Seriously?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Oh maar op mijn computer gaat het t/m 6![]()
9 staat in je PM, laatste linkjequote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ik heb t/m 8 idd.
Maar alleen 9 niet!
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh die caramelised pear tea is lekkerrrrrrrrrr
Dat is balen Croli , nog geen zicht op ander werk?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Raar idee is datquote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Croli het volgende:
Ik ga weer naar huis, morgen laatste dagje...
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
Is Dexter een serie waar je gewoon ergens binnen kan vallen of is het wel aan te raden bij seizoen 1 te beginnen?
Ik doe nietsquote:
Daarna wordt het wel leuker hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dexter geprobeerd, de eerste 2 afl, t kon me niet boeien
Nou, niet dat ik weetquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar idee is dat
[..]
Je moet wel ff weten waarom hij doet wat ie doet, maar gedurende de afleveringen zie je vaak genoeg flashbacks van z'n jeugd.
Ik vind het een raar kereltje
[..]
Ik doe niets![]()
Komen morgen je kleertjes binnen?
ik fietste toevallig langs een kringloop daar in de buurt maar dat is m dus nietquote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Uh nee, die kringloop zit in een gewoon pand daar. Vandaag was ie dicht zag ik toevallig. Gisteren heb ik leuke boeken gescoord!
het was veel blauwquote:Op donderdag 24 november 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Oooh wacht, de deur is geloof ik wel blauw, niet de hele gevel hoor![]()
Toen ik tussen de middag langs liep waren ze dicht ivm reparatie van een lekkage, mss was dat inmiddels verholpen
ik had daar zin inquote:Op donderdag 24 november 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is heul nog geen toetjestiet
die thee is bij de kruidvat in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net griotten van een collega, maar nu wil ze mijn lekkere thee
ja voor je collega danquote:Op donderdag 24 november 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh daar mogen geen honden binnen, daar kom ik nooit![]()
Ik kreeg van Non van alles wat, vandaar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |