Zal wel weer hip zijn in KLB. Die schapen praten elkaar steeds na.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger noemden we spicy hairdo's nog gewoon 'pittige kapsels'...
Dat is in R&P wel anders hequote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel weer hip zijn in KLB. Die schapen praten elkaar steeds na.
Fixed that for you.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel weer hip zijn in KLB. Die schapen praten elkaar soberzo steeds na.
pittig koppie heb je zeg!!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger noemden we spicy hairdo's nog gewoon 'pittige kapsels'...
Nee hoor, ik heb die term in GC geïntroduceerd, in het Derek Ogilvie topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Pheno het volgende:
Zal wel weer hip zijn in KLB. Die schapen praten elkaar steeds na.
die man heeft een mooie gave inderdaad. Ik vind het toch wel bijzonder hoe hij dat allemaal kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb die term in GC geïntroduceerd, in het Derek Ogilvie topic.
Derek Ogilvie
Dat is correct.quote:
Ik zit nooit meer op mijn bureaustoel, omdatquote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef Michielos het volgende:
die man heeft een mooie gave inderdaad. Ik vind het toch wel bijzonder hoe hij dat allemaal kan.Heb zijn boek over opvoeden meerdere malen aan ouders aanbevolen, omdat de gangbare pedagogiek niet geschikt is in sommige zaken (en kortzichtig).
Derek
Ik vind het knap hoe hij alleen Nederlanders kan doen gelovenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb die term in GC geïntroduceerd, in het Derek Ogilvie topic.
Derek Ogilvie
Praten met de doden
Jaloers dat jij boekjes moet lezen, terwil er mensen zijn die echt mooie gave hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe hij alleen Nederlanders kan doen geloven
Prachtig, maar totaal niet relevant hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/In-group%E2%80%93out-group_bias
jep
Ik moet niets. EN jaloers? Neuh, ik vind het geniaal hoe hij mensen kan inpakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jaloers dat jij boekjes moet lezen, terwil er mensen zijn die echt mooie gave hebben?
De rest van de wereld is gewoon nog niet klaar voor een man met zo'n gave.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het knap hoe hij alleen Nederlanders kan doen geloven
Ik vind het een schitterend voorbeeld van hoe je er prat op gaat dat jullie in r&p allemaal anders zijn dan de meute in KLB, terwijl ik hier vaak zat topics voorbij zie komen waarin iemandd e rest maar wat nablaatquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prachtig, maar totaal niet relevant hier.
Als je ziet hoe vaak het hier over 'kliekjes' gaat....quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prachtig, maar totaal niet relevant hier.
Jij bent zeker zo een nare scepticus met een kortzichtige visie op het leven?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet niets. EN jaloers? Neuh, ik vind het geniaal hoe hij mensen kan inpakken.
Zeg, als je komt zeiken over R&P topics ga je maar naar het feedbacktopic.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterend voorbeeld van hoe je er prat op gaat dat jullie in r&p allemaal anders zijn dan de meute in KLB, terwijl ik hier vaak zat topics voorbij zie komen waarin iemandd e rest maar wat nablaat
Ik voel mij niet verbonden met R&P, zoals je kan zien zit ik alleen in deze SC. Er is dus geen "jullie in R&P" in deze.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterend voorbeeld van hoe je er prat op gaat dat jullie in r&p allemaal anders zijn dan de meute in KLB, terwijl ik hier vaak zat topics voorbij zie komen waarin iemandd e rest maar wat nablaat
En dat geldt voor iedereen hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel mij niet verbonden met R&P, zoals je kan zien zit ik alleen in deze SC. Er is dus geen "jullie in R&P" in deze.
ik zeik niet, ik constateer enkelquote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeg, als je komt zeiken over R&P topics ga je maar naar het feedbacktopic.
Tof. Wij jou niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik constateer enkel
VOor de rest vind ik jullie heel leuk hoor
Nee, ik ben een realist en zie dat hij een paranormale test faalt, hij alleen in Nederland succes heeft en ook alleen hier toert. Ergo, alleen "wij" Nederlanders vallen voor zijn gave.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een nare scepticus met een kortzichtige visie op het leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |