Jullie hebben beide koffie nodig iddquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lag niet aan mij, zie FB
Goed plan. Ik ga tevens een ei bakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie hebben beide koffie nodig idd
Je krijgt van Sint wat je verdient hequote:
Doorgaans krijg ik alleen lekkers want ik heb 'charmes'quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga tevens een ei bakken.
[..]
Je krijgt van Sint wat je verdient he![]()
Oeh, dat zei mijn vriendin pas geleden ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doorgaans krijg ik alleen lekkers want ik heb 'charmes'
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik krijg van haar dan ook alleen maar lekkers.
En zo opeens.. wanneer je er niet meer mee bezig bent en er over denkt een huisdier erbij te nemen... bingoquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben niet zwanger trouwensIk voel me getrolld door mijn lichaam
Het is maar beter ook aangezien de situatie niet echt perfect is momenteel.
Ookal een doordrammer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doorgaans krijg ik alleen lekkers want ik heb 'charmes'
Jammer, maar blijven oefenen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Ach, misschien toch een beetje een tegenvaller he? Sterkte iigquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
O hell, werkt dat zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
En zo opeens.. wanneer je er niet meer mee bezig bent en er over denkt een huisdier erbij te nemen... bingo
We waren er nu ook niet mee bezigquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
En zo opeens.. wanneer je er niet meer mee bezig bent en er over denkt een huisdier erbij te nemen... bingo
Ja.. dus als jij denkt.. ik zie een kat wel zitten als huisdier kan je zo maar zwanger worden.quote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
. Maar het was wel welkom geweest
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dus als jij denkt.. ik zie een kat wel zitten als huisdier kan je zo maar zwanger worden.
Precies!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is mooi
Ik zeg ook altijd maar.. het komt altijd gelegen, desnoods slaapt ze in een sinasappelkistje, dat maakt haar ook niet uit.
Als er maar van gehouden wordt he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is mooi
Ik zeg ook altijd maar.. het komt altijd gelegen, desnoods slaapt ze in een sinasappelkistje, dat maakt haar ook niet uit.
Ja, dat is het allerbelangrijkste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er maar van gehouden wordt he.
Dus de pijnlijke behandeling is niet voor niets geweest. Dat is mooi Mousyquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef mousy31 het volgende:
mn armpje gaat mooi vooruit k kan de oefeningen goed doen en fysio was tevreden en heeft mn rechterarm (die nu ook weer overbelast) is lekker losgemasseerd.
k mag niet klagen dus heb goede hoop de komende weken.
fijne avond allemaal
dank jequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de pijnlijke behandeling is niet voor niets geweest. Dat is mooi Mousy![]()
Jij ook een fijne avond
En die behandeling was eenmalig, of moet dat vaker?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef mousy31 het volgende:
[..]
dank je
k kan nog niet zeggen of t echt beter is , das nog ff te kort dag, maar k heb op de ene bepaalde plek ( de aanhechting van de pees aan mn elleboog) wel minder pijn.
maar voor de rest k heb het natuurlijk al 2 en een half jaar dus ze zijn behoorlijk overbelast de rest van mn spieren en pezen doen nog wel zeer, doordat als je pijn heb je armen (spieren) anders gaat gebruiken.
Nou, afwachten dan maar he? Gelukkig heb je al wat minder pijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef mousy31 het volgende:
ik moet nu eerst wachten tot 3 januari en dan gaan we t verder bespreken
of de behandeling vaker gedaan word weet k eig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |