzo.... Speel je een bepaalde taktiek?! Aangezien het bij mij echt niet opschiet...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#1kMkd8n2bb3fn
Iquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm speel met liga bbva team zelfde formatie met ook lavezzi en di maria op de flanken maar ze doen het niet echt te goed ofzo.... Speel je een bepaalde taktiek?! Aangezien het bij mij echt niet opschiet...
Heb nog niet met dit team gespeeld, en gaat ook nog wel even duren, maar hiervoor speelde ik ook deze formatiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm speel met liga bbva team zelfde formatie met ook lavezzi en di maria op de flanken maar ze doen het niet echt te goed ofzo.... Speel je een bepaalde taktiek?! Aangezien het bij mij echt niet opschiet...
Haha tot zondag effe met mijn liga BBVA team spelen en dan alles verkopen en terugkopen dinsdag wanneer prijzen zijn gedaaldquote:
Dat is gewoon niet leuk, offline op semi pro spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef BDIL het volgende:
LOL Messi Cup offline is semi-pro en je kan 4000 coins winnen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef BDIL het volgende:
Achja als je zeker je 4k wil binnen halen plus per gewonnen wedstrijd 750 coins is het wel aardigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet leuk, offline op semi pro spelen
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef BDIL het volgende:
Is je xbox te leen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef DutchSL het volgende:
7 wedstrijden, 7x verloren 1 goal gemaakt.
wtf ik ben nog 100x slechter dan normaal de laatste 2 dagenik verlies meestal met 3-2 ofzo maar nu kan ik niet eens meer scoren, kan er helemaal niks meer van elke wedstrijd opnieuw.
Ik moet er eens een paar weken mee stoppen denk ik
Kan morgen allemaal weer anders zijn, maandag en dinsdag was het vreselijk kut, en gisteren zag ik het licht opeens. Probeer eens een andere tactiek. Of koop Wynne, schijnt dat hij rond de 95 aan pace heeft. Of 96. Iemand?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef DutchSL het volgende:
7 wedstrijden, 7x verloren 1 goal gemaakt.
wtf ik ben nog 100x slechter dan normaal de laatste 2 dagenik verlies meestal met 3-2 ofzo maar nu kan ik niet eens meer scoren, kan er helemaal niks meer van elke wedstrijd opnieuw.
Ik moet er eens een paar weken mee stoppen denk ik
Kan ook silver, maar de silvers zijn allemaal minimaal 1500.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je voor dat toernooi ook een silver squad maken? Of moet het per se gold zijn?
96quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan morgen allemaal weer anders zijn, maandag en dinsdag was het vreselijk kut, en gisteren zag ik het licht opeens. Probeer eens een andere tactiek. Of koop Wynne, schijnt dat hij rond de 95 aan pace heeft. Of 96. Iemand?
ja idd, ik zie het nu. zelfs crappy bronzes wordt 1500c voor betaaldquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan ook silver, maar de silvers zijn allemaal minimaal 1500.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond maar weer eens een paar potjes doen na 3 weken stil gezeten te hebben. Stage vergt veel energie van me en het enige dat ik af en toe doe is de webapp bekijken en traden. Dat gaat ook niet zo heel lekker, want ik heb nog maar 260 coins over. Pakjes kopen helpt dus niet
Ik had 200k, maar daar heb ik een team van gebouwd en verder proberen te traden + pakjes kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]Je hebt jezelf naar 260 coins getrade?
Tot het eind van de weekquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef vandermar het volgende:
Maar tot hoelaat zit Messi in die pakjes?
Hé man, thanks dat je het weetquote:
Players in my club 353quote:
Hehe. Ik zat ff die prijzen te checken, zie ik ineens 16k bin staan. Wist niet hoe snel ik klikken moest.quote:
Admirationquote:
Misschien 40-50 goede tot redelijke silvers. Rest is bronze en silver meuk uit pakjes die niet op mn TP passen.quote:
quote:
Zoals altijd... Toen ik zijn eerste filmpjes zag was het nog grappig; nu verzint hij zoveel bullshit eromheen dat het niet meer om fifa gaat maar meer om commerciële zooi in zijn filmpjes. Helaas, everybody is fucked upquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Triest.
Elia is cheap, zal KSI (en zijn vriendjes) vast veel coins mee hebben verdiend.
Hoeveel was die Silver IF eigenlijk waard ?!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien 40-50 goede tot redelijke silvers. Rest is bronze en silver meuk uit pakjes die niet op mn TP passen.
Staat erop tussen 180 en 200k.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel was die Silver IF eigenlijk waard ?!
Je maakt wel laatste tijd veel winst met Silver IF kaartenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat erop tussen 180 en 200k.
Heb nu ff 1x die 15k promo pack gehaald in de hoop Messi te krijgen. Wel Chiellini, Milner en een CAM>CM maar geen Messi. Nu houd ik op met gold packs
Moah, heb nu een klapper gemaakt met die IF Pukki. Daardoor heb je dan veel geld waardoor je dit soort kansjes kunt benutten. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik amper geld had om contracten te kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je maakt wel laatste tijd veel winst met Silver IF kaarten
Maar het zijn ook zulke domme mensen... na zondag spoelt de markt vol met spelers welke niemand meer wilt hebben; en hoeveel van hun hebben de toernooi meerdere malen gewonnen tot maandag...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vanavond voor mijn doen veel uitgegeven aan packs (wel minder dan 100k) maar ik had wel een IF: Parolo (de slechtste van de week maar toch) En inderdaad, die Liga BBVA prijzen zijn ineens zo hoog. Ik zie een Liga BBVA speler staan voor 1000 of lager en hij is in 2 seconden weg. Dan maar silver packs openen en hopen op Liga BBVA spelers.
de raam, de meisje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef BDIL het volgende:
WTF is er aan de hand met FUT GVD!!!!! Nu weer als ik ultimate team kies opent de menu en loopt het meteen vast...
Edit: Gamertag retrieven hopelijk is het probleem dan opgelost...
Ja, wou ook een team samenstellen, maar dat kost rond de 18k. Had er al 6, maar ik ga ze maar weer verkopen. 18k is ongeveer 5 keer dat toernooi winnen, heb ik niet zo zin in.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar het zijn ook zulke domme mensen... na zondag spoelt de markt vol met spelers welke niemand meer wilt hebben; en hoeveel van hun hebben de toernooi meerdere malen gewonnen tot maandag...
Dat is al dagen geledenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef vandermar het volgende:
KSI zegt dat hij aangeklaagd is lol en nu zit youtube op zijn dak jegens dit filmpje.
Morgen rond deze tijd haalt hij het van youtube af.
Ja klopt maar nu heeft die andere kerel een advocaat er op gezet en zit youtube achter KSI aanquote:
Dan heb je echt geen levenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt maar nu heeft die andere kerel een advocaat er op gezet en zit youtube achter KSI aan
Eerst deed hij nog grappig van ja er is niks gebeurd binnen 24 uur; Wie het laatst lacht,lacht het bestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt maar nu heeft die andere kerel een advocaat er op gezet en zit youtube achter KSI aan
Haal je dat allemaal uit het filmpje of heb je meer info? Geloof er niet veel van namelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij twittert het. Don't shoot the messengerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haal je dat allemaal uit het filmpje of heb je meer info? Geloof er niet veel van namelijk.
niet als een josti overal tegenaan rennen en constant de sprintknop ingedrukt houden zou kunnen helpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoe voorkom ik mijn vele blessures in de aanval?
Kreeg net 1 in een pakje even 1000 BIN zettenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef DannyDeko het volgende:
Spaanse spelers zijn niet meer aan te slepen man
Daar heb je gelijk in. Eigenlijk zijn silvers zwaar onderschat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
Alsof die greedy fuckers met silvers gaan spelen.
Een Bueno 95 k is toch redelijke prijsquote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
Alsof die greedy fuckers met silvers gaan spelen.
PS3 of 360?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een Bueno 95 k is toch redelijke prijs
360; net gekocht:P zag er 2 voor 250 BIN staanquote:
Hmm, weet niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
360; net gekocht:P zag er 2 voor 250 BIN staan
Er waren er 3 op de markt... 2 die 11 uur nog lopen en deze 10 uur dacht ikquote:
Ik bied mij wel aan om die coins op zich te nemen. Ik doe het niet graag maar vooruit, ik wil ze wel besteden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef BDIL het volgende:
Heb nu 100 k over en weet echt niet wat ik ermee moet doen...
edit: dan moet je wel eerst een ps3 kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef BDIL het volgende:
Begin eens met de helft aan mij te geven, en de andere helft aan wat leuke teams uit te geven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef BDIL het volgende:
Je moet in fifa eerst ut UT gaan en dan pas je console afsluiten. Zo niet dan kun je er een bepaalde tijd idd niet in.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan al een uur niet op de web app terwijl ik al lang niet meer op de console zit.. irritant is dat.
Ze kopen al die spelers via de webbapp daarom haal je het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef vandermar het volgende:
LOL, ik zie er 2 en allebei worden ze verkocht voordat ik kan klikkenFilipe en natxo montreal, daar kon ik wel aardig wat voor vangen
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze kopen al die spelers via de webbapp daarom haal je het nieten mensen die autobuy hebben aangezet...
Allemaal de trade pile op, dit is je momentquote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Der_Rudi het volgende:
Hmm laat ik nu nog 6 pagina's met Liga BBVA spelers hebben
Die van mij kopen ze ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
Ze kopen mijn spelers nietmisschien had ik ze er niet voor meer dan 2,5K op moeten zetten
Santi Cazorla voor 1,1K bin
Kwestie van 2 minuten wachten.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die van mij kopen ze ook niet.1500bin
Helaas vind ik uitslapen belangrijkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef BDIL het volgende:
Wie rond 5 uur wakker is, kan morgen zeker 50 k maken met gemak
Ik ook maar als ik rond een uur of 3 ga slapen is niet ergquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas vind ik uitslapen belangrijker
Amerikanen moeten nog hequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef StijnDa het volgende:
Denk dat de prijs wel weer omlaag gaat straks![]()
Als de meeste mensen hun teampje bij elkaar hebben gekocht.
Dan haal ik liever doorquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik rond een uur of 3 ga slapen is niet erg
Morgen vrij; weekend geen voetbal; stufi en loon binnen dus knallen maarquote:
Zolang ze mijn Medel en Costa kopen al wacht ik al 12 minquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef vandermar het volgende:
De pagina's lopen op de xbox ook weer vol
Mijn camunas 3k Bin is ook pas na een half uur gekochtquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zolang ze mijn Medel en Costa kopen al wacht ik al 12 min
Mijn Prieto, Altintop, Gavilan, Pizzi, De las Cuevas, Perotti, Ruudje, Farinos en Baena nog niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn camunas 3k Bin is ook pas na een half uur gekocht
Haha de bubbel is gebarsten; economische crisis aangebroken BIN 2k meer dan 10 pagina's volquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Prieto, Altintop, Gavilan, Pizzi, De las Cuevas, Perotti, Ruudje, Farinos en Baena nog niet.
Het is nu in Amerika 6 uur in de middag... Ik denk dat je over anderhalf uur weer een rage kan verwachten. Bovendien komen de chinezen etc. dan erna dus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
6k verlies, al staan er nog 10 op de TP. Die zullen vannacht er wel uitgaan. De kans is groot dat er vannacht weer zo'n rage komt. Eigenlijk moet je nu goedkoop durven inkopen.
Dat bedoel ik. Europa is nu verzadigd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is nu in Amerika 6 uur in de middag... Ik denk dat je over anderhalf uur weer een rage kan verwachten. Bovendien komen de chinezen etc. dan erna dus...
Wat me wel opvalt is dat er geen 1 IF Messi ST 97 op de markt te vinden is.... Dalijk was het een groot leugen van EAquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Europa is nu verzadigd.
Is er wel, ik heb er 6 gezien die voor minimaal 4 miljoen moesten gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat er geen 1 IF Messi ST 97 op de markt te vinden is.... Dalijk was het een groot leugen van EA
Op ps3 staan er 3. 2 voor 9,9m en 1 voor 5,5mquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat er geen 1 IF Messi ST 97 op de markt te vinden is.... Dalijk was het een groot leugen van EA
Wist Falcao net voor 12 k te verkopenquote:
ja, en dat kan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef BDIL het volgende:
BTW heeft iemand een Serie A team en kan die gepost worden?!
Word uitgegeven als CF toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:29 schreef BDIL het volgende:
BTW heeft iemand een Serie A team en kan die gepost worden?!
Dat scheelt toch best veelquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Lijkt erg op mijn team. Ik heb alleen Stekelenburg ipv Buffon. Chiellini ipv Lucio, Di Natale ipv Marchisio. IF Boating ipv De Rossi.
Er is echt een foto paar posts boven gezetquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand al enig idee wat de stats van messi zijn?
Mwa, Lucio en Chiellini zijn praktisch hetzelfde. Verschillende keeper maakt ook niet echt wat uit. Alleen m'n middenveld is wat aanvallender.quote:
Was te lui om vorige bladzijde te zien, net gekeken. 99 dribbiling, 97 pace best wel ziek haha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is echt een foto paar posts boven gezet
Volgens mij is zijn stamina echt bagger; in elke vorige Fifa als een speler bijna 99 overall werd kon hij niet te lang blijven sprintenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was te lui om vorige bladzijde te zien, net gekeken. 99 dribbiling, 97 pace best wel ziek haha.
gewoon offline spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:51 schreef Toefjes het volgende:
Krijg mn spelers ook niet meer verkochtNou, zit maar 1 ding op: Morgen op mn vrije dag 5 Messi cups winnen en 35K opstrijken. En zaterdag ook nog een paar van die cups pakken
Semi pro, moet een makkie zijn. Wordt een leuke financiele slag die we kunnen gaan maken. 3 dagen langquote:
Vraag me alleen af wat EA gaat doen als hij nou nog el clasico beslist en daarna nog een paar wereld wedstrijden speelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn stamina echt bagger; in elke vorige Fifa als een speler bijna 99 overall werd kon hij niet te lang blijven sprinten
Ik denk dat ze nog wat epic silver en brons versies van hem gaan uitbrengenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat EA gaat doen als hij nou nog el clasico beslist en daarna nog een paar wereld wedstrijden speelt.
Wees een baas en own ze met een Silver BBVA squadquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
Je moet ongeveer 4 á 5 toernooien winnen (offline) om je team te financieren. Exclusief contracten enzo. 4 wedstrijden per toernooi = 16 á 20 wedstrijden achter elkaar winnen.. Voor mij niet de moeite..
Misschien verpats ik morgenavond de spelers weer hoor. Zullen dan nog steeds wel waarde hebben met nog tegen die tijd 2 dagen te gaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
Je moet ongeveer 4 á 5 toernooien winnen (offline) om je team te financieren. Exclusief contracten enzo. 4 wedstrijden per toernooi = 16 á 20 wedstrijden achter elkaar winnen.. Voor mij niet de moeite..
Net zo duurquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wees een baas en own ze met een Silver BBVA squad
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
Als je nu een bronze BBVA squad heb loop je volledig binnen. Absurd.
Waarom zou iemand dit toernooi met bronzen willen spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die gaan ook niet voor minder dan 1k.
Offline win je toch wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dit toernooi met bronzen willen spelen
Ja, natuurlijk..quote:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iYj3BTXubb3n7quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:03 schreef Toefjes het volgende:
Mijn nieuwe helden voor korte termijn
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kenIL2Jpbb3nS
Haha, dat zijn echt helden, niet zon samengeraapt zooitje als bij mij. Heb nog 95 chem ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iYj3BTXubb3n7
en dit zijn de mijne
Haha maar de laatste 3 op de bank wordt leuk om te vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat zijn echt helden, niet zon samengeraapt zooitje als bij mij. Heb nog 95 chem ook
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:12 schreef Toefjes het volgende:
Haha, zie een speler in 4-4-2 staan voor 1000. Helaas geen contracten meer. Verkoper: Road to Rabona
Heb er nog een aantal op de tradepile staan die niet verkocht worden voor 1500.... Dus die voeg ik toe aan de selectie. wil 20 spelers hebben, dan is de discard waarde altijd nog 6K.. HOef ik maar 2 toernooien te winnen voor break even. Kwartiertje per wedstrijd, dus kan in 3 uur al geregeld zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha maar de laatste 3 op de bank wordt leuk om te vindenkan beter 1 pakje van 5k kopen en hopen op 1 uit liga bbva en een ibra ofzo
Ahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zette ik t ook neer
Sterkte, ik na een avond hard werken morgen een dagje vrij, want ik moet zaterdag werken.. Al 4 spelers voor 1500 verkocht, dus 2K winst alweer... Trusten!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, m'n wekkertje gaat alweer over een uurtje of 6,5. Daarom ben ik er vandoor. Trade ze nog eventjes, mannen.Ik hoop dat ik morgen een lege trade pile heb als ik wakker word
.
Haha ik speel toch maar online toernooi en sta 3-0 voor 1e helftquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Toefjes het volgende:
Tegen de computer spelen valt vies tegen. Mn trucje online (middenvelder besturen, en met de press knop de verdediging laten besturen) werkt absoluut niet. Wel met 5-0 van Villareal B gewonnenBesef me dat dit mn eerste wedstrijd tegen de computer is eigenlijk
Ik speel em online en sta in de halve finale 3-1 voor hattrick Higuain; Wat Een Baasquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:45 schreef DannyDeko het volgende:
Nou ik heb terwijl ik een film aant kijken was 2 keer het toernooi gewonnen.
Tip: Scoor 5 goals en ga daarna op je eigen achterlijn staan met de bal, kan je tot de 90e minuut weer wat anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |