Nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef JDude het volgende:
Ja, blablabla. Enig. Zullen we nu ophouden over deze onzin?
Laten we dat doen! Wat zou een schappelijk bedrag zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we er geld voor vragen?
Jaa daaaag, dat doe je maar in die slowchat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.Topictitel niet gezien?
TRU-Ouwehoer
Dit is dus de slowchat van het gezellige, maar tevens spookachtige TRU-forum.
Laten bieden?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Laten we dat doen! Wat zou een schappelijk bedrag zijn?
Er is dan ook niet voor niets een apart TRU subforum.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.Topictitel niet gezien?
TRU-Ouwehoer
Dit is dus de slowchat van het gezellige, maar tevens spookachtige TRU-forum.
Maar daar heb ik alleen leesrechten, vandaar dat men zo vriendelijk is geweest om de slowchat van TRU hier te plaatsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Lolaatje het volgende:
Er is dan ook niet voor niets een apart TRU subforum.
Dus omdat jij zeurt als een klein kind en onnodig weer je zin wil krijgen (en helaas hebt gekregen) zou dit een tru topic zijn? Dacht het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar daar heb ik alleen leesrechten, vandaar dat men zo vriendelijk is geweest om de slowchat van TRU hier te plaatsen.
Dat zal dan wel weer een bepaalde reden hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar daar heb ik alleen leesrechten, vandaar dat men zo vriendelijk is geweest om de slowchat van TRU hier te plaatsen.
Tessa groeit te hard.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef Lolaatje het volgende:
Bengel, hoe is het eigenlijk gelopen met je vrijwilligerswerk?
En hoe is het met Tessa?
Dat is niet 'zeuren'. Dat is 'vriendelijk doordrammen m.b.v. charmes', en het werkt zoals je ziet. Dus ik zou tegen je willen zeggen: Leer ervan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Dus omdat jij zeurt als een klein kind en onnodig weer je zin wil krijgen (en helaas hebt gekregen) zou dit een tru topic zijn? Dacht het niet.
Ja, gaat snel hè! Ik bekeek laatst weer puppyfoto's van één van mijn honden, zo kleinquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tessa groeit te hard.Is wel een hele hartelijke ondeugende leergierige drukke pup.
![]()
Vrijwilligers werk heb ik maar 1 keer 3 uurtjes gedaan.Was niet voor mij (nu) geschikt.
Wat is het toch een dotje die Tessa.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tessa groeit te hard.Is wel een hele hartelijke ondeugende leergierige drukke pup.
![]()
Vrijwilligers werk heb ik maar 1 keer 3 uurtjes gedaan.Was niet voor mij (nu) geschikt.
Ahwwwquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze blijft veel dichterbij dan Noukie, maar ze is ook meer gefocust op lekkers.
Ja, verliefd zijn.En dat nog na 3 jaar.
Verslik je niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Tijd voor chocomelk geloof ik, kan mijn lachen niet meer houden. Even afkoelen.
Ik welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jullie vinden Paranormal Activity ook zeker enorm spannend?
Ik vond hem maar saai.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jullie vinden Paranormal Activity ook zeker enorm spannend?
Is het KT gelukt?quote:
En wanneer komen de baby's?!quote:
Effe qoute voor het nageslacht.quote:
Dat is over 117 dagen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |